Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Gjest Blubberella

Simone har vært ei skikkelig vrang kjerring inne på hotellet men jeg syntes hun så oppriktig glad ut på Auroras vegne etter at hun hadde sluppet kula. Hun ga henne en klem og så nesten litt stolt ut. Jeg tror hun bare er veldig usikker, lot ting gå seg litt til hodet der inne og så gikk det helt over styr. Gjort er gjort og det finnes ingen unnskyldning for å mobbe, men jeg fikk faktisk tilbake litt av respekten for Simone etter finalen. Jeg er sikker på at hun valgte side i finalen både for Nico og fordi hun faktisk innerst inne bryr seg om Aurora.

Jeg håper faktisk at hun slipper så alt for mye dritt fra fremmede PH-seere for jeg tror hun har det litt vondt etter å ha sett seg selv på TV og innsett at hun har en del å be om unnskyldning for. Det er straff nok.

Men igjen; payback is å bitch, så hurra for Aurora som hadde vagina nok (baller er for ømtålige i denne sammenheng) til å slippe kula! :bolledeig:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha, nå lo jeg godt:p

Det er vel en grunn for at han heter LabiNOT :P

Anonymous poster hash: 09cfa...b67

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde Vida Lill og Stian det?

Anonymous poster hash: d1c2b...37d

Hun slapp kula på 200.000 og ga han dermed 100.000.

Hadde hun "måttet" slippe den på 100.000 hadde nok han ikke sittet med 200.000 for seg selv, men fordelt 50.000 tilbake til henne som takk for støtten. Det sier seg jo selv at man ikke ville følt det rett å sitte igjen med mer enn finalisten selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Javel, da skulle jeg likt å se en twist der ikke totalbeløpet vinnerparet (finaleparet eller kulekasteren+venn) vant ble 300.000 uansett.

Det gir liksom ingen mening å holde kula når det nesten er gitt at man har noen andre man heller vil dele med.

Beløpet blir det samme uansett.

Dersom twisten er at det resterende beløpet vil bli fordelt mellom en haug dykkende galninger etter gullmynter - så er det jo snakk om noe eller ingenting. Eller?

Anonymous poster hash: e5937...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Disse bildene ble lagt på Labi sin profil av noen(ikke meg:))

post-82577-0-93089000-1402007971_thumb.j

post-82577-0-34565500-1402007984_thumb.j

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom twisten er at det resterende beløpet vil bli fordelt mellom en haug dykkende galninger etter gullmynter - så er det jo snakk om noe eller ingenting. Eller?

Anonymous poster hash: e5937...729

Hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Simone har vært ei skikkelig vrang kjerring inne på hotellet men jeg syntes hun så oppriktig glad ut på Auroras vegne etter at hun hadde sluppet kula. Hun ga henne en klem og så nesten litt stolt ut. Jeg tror hun bare er veldig usikker, lot ting gå seg litt til hodet der inne og så gikk det helt over styr. Gjort er gjort og det finnes ingen unnskyldning for å mobbe, men jeg fikk faktisk tilbake litt av respekten for Simone etter finalen. Jeg er sikker på at hun valgte side i finalen både for Nico og fordi hun faktisk innerst inne bryr seg om Aurora.

Jeg håper faktisk at hun slipper så alt for mye dritt fra fremmede PH-seere for jeg tror hun har det litt vondt etter å ha sett seg selv på TV og innsett at hun har en del å be om unnskyldning for. Det er straff nok.

Men igjen; payback is å bitch, så hurra for Aurora som hadde vagina nok (baller er for ømtålige i denne sammenheng) til å slippe kula! :bolledeig:

Jeg tror ikke Simone gikk bak Aurora og Nico fordi hun innerst inne ville Aurora skulle vinne. Tror det var pga hun håpet Nico ville slipåe kulen, og dele med en av dem i mobbegjengen:p

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hæ?

I den danske versjonen et par sesonger tilbake så var det en som slapp kula, de resterende pengene ble kastet ut i bassenget der en mynt var verdt x kroner. Så var det bare for de som hadde stemt på det parret som vant å kaste seg uti å ta pengene :-)

Anonymous poster hash: 4f8f8...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Må innrømme at grunnen til at jeg er så glad er at Ann Marielle fikk halvparten av pengene. I mine øyne er HUN den eneste verdige vinneren. Hun har blitt mobbet og utstøtt fra første dag uten å ha gjort noe galt - også av Aurora tidligere - og hun har likevel greid å bevare verdigheten og fortsette å være snill og ærlig. Hun har tatt imot alle nye med åpne armer slik at de skulle slippe å gå gjennom det samme som henne (og til og med blitt utskjelt for det...), og hun trøstet Aurora gjennom hele finaleuken og fått henne til å slippe kula. Og så dere hvordan hun stod og strøk Aurora på armen for å berolige henne under avstemmingen nå i kveld? Jeg gleder meg på Ann Marielles vegne, for jeg vet hun føler Auroras seier som sin egen.

Anonymous poster hash: 9b76f...185
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Disse bildene ble lagt på Labi sin profil av noen(ikke meg:))

Haha! Labi ligger sikkert å griner ennå fordi det ikke ble crosser på han. Jeg trodde ikke det var mulig å finne personer som han. Rett og slett skada. Han var den som definitivt gjorde mest skam på seg i finalen.

Anonymous poster hash: dcb20...3de

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Flere som så cameltoe'n til LA under "høringen"?? De zoomet jo inn på den.

Anonymous poster hash: 6e539...032
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så glad for at Aurora og Ann Marielle var de som stakk av med pengene. Det fortjente de etter alt de måtte gjennomgå der inne.

Nico tok det overraskende bra, og helt ærlig syns jeg ikke han var så aller verst. Tror han ble veldig påvirket av Simone der inne. Ja, han var en drittsekk den gangen han skjelte ut Ann Marielle, men han var ganske full da. Ikke at det er en unnskyldning, men tror ikke han ville vært like aggressiv om han ikke var full. Står likevel for det jeg har skrevet tidligere i tråden. Han må øve seg på å si unnskyld.

Jeg sitter igjen med et bittelitt bedre inntrykk av Simone etter kveldens episode. Spillet gikk sikkert til hodet på henne, og hun ble nok veldig usikker på grunn av mange syntes at Ann Marielle var pen. (Så kan man diskutere opp og ned i mente om hun er pen eller ikke. Jeg har sett Ann Marielle i virkeligheten, og jeg syns hun er pen).

Lene Angelica og Mads fortjente virkelig ikke å vinne, så jeg syns det var ufattelig bra da Simone gikk bak Nicolai og Aurora.

Og Labi, du Labi. Det er ikke TV3 som fremstiller deg som dum. Det klarer du veldig bra på egenhånd.

Var så ufattelig bra da Triana kjeftet på ham. Hun hørtes skikkelig oppgitt ut, stakkars.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

JEG ER SÅ GLAD FOR DAGENS UTFALL AT JEG MANGLER ORD!

Forøvrig: LA sa til Nico etter de begge slapp på likt: "Du skulle ha sluppet på 50." - for en pissmegge.

Anonymous poster hash: e5091...fdd
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg lurer virkelig på hva Triana syns om deltakerne i år…

Hun mener nok mangt og meget men har antakelig fått litt munnkurv fordi hun skal være en nøytral programleder. Hun får bare lov å gripe inn dersom det er fare for liv og lemmer, sånn som når Labi begynner å få rabiesfråde rundt munnen.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg forstår egentlig ikke helt at folk syns dette er tilstrekkelig til å gjenvinne respekt. Etter min mening er det ganske enkelt å være snill, raus og tilgivende når alt er over, man ikke har noe å tape lengre, og vennskap er godt nok etablert til at man kan tillate seg å ta et valg man sannsynligvis aldri ville klart å stå for før. Det er jo når mennesker er i en presset situasjon, kan bli frosset ut for "feil avgjørelse", og har noe å tape at de viser om de har karakter. Denne testen syns jeg Simone var langt fra å bestå, og viste sider av seg selv som hun med all alvorlighet bør vurdere å forandre. En hyggelig handling når stemninga er god, forandrer ingenting. Men jeg er helt enig i at hun har fått straff nok, og at de negative kommentarene mot henne ofte har vært svært usaklige og grove.

Anonymous poster hash: b1ffe...f9e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere som har latt dere imponere over Simone okveld, hun stilte seg bar Nico og Aurora pga Nico. De skulle stå sammen i tykt og tynt, men så røyk Simone ut.

Når det gjelder Labbetussen, kan det være kulturforskjellen som gjør at han reagerte sånn som han gjorde? Damer er kanskje null verdt i hans kultur? I tillegg til at han gikk glipp av moppen sin da.

Anonymous poster hash: c933d...694
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...