Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hurra for Aurora og Ann Mariell. Rettferdigheten seiret.

Å Labbi, sorry men du er en idiot. Som Tv3's pressekontakt sier, så har man faktisk gjort og sagt det som vises på tv. Litt teit å da komme i ettertid å prøve å gjøre seg noe bedre/ smartere...

Jeg likte at Triana satte han på plass.. sutreungen...

http://www.seher.no/kjendis/jeg-f%C3%B8ler-meg-fremstilt-som-dum-71463

Anonymous poster hash: c933d...694
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yeah team classy Girls :) You rock!!

Hva er problemet til Labi? Han må være hardt hjerneskadet eller noe. Klikke sånn for at han ikke får en crosser liksom. Bu fucking bu. Cry me a river. Dette blir for dumt. Takk gud for at Triana klikka på dusten og forsvarte Aurora :) Elska det.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utrolig velfortjent ! Gjennom hele sesongen har jeg sett denne såkalte "gamle gjengen" slenge dritt å oppført seg som de er noen prakteksempler uten like ! Nå sitter de vel hjemme på sofaen å tar til seg hvor ødelagt framtiden deres er ! Å denne Grandiosa fyren er det bare å kaste i søpla. For et null. Her har de snakket om hvor ærlige de er men er til syvende å sist "pensjonistene"som har slengt mest dritt. Lager en egen pizza på gulvet hver gang Mats dukker opp på skjermen !

Vet ikke hvor jeg skal begynne med LA. Kan noen hver så snill å sende den jenta en ordbok !

Anonymous poster hash: 99424...243

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke! Det har så og si kun vært mobbing denne sesongen. Eneste bra var finalen!

Ok, like greit jeg ikke så på det, da. Er jo gøy med drama på hotellet, men når det blir mobbetilstander synes jeg det bare er ubehagelig å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Snart braker det løs :)

Er det noen som vet hvorfor alle paradise folka henger sammen? Altså, jeg har sett at f.eks Arman og Amir er mye med hverandre. De har jo ikke vært i samme sesong en gang.

Anonymous poster hash: cdfa9...693

Jeg vet ikke, men Arman og Amir gikk på samme ungdomsskole hvertfall (Amir gikk et trinn over Arman). De var ikke med hverandre, men de kjente hvertfall litt til hverandre i og med at de gikk på samme skole.

Anonymous poster hash: a2819...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå bærer du vel nok knag Labi ! Sanjonara Labi !

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mats er faktisk verre enn Simone synes jeg og det skal MYE til.

Han er ond han. Dette hatet han for AM og Aurora er bare helt tåpelig. Han er så ekkel og da de skulle forsvare seg så fyrer han løs på stakkars Aurora og sier hun bare lyver osv. Hold nå kjeft din sopp. Heldigvis så forsvarte AM henne og satt Mats på plass ;) Han tror han er så mye bedre enn de. Vel det er han ikke. Får lyst til å bare spytte på han. Seriøst han er så irriterende!!!!! :bond:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bærer du vel nok knag Labi ! Sanjonara Labi !

Anonymous poster hash:

99424...243

Det heter GNAG! :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hallo det vet jeg jo ! Men Labi s alltid knag :P hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å han klarte heller ikke å si sayonara :P hahah morsom kar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å det heter naaag :P men regner med at det var ironi :P ?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo det vet jeg jo ! Men Labi s alltid knag :P hahaha

Du tok an ikkje!

Laban sier gnag.

Tror du det heter gnag? :P for mye seigmenn (labi) på deg!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har fest her nå, men må bare si noen ord:

Såååå utrolig godt og fortjent!!! Grattis til Aurora og AM. !!!!YAY!!!

Kudos til Simone, som tok til vettet - ALL FORGOTTEN - MEN skam på seg, Mats og Labi...

Chris og LA - kos dere med korkinga videre, noe rekord ble ikke...haha..

Triana - YOU ROCK!! - endelig sang du ut, så til de grader!!! og på tonefallet ditt kunne man tydelig høre at dette trengte du og få ut!!!!

Anonymous poster hash: e5937...729
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, det intervjuet med Aurora.. Hun sier at mobbingen var mye verre enn det som ble vist på TV, og at hun og Ann Marielle gråt hver kveld. Ja ja, Mats har hvertfall fått det han ønsket, fra nå av får han vel seg med noen dumme blondiner og respekt fra ungdomsskoleelever.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

YESSSSSSSS! Dette her var ekstremt deilig. Jeg kjente jeg ble så ekstremt stolt over Aurora. JIPPI.

LA, Labi, Christer og Mats mangler som vanlig selvinnsikt. Labi tok jo helt av som vanlig. Deilig at Triana endelig sa ifra!

Jeg må si jeg ble temmelig overrasket over Simone. Jeg hadde ikke tenkt meg at hun hadde selvinnsikt. Veldig positivt overrasket!

Anonymous poster hash: 573a5...7ac
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du tok an ikkje!

Laban sier gnag.

Tror du det heter gnag? :P for mye seigmenn (labi) på deg!

Hahaha trodde du påstod at det heter gnag ! Herregud vi må slutte å se på PH vi blir dumme hele gjengen ! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Gratulerer Aurora og A.M!! :blomst: Nesten like deilig som at de vant, er det at mobbegjengen tapte. :danse: Endelig rettferdighet. Og til dere som sier Simone "vant seg litt" ved å stemme på Aurora og Nico: Jeg er overbevist om at hun ikke gjorde det for å være snill mot Aurora, men for å straffe L.A fordi hun fikk gå inn igjen isteden for henne. Den jenta bærer nemlig GNAG lenge tror jeg..

Anonymous poster hash: 9d7d1...b8c
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er vel en grunn for at han heter LabiNOT :P

Anonymous poster hash: 09cfa...b67
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Et skritt til venstre i stedet for til høyre veier ikke opp for måneder med mobbing, baksnakking og drittslenging når det gjelder Simone.

Anonymous poster hash: 9d7d1...b8c
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker at grandisdvergen ble satt på plass idag. Ingen overraskelse at han har ingenting å komme med når AM svarer med at ALLE har lyvet gjennom spillet, inkludert han. Forbanna idiot, han er 10 ganger verre enn Aurora.

Anonymous poster hash: 46281...30a
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...