Teardrop Skrevet 30. april 2014 #2441 Del Skrevet 30. april 2014 OMG... Dette er jo rett og slett ikke paradise hotel.. Dette er AnnMarkrell hotell.. Ho får jo all fokusen osv osv osv. produksjonen legger jo opp til at ho skal vinne med å sende ho inn igjen hele tiden, og med å gi ho makt.. osv osv osv... Boooring. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 30. april 2014 #2442 Del Skrevet 30. april 2014 Payback's a bitch! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #2443 Del Skrevet 30. april 2014 Mats. What a fucking dork. Anonymous poster hash: 1ead7...6e5 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #2444 Del Skrevet 30. april 2014 Hvis du bodde i Irak og de landene der, så måtte du jo ha snakket persisk? Derfor går jo det an å sammenligne hvis en bodde i de landene. Var det jeg mente. Get it? Anonymous poster hash: 6272e...ca4 Nei, det går jo ikke an å sammenligne det da. Er det mulig. Så det hadde vært det samme om du hadde ledd av meg fordi jeg sa et feil ord på persisk HVIS jeg hadde bodd i landet hele livet mitt og da egentlig ER iraner? Dette var veldig hypotetisk. Det er ikke mulig å sammenligne når det er så langt fra realiteten som det kan bli. Jeg ser virkelig ikke hvorfor du drar inn hans etnisitet. Det er ingen andre enn deg som har gjort det (annet enn å svare på ditt innlegg selvfølgelig). ALLE sier da feil ord iblant. Det er da bare morsomt? Hva er så galt med det? Og det at han sa GNAG har da ingenting med etnisitet å gjøre. Det er tonefallet og ordklasser som ofte blir tull av ikke-etniske nordmenn. Han mente vel egentlig å si nag, men så sa han gnag. Det var morsomt. Det var vel uansett en gutt etter han som også sa gnag, var det vel ikke? Det blir for dumt å trekke inn dette etnisitetskortet hele tiden (som noen andre også nevner). Anonymous poster hash: 573a5...7ac 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. april 2014 #2445 Del Skrevet 30. april 2014 Hvis du bodde i Irak og de landene der, så måtte du jo ha snakket persisk? Derfor går jo det an å sammenligne hvis en bodde i de landene. Var det jeg mente. Get it? Anonymous poster hash: 6272e...ca4 De snakker ikke persisk i Irak. On topic: Skjønner virkelig ikke Mats at det er hans egen feil at han røk? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 30. april 2014 #2446 Del Skrevet 30. april 2014 OMG... Dette er jo rett og slett ikke paradise hotel.. Dette er AnnMarkrell hotell.. Ho får jo all fokusen osv osv osv. produksjonen legger jo opp til at ho skal vinne med å sende ho inn igjen hele tiden, og med å gi ho makt.. osv osv osv... Boooring. Ann Makrell? Seriøst 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 30. april 2014 #2447 Del Skrevet 30. april 2014 Jeg ELSKER Ann Mariell jeg. Hun er tøff og har virkelig bein i nesen Hun får mye tid pga de andre jentene er så kjedelige Thats way Mats er en dårlig taper og burde ha behandlet AM litt bedre. Makan til Idiot!! Hans egen feil at han røyk ut. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #2448 Del Skrevet 30. april 2014 Jippi Mads er ute!!! Supert at LA og Christer skal bli partnere. Da kommer vi til å måtte se på de ha sex 24/7 Anonymous poster hash: 6272e...ca4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #2449 Del Skrevet 30. april 2014 Er jeg den enste som skjønner at Mads ble dritt lei AM? Hun er så oppmerksomhetssyk at halve kunne vært nok. Typisk for sånne jenter å bli mugne med gang de ikke har en gutt rundt lillefingeren lenger. Anonymous poster hash: 6e539...032 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 30. april 2014 #2450 Del Skrevet 30. april 2014 Det at Ann Marielle endelig fikk tatt hevn på Mats gjorde kvelden min ganske mye bedre! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #2451 Del Skrevet 30. april 2014 Labi har kosovo-albansk bakgrunn. Altså er han fra østeuropa. Der snakker de ikke persisk. Bare sånn til informasjon. Og Mats røk ut. Anonymous poster hash: e818d...1a8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 30. april 2014 #2452 Del Skrevet 30. april 2014 Er jeg den enste som skjønner at Mads ble dritt lei AM? Hun er så oppmerksomhetssyk at halve kunne vært nok. Typisk for sånne jenter å bli mugne med gang de ikke har en gutt rundt lillefingeren lenger. Anonymous poster hash: 6e539...032 Mats har jo tross alt dolket henne i ryggen, sendt henne ut en gang, er vinglete, blir betatt av alle de blonde som sjekker inn, vet aldri hvor man har han hend, behandlet AM som dritt på slutten, var ikke villig til redde henne under forrige parsermoni OSV. Så skjønner godt hun ble dritt lei han 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #2453 Del Skrevet 30. april 2014 Mats har jo tross alt dolket henne i ryggen, sendt henne ut en gang, er vinglete, blir betatt av alle de blonde som sjekker inn, vet aldri hvor man har han hend, behandlet AM som dritt på slutten, var ikke villig til redde henne under forrige parsermoni OSV. Så skjønner godt hun ble dritt lei han Enig. Mats er jo helt blåst. Jeg likte han i starten, men nå er jo han fullstendig idiot. Hva er det med at han ikke vil gi klem til Aurora eller Ann Mariell? Fullstendig respektløst. Jeg skjønner ikke hvorfor Mats IKKE skjønner at det er hans egen feil... HAN sviktet Ann Mariell. HAN tok "bros before hoes". HAN dreit i Ann Mariell. Det er ikke rart at Ann Mariell gjorde som hun gjorde. Det er helt sykt at Mats ikke ser dette. Han virker jo utrolig inkompetent. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #2454 Del Skrevet 30. april 2014 Jeg har alltid likt AM, og nå liker jeg GABRIEL skikkelig godt. Hvorfor har ikke han fått mer tid på skjermen? Han er jo kjempemorsom og så søt! Skikkelig klovn. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #2455 Del Skrevet 30. april 2014 Tror dere Christer og Mats skjønner valget til AM når de ser oppførselen hans (altså Mats sin) på TV-skjermen? Eller tror dere de fortsatt er like blåst? Anonymous poster hash: 573a5...7ac 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 30. april 2014 #2456 Del Skrevet 30. april 2014 Ann Marielle gav Mats en klem og sa at hun er glad i han, da han valgte Heidi A over henne. Det at Mats velger å ikke gi AM en klem, viser jo bare at hun er sykt mye mer moden enn han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 30. april 2014 #2457 Del Skrevet 30. april 2014 Ann Marielle gav Mats en klem og sa at hun er glad i han, da han valgte Heidi A over henne. Det at Mats velger å ikke gi AM en klem, viser jo bare at hun er sykt mye mer moden enn han. Helt enig! Synes Mats er en elendig taper. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #2458 Del Skrevet 30. april 2014 Jeg skjønner ikke hvorfor så mange liker Ann Mariell så godt??? Makan til innbilsk, sutrete og oppmerksomhetssykt menneske. Hun er jo så selvgod at jeg blir helt kvalm. Når hun prater høres det ut som hun gurgler ei diger slimklyse...æsj. Det er fint å ha selvtilitt, men når du skryter deg selv opp i skyene hele tiden og bestandig prater om at alle faller for deg, blir du ekkel i mine øyne. Nå syntes ikke jeg at jenter med ande - lepper og silikon er noe vakre heller. Anonymous poster hash: 56c00...f15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #2459 Del Skrevet 30. april 2014 De snakker ikke persisk i Irak. On topic: Skjønner virkelig ikke Mats at det er hans egen feil at han røk? Dette er rettet opp under. Anonymous poster hash: 73a97...255 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torias Skrevet 30. april 2014 #2460 Del Skrevet 30. april 2014 Tror dere Christer og Mats skjønner valget til AM når de ser oppførselen hans (altså Mats sin) på TV-skjermen? Eller tror dere de fortsatt er like blåst? Anonymous poster hash: 573a5...7ac Mats kommenterte under et bilde på paradise sin fb side at man måtte huske på at 24 timer var klippet til 40 minutter, så jeg tror ikke han har endret mening nei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå