Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

HAHA :skratte: Jeg døde da Joakim etterlignet Labi: "NÅ SKAL VI DRUSE PÅ LIZM.. PEISE PÅ I BASSENGET. ORDENTLIG DRUSEDRUSE". Ahhhh... Nei.. Jeg synes Joakim og Gabriel er skikkelig morsomme. Labi er også underholdende siden han sier så mye rart, haha...

Anonymous poster hash: 573a5...7ac
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg synes TV3 er dårlig på promo-artikler og action figurer i forhold til andre mediekonglomerat som Disney, Warner Bros. etc...

Endret av Kamikatze
Skrevet

Lene hater AM faktisk? Wow, hallo, det er bare Paradise kjære deg. Må ikke ta det så blodig alvorlig! Tror AM klarer seg helt fint uten Lenes tilgivelse. Haha herregud :laugh:

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Den danserutinen til Kine var skikkelig klein å se på...........

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva var det Kine sa under parsermonien? Da Lene glefset og sa at Labi skulle gå til AM.... Det ble sånn klein stillhet, men jeg skjønte ikke helt hva det var...

• Liker 1
Skrevet

Hva var det Kine sa under parsermonien? Da Lene glefset og sa at Labi skulle gå til AM.... Det ble sånn klein stillhet, men jeg skjønte ikke helt hva det var...

At hun hadde tenkt til å gå bak Gabriel neste gang.

AnonymBruker
Skrevet

Hahaha Labbi er jo konge da. Husker jeg digga at han røk ut, men at han kom inn igjen har virkelig løfta hotellet. Makan til u-taktisk og regelrett dum spiller har vel Paradise aldri sett :P

Utrolig søt var han også med den midtskillen i dag :ler:

Anonymous poster hash: c6121...97c
  • Liker 2
Skrevet

Ann Marielle gav Mats en klem og sa at hun er glad i han, da han valgte Heidi A over henne. Det at Mats velger å ikke gi AM en klem, viser jo bare at hun er sykt mye mer moden enn han.

Sykt latterlig hvordan alle skal forsvare AM i en kamuflert versjon av den egentlige hendelsen. Disse to situasjonene var da veldig ulike, eller har du kanskje glemt det? ;) Når AM gikk ut første gangen var han ærlig med henne hele veien om at han ikke var 100 % sikker på valget sitt, og hvor spesielle de begge var for han. Det var en oppriktig tårevåt beslutning fra Mats sin side. Når Mats gikk ut var det fordi AM gjorde alt hun kunne for å sende han ut for å få hevn, etter at hun hadde spilt noe som hun selv ville kvalifisert som et "skittent uærlig spill" hvis det hadde vært en annen deltager som gjorde det samme. Men selvfølgelig er hele AM klanen her inne helt blind for oppførselen hennes, for deres kjære AM er jo bare en oppriktig godhjertet og snill uskyldning person..

Vær litt snill med Mats. Han har ikke drept noen..

Dessuten, ikke glem at hovedgrunnen til Mats´ reaksjoner mot AM var at hun feks på parseremoni satt nærmest å lo og latterliggjorde han. På Trianas spørsmål hvordan de hadde det som par så sa AM at joda de hadde det kjempefint, men det ble ikke noe sex på han stakkars. Du kunne se det på reaksjonen til Mats at han følte det sårende og ydmykende.

Nå sier jeg ikke at luremusen AM var forpliktet til å gi han sex. Men hun kunne spart seg å latterliggjøre han på den måten.

Et annet moment her er at mange her tar til seg AM tåredryppende reaksjon når Mats på en festkveld ikke ofrer AM et blikk eller prater med henne, men istedet vier all sin oppmerksomhet til den nye puppedama Lene.

Men gjorde ikke AM akkurat det samme i starten da hun visste Mats likte henne godt, men hvor hun istedet flørtet og rotet rundt med Ole og Christer på en fest?

Men siden Mats ikke har samme tåreregister som AM blir det automatisk hun som får all sympati for akkurat samme situasjoner. Det er lett å glemme for folk.

At Mats "svikter" og dumper AM til fordel for den bloggerblondina er jo helt naturlig. Som han sier, han er seg selv og står for det han føler for. Han var rett frem og ærlig om sine følelser til AM i starten, men når han fant ut at hun bare var luremus og spiller et spill med guttene...så er det naturlig han går til hun nye blondina som han fikk god kontakt med. De hang jo som erteris sammen. Faktisk var det nesten slik at de andre deltakerne klagde på at de holdt seg for mye alene sammen. Mats er ikke "løs" slik tv3 prøver å fremstille han som, men en følsom fyr som vil gi alt til en jente om hun gir det samme tilbake.

Legg også på minnet at AM er TV3-crewets favoritt. De har hentet henne inn 2 ganger og ser ut til å KUN stille henne i positivt lys.

Takk for et fantastisk innlegg, ENDELIG noen andre som ikke er helt blottet for hvor ufyselig oppførselen til AM egentlig har vært!!!! :)

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan forsvare oppførselen til Mats. Jeg har aldri sett på maken til en sånn drittsekk.

AM ble ikke lei seg for at Mats flørtet. Hun ble lei seg for at han er så vinglete og var redd for at han skulle bytte henne ut IGJEN. Noe som han også planla.

Det er greit at TV3 fremstiller de litt sånn som de vil, men de tvinger da ikke folk til å komme med sånne usmakelige kommentarer og valg? Uansett om TV3 klipper og limer så er Mats en sånn stor drittsekk. Han sviktet AM og hadde planer om å gjøre det igjen, og så FORVENTER han at AM skal være der for han? AM har alltid vist respekt overfor Mats, men Mats har ikke gjort det overfor AM. Han har bare gått fra samtalen, tatt valg uten henne og himlet med øynene når hun vil fremme et poeng. For en barnslig oppførsel..

AM er den mest reflekterte og godhjertede der inne etter min mening. Hun tilga Mats etter at han kastet henne ut derifra. Hun gjorde opp med Aurora selv om hun hadde driti seg litt ut. Hva gjorde Mats? Han hadde en usmakelig oppførsel overfor Aurora. Totalt respektløst.

Forresten... Ga ikke AM Mats en klem da han hev henne ut fra hotellet?

Og jeg skjønner ikke hvordan noen kan forsvare oppførselen til AM. At noen falske krokodilletårer kan blinde folk på denne måten gjør meg oppriktig bekymret. Måten hun har hetset Mats på, latterliggjort og regelrett slengt ondskapsfull dritt bak ryggen hans - til og med om hans personlige liv hjemme i Norge som ikke har noenting med Paradise og gjøre, er helt FORKASTELIG! Men selvsagt, siden det kommer fra den oppblåste trutkjeften til ei lita blond silikonberte med sin tilgjorte "se så søt og uskyldig jeg er"-stemmen-sin, som tuller det bort med et lite flørtete smil til kamera etterpå - er det selvsagt helt greit. Hykleri lenge leve!

At Mats ikke følte for å klemme Aurora, en person som han var åpen om at han ikke hadde sansen for, synes jeg er helt greit. Kanskje litt barnslig, men ikke respektløst.

At Mats ikke ønsker å gi klem til AM er overhodet ikke respektløst. Tvert imot synes jeg AMs joviale og kompisaktige forsøk på å få klem etter å ha jobbet målrettet for å få den "hevnen" sin er både feigt, falskt og respektløst.

Mats har i det hele tatt fått altfor mye tyn her inne. Synes det er pinlig at så mange av dere åpenbart ser det som en plikt å dele ut klemmer til personer som en ikke kan fordra. Et behersket håndtrykk er ofte tilstrekkelig, og ikke i nærheten av å være like kunstig som klemming i slike situasjoner. Når det er sagt, er det helt greit at han røk ut. Personlig gleder jeg meg til å få slippe mer bergensk gnål om payback gitt i gave av TV3.

Anonymous poster hash: dbf97...f7d

JA! Er først nå etter og ha lest på KG hvordan alle hyller AM og kritiserer Mats opp og ned at jeg virkelig føler meg provosert og sjokkert over tankegangen til vokse mennesker. Dette med klemmingen tar virkelig kaka. Hvorfor i all verden skal man klemme noen man overhodet ikke takler? Folk drar inn ord som respekt, men når ingen av partnere viser eller har respekt for hverandre er det INGEN grunn til at AM skal føle seg fortjent til det.

DET var godt å få ut, det. Enkelte mennesker trenger virkelig å gni seg i øynene og komme tilbake til virkeligheten!

• Liker 4
Skrevet

DET var godt å få ut, det. Enkelte mennesker trenger virkelig å gni seg i øynene og komme tilbake til virkeligheten!

Din virkelighet, eller min? :duskedame:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ble så lei av årets sesong jeg, orket ikke se mer, leser bare referatene på filtermagasin:P

Fant denne snutten fra sesong 2 på Youtube forresten, verdt en titt..haha!

https://www.youtube.com/watch?v=f8qfgrhoQCk#t=448

Det var tider det...

Anonymous poster hash: 7419a...f19

Skrevet

Din virkelighet, eller min? :duskedame:

Den virkelige verden. Men hey, at du ikke har noe konstruktivt eller noen form for argumenter mot hele innlegget sier jo sitt, det ;)

• Liker 1
Skrevet

Den virkelige verden. Men hey, at du ikke har noe konstruktivt eller noen form for argumenter mot hele innlegget sier jo sitt, det ;)

Gjør det? Så alt jeg har skrevet tidligere i tråden gjelds ikke? Hvis du blir så sur at du må manipulere med hersketeknikker fordi noen ikke uten videre kjøper at ditt subjektive syn er virkeligheten - det kvalifiserer deg til Paradise Hotel-deltaker... :sjokk:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

hjelpes, så bitter lene er! http://www.seher.no/kjendis/jeg-synes-rett-og-slett-hun-kan-dra-til-helvete-71120

Anonymous poster hash: 87772...148

Dette var spesielt å lese. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan ta PH seriøst. Det ble også teit da hun sa at hun skulle melde seg på PH igjen neste år og ville på Charterfeber og selvsagt også Skal vi danse.

Det er en ting jeg ikke helt skjønner. Lene sier at hun nærmest snudde hele hotellet opp ned i forrige uke for å redde AM. Dette fikk jeg ikke helt med meg. Noen som kan utdype? Hva var det Lene gjorde for AM?

Hun virker veldig bitter, ja (dem = Labi og AM):

"- Jeg har bevisst valgt å ikke ha noe med dem å gjøre i ettertid. Jeg hadde ingen følelser med i spillet, og har ingen kontakt med dem i dag, og det er like greit. Ann Mariell vil jeg aldri snakke med igjen, sier hun videre."

Jeg er enig i hva AM svarer:

- Jeg syns det er veldig trist at Lene føler det slikt, det er jo et spill og hun var selv meget stolt over å lyve og spille. Men når andre gjør det samme viser hun en helt annen side. Dessuten stolte jeg på, og hadde fått en bedre tone med Kine, kommenterer Ann Marielle til Se og Hør.

Likevel synes jeg det siste er bare tull. Det var vel bare på grunn av at Lene var en farlig spiller? Hun hadde jo ikke noe spesielt god kontakt med Kine, i alle fall ikke slik vi kunne se på TV-skjermen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

JA! Er først nå etter og ha lest på KG hvordan alle hyller AM og kritiserer Mats opp og ned at jeg virkelig føler meg provosert og sjokkert over tankegangen til vokse mennesker. Dette med klemmingen tar virkelig kaka. Hvorfor i all verden skal man klemme noen man overhodet ikke takler? Folk drar inn ord som respekt, men når ingen av partnere viser eller har respekt for hverandre er det INGEN grunn til at AM skal føle seg fortjent til det.

Jeg synes det er barnslig å nekte å gi klem når en annen person spør. En er ikke pliktig i å gi en klem, men jeg synes at når en først er stemt ut, så er spillet over for vedkommende. Da kan en legge spillet til side selv om det muligens er litt kjipt å bli sendt ut. Det er ingen som har sendt noen ut for å være onde, men det er jo i bunn og grunn et spill. De har vært der inne nå i lang tid. Alle kan ikke like alle, men jeg synes likevel en kan vise respekt overfor hverandre. Jeg sier ikke at Mats er den eneste som ikke gjør det. Som du sier er respekten så å si ikke-tilstedeværende hos de fleste der inne. Det kan jeg likevel forstå når det er et spill, selv om jeg ikke synes noe spesielt om det.

Jeg har ikke noen problemer med at Mats sendte ut AM (selv om det var litt kjipt da jeg heiet på AM). Jeg kan bare ikke se hvorfor han da IKKE forstår at AM spilte han ut. Jeg kan også forstå at den flørtete oppførselen til AM overfor Mats ikke var hyggelig da han tydeligvis la litt mer inn i det enn det hun gjorde. Jeg synes likevel hun var klar på det, men det er kanskje litt vanskelig å oppfatte dette når man er betatt av en person... Nå har ikke jeg fulgt med ekstremt mye på hva de har sagt under parsermoniene. Hvordan er det AM har latterliggjort Mats?

Jeg har aldri hyllet AM - slik jeg også har forklart i et litt senere innlegg. Poenget mitt er at jeg ikke forstår hvordan noen kan forsvare den oppførselen Mats har vist overfør AM (den vi da får se på skjermen). Jeg har aldri sagt at hun er perfekt. Jeg har til og med understreket at jeg ikke mener det. Jeg synes bare AM har et overtak i situasjonen mellom AM og Mats.

• Liker 4
Skrevet

Gjør det? Så alt jeg har skrevet tidligere i tråden gjelds ikke? Hvis du blir så sur at du må manipulere med hersketeknikker fordi noen ikke uten videre kjøper at ditt subjektive syn er virkeligheten - det kvalifiserer deg til Paradise Hotel-deltaker... :sjokk:

Hersketeknikker er det heller du som kommer med, på et relativt barnslig nivå her. Jeg aner ikke hvem du er, og har aldri lagt merke til deg på forumet før, så hvordan skal jeg vite hva du skal skrevet i tråden tidligere? Du kunne spart deg for den kommentaren din, når du åpenbart ikke ønsker å diskutere noe av det jeg skrev.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er barnslig å nekte å gi klem når en annen person spør. En er ikke pliktig i å gi en klem, men jeg synes at når en først er stemt ut, så er spillet over for vedkommende. Da kan en legge spillet til side selv om det muligens er litt kjipt å bli sendt ut. Det er ingen som har sendt noen ut for å være onde, men det er jo i bunn og grunn et spill. De har vært der inne nå i lang tid. Alle kan ikke like alle, men jeg synes likevel en kan vise respekt overfor hverandre. Jeg sier ikke at Mats er den eneste som ikke gjør det. Som du sier er respekten så å si ikke-tilstedeværende hos de fleste der inne. Det kan jeg likevel forstå når det er et spill, selv om jeg ikke synes noe spesielt om det.

Jeg har ikke noen problemer med at Mats sendte ut AM (selv om det var litt kjipt da jeg heiet på AM). Jeg kan bare ikke se hvorfor han da IKKE forstår at AM spilte han ut. Jeg kan også forstå at den flørtete oppførselen til AM overfor Mats ikke var hyggelig da han tydeligvis la litt mer inn i det enn det hun gjorde. Jeg synes likevel hun var klar på det, men det er kanskje litt vanskelig å oppfatte dette når man er betatt av en person... Nå har ikke jeg fulgt med ekstremt mye på hva de har sagt under parsermoniene. Hvordan er det AM har latterliggjort Mats?

Jeg har aldri hyllet AM - slik jeg også har forklart i et litt senere innlegg. Poenget mitt er at jeg ikke forstår hvordan noen kan forsvare den oppførselen Mats har vist overfør AM (den vi da får se på skjermen). Jeg har aldri sagt at hun er perfekt. Jeg har til og med understreket at jeg ikke mener det. Jeg synes bare AM har et overtak i situasjonen mellom AM og Mats.

Hun har gang på gang slengt dritt om han på en nedverdigende måte bak ryggen hans til andre, hvor hun etterpå har ledd av alt hun har sagt. Er ikke det å latterliggjøre noen så vet ikke jeg. Deres personlige liv hjemme i Norge har overhodet ingenting med hva de holder på med i Mexico - de er der for å konkurrere mot penger. At hun da ler og gjør narr av jobben hans er så respektløst som man får det - faktisk mer respektløst enn noen har oppført seg der inne.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun har gang på gang slengt dritt om han på en nedverdigende måte bak ryggen hans til andre, hvor hun etterpå har ledd av alt hun har sagt. Er ikke det å latterliggjøre noen så vet ikke jeg. Deres personlige liv hjemme i Norge har overhodet ingenting med hva de holder på med i Mexico - de er der for å konkurrere mot penger. At hun da ler og gjør narr av jobben hans er så respektløst som man får det - faktisk mer respektløst enn noen har oppført seg der inne.

Det siste der har jeg i alle fall ikke fått med meg. Dette er jeg såklart enig i er respektløst av AM.

AnonymBruker
Skrevet

Hva tror dere vil skje i neste uke? Jeg synes denne sesongen er ganske dårlig i forhold til de tidligere sesongene, selv om den har blitt litt bedre denne uken. Temaukene hver eneste uke blir litt voldsomt synes jeg. I tillegg savner jeg den vanlige Pandoras med spørsmål.... Tror dere lorden kommer tilbake?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det er veldig classy av Lene å snakke så stygt om Labi og AM. Hun må jo skjønne at folk spiller taktisk og har lyst til å ta ut de sterkeste spillerne. Skjønner at det er kjipt å dra ut, men det går an å tape med litt stil.

Anonymous poster hash: ddeb8...514
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...