Chloe- Skrevet 5. juni 2014 #4741 Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg synes faktisk Simone viste seg storsinnet i dag. Det er ikke slik at man da glemmer hele oppførselen hennes der inne, men det viser jo at svært mye skyldtes spillet. Hun var klar over at hun var en totalt bitch der inne og hadde dårlig samvittighet og følte burde gi Aurora en unnskyldning. Jeg synes at dette virket veldig oppriktig. Jeg synes også smilet Simone ga til Aurora under disse forsvarstalene virket oppriktig. Dette hadde jeg virkelig aldri trodd om Simone. Jeg håper hun er mer slik i virkeligheten enn hva vi har sett av henne på PH tidligere. Anonymous poster hash: 573a5...7ac Enig. Hun ble tilogmed litt blank i øynene når Aurora unnskyldte seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneAngelica Skrevet 5. juni 2014 #4742 Del Skrevet 5. juni 2014 Håper ikke Labi får fiksa crossern sin. Tror ikke hodet hans kan tåle enda et støt om han krasjer og faller. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 5. juni 2014 #4743 Del Skrevet 5. juni 2014 Nei, fordi Aurora kastet den med kraft, Nico bare slapp. Det er ikke rettferdig å dele potten når reglene går ut på at det bare skjer hvis ingen slipper. Anonymous poster hash: ce536...aaa Men hvorfor er ikke det rettferdig? Da viser jo man at man stoler på hverandre og da deler man potten. Om man svikter en, hvorfor skal de da likevel dele potten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4744 Del Skrevet 5. juni 2014 Men hvorfor er ikke det rettferdig? Da viser jo man at man stoler på hverandre og da deler man potten. Om man svikter en, hvorfor skal de da likevel dele potten? Hæ, var ikke det jeg skrev? Svarte at det var tullete at de liksom skulle dele potten fordi begge slapp kula. Dele skal man jo bare gjøre hvis ingen slipper den. Anonymous poster hash: ce536...aaa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 5. juni 2014 #4745 Del Skrevet 5. juni 2014 Hæ, var ikke det jeg skrev? Svarte at det var tullete at de liksom skulle dele potten fordi begge slapp kula. Dele skal man jo bare gjøre hvis ingen slipper den. Anonymous poster hash: ce536...aaa Haha beklager! Jeg leste helt feil, litt sent på kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4746 Del Skrevet 5. juni 2014 Hvor kan man se videoer fra finalefesten? Anonymous poster hash: ce536...aaa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 5. juni 2014 #4747 Del Skrevet 5. juni 2014 Troskapstesten er egentlig ganske svekket, nå som totalbeløpet uansett er det samme. Det er klart man ofte har en i juryen man heller vil dele med. Blir nesten for opplagt. Hadde likt om det gikk tilbake til sånn det var før. Slipper du kula så får du det som er i potten, og ferdig med det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4748 Del Skrevet 5. juni 2014 Troskapstesten er egentlig ganske svekket, nå som totalbeløpet uansett er det samme. Det er klart man ofte har en i juryen man heller vil dele med. Blir nesten for opplagt. Hadde likt om det gikk tilbake til sånn det var før. Slipper du kula så får du det som er i potten, og ferdig med det. Jeg er helt uenig med deg. De hadde slike regler i fjor, og det var den mest nervepirrende finalen synes jeg. Var sikker på at enten Tina eller Sander kom til å slippe, men ingen gjorde det. Det er mye mer spennende når man har denne variabelen. Anonymous poster hash: d1c2b...37d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4749 Del Skrevet 5. juni 2014 Troskapstesten er egentlig ganske svekket, nå som totalbeløpet uansett er det samme. Det er klart man ofte har en i juryen man heller vil dele med. Blir nesten for opplagt. Hadde likt om det gikk tilbake til sånn det var før. Slipper du kula så får du det som er i potten, og ferdig med det. Generelt sett så er jeg enig med deg, men fyyyy så deilig det var i kveld! Anonymous poster hash: 573a5...7ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4750 Del Skrevet 5. juni 2014 Er Mats etterkommer av reality-legenden Einar Slyngstad? Anonymous poster hash: a05f0...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4751 Del Skrevet 5. juni 2014 Hahaha, det var utrolig kleint tidligere på dagen da finalistene skulle oppsummere ting de husket fra oppholdet. Aurora snakket om den første uken med skuespillerne, og så sier LA: "Og Chris og meg starta dette med sexrekord inne på hotellet." Eeeew. Om Simone: Husk at hun ikke angrer overhodet på hvordan hun behandet AM, og det var AM hun var virkelig slem mot, ikke Aurora. Simone har skrevet dritt om AM på Facebook etter at de kom tilbake - altså etter finalen vi så i kveld - remember? Anonymous poster hash: 9b76f...185 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 5. juni 2014 #4752 Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg er helt uenig med deg. De hadde slike regler i fjor, og det var den mest nervepirrende finalen synes jeg. Var sikker på at enten Tina eller Sander kom til å slippe, men ingen gjorde det. Det er mye mer spennende når man har denne variabelen.Anonymous poster hash: d1c2b...37d Hmm, jeg tror det hadde vært minst like nervepirrende. Nå er det jo 150.000 enten du kaster kula eller lar vær. (Gitt at den du deler med er fair) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 5. juni 2014 #4753 Del Skrevet 5. juni 2014 Generelt sett så er jeg enig med deg, men fyyyy så deilig det var i kveld! Anonymous poster hash: 573a5...7ac Helt enig med deg i denne også altså! Akkurat i dag var det tipp topp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4754 Del Skrevet 5. juni 2014 Troskapstesten er egentlig ganske svekket, nå som totalbeløpet uansett er det samme. Det er klart man ofte har en i juryen man heller vil dele med. Blir nesten for opplagt. Hadde likt om det gikk tilbake til sånn det var før. Slipper du kula så får du det som er i potten, og ferdig med det. Tullball - twisten har tidl vært en av motsatt kjønn, /Vida-Lill) eller sånn som nå en av de andre. PH i andre land land har hatt at samtlige resterende deltagere får dykke etter penger. 1 gullmynt = 1000 kroner.Kunne like godt vært det, ingen som vet. Så twisten er forskjellig lagt opp. Anonymous poster hash: e5937...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4755 Del Skrevet 5. juni 2014 Hmm, jeg tror det hadde vært minst like nervepirrende. Nå er det jo 150.000 enten du kaster kula eller lar vær. (Gitt at den du deler med er fair) Nja, de har jo ikke fått pengene enda, så vi vet jo ikke om AM kommer til å gi Aurora pengene. Folk er veldig flink til å love bort penger de ikke har, men når de får penger, da er det en annen sak. Anonymous poster hash: d1c2b...37d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 5. juni 2014 #4756 Del Skrevet 5. juni 2014 Herlighet for en herlig kveld dette viste seg å være! Jeg er selve definisjonen på et menneske Aurora ikke respekterer i følge intervjuet hun ga til VG, men det gjør ingenting! Jeg elsker den dama etter hva hun gjorde i finalen! All lykke til Aurora og Ann Marielle! Gratulerer til dere 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 5. juni 2014 #4757 Del Skrevet 5. juni 2014 Tullball - twisten har tidl vært en av motsatt kjønn, /Vida-Lill) eller sånn som nå en av de andre. PH i andre land land har hatt at samtlige resterende deltagere får dykke etter penger. 1 gullmynt = 1000 kroner.Kunne like godt vært det, ingen som vet. Så twisten er forskjellig lagt opp. Anonymous poster hash: e5937...729 Javel, da skulle jeg likt å se en twist der ikke totalbeløpet vinnerparet (finaleparet eller kulekasteren+venn) vant ble 300.000 uansett. Det gir liksom ingen mening å holde kula når det nesten er gitt at man har noen andre man heller vil dele med. Beløpet blir det samme uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 5. juni 2014 #4758 Del Skrevet 5. juni 2014 Nja, de har jo ikke fått pengene enda, så vi vet jo ikke om AM kommer til å gi Aurora pengene. Folk er veldig flink til å love bort penger de ikke har, men når de får penger, da er det en annen sak.Anonymous poster hash: d1c2b...37d Haha, da har jeg vel bare litt mer troa på menneskeheten. Etter en så snill handling tror nesten ingen ville tenkt noe annet enn å fordele jevnt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4759 Del Skrevet 5. juni 2014 Haha, da har jeg vel bare litt mer troa på menneskeheten. Etter en så snill handling tror nesten ingen ville tenkt noe annet enn å fordele jevnt. Gjorde Vida Lill og Stian det? Anonymous poster hash: d1c2b...37d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4760 Del Skrevet 5. juni 2014 Herlighet for en herlig kveld dette viste seg å være! Jeg er selve definisjonen på et menneske Aurora ikke respekterer i følge intervjuet hun ga til VG, men det gjør ingenting! Jeg elsker den dama etter hva hun gjorde i finalen! All lykke til Aurora og Ann Marielle! Gratulerer til dere Søtt av deg å si! Aurora har nok kommet med en del "snobbete" utspill, men syns den jenta har lært både ydmykhet og diverse annet i løpet av oppholdet!! Og hunor, ja, det har hun. Jeg er noen år eldre enn 20, og du verden som man lærer underveis! Og godt er det! Jaggu ikke bare,bare og bli kastet inn på det hotellet...Jeg hadde sjekket ut - hadde ikke fiksa det.,,,, Anonymous poster hash: e5937...729 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå