hahaha Skrevet 27. mai 2014 #3601 Del Skrevet 27. mai 2014 Sarpsborgkulturen Haha;) Ja akkuratt det jeg mente:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #3602 Del Skrevet 27. mai 2014 Jeg lo godt av AM og Aurora jeg. Herregud, det var da bare uskyldig "hevn" det der da. Mats har jo drømt om å slikke fitte der helt siden han kom inn første gang, så så farlig er det jo ikke. Han fikk jo i alle fall smake litt nå da. Jeg sier virkelig ikke noe på at AM føler trang til å hevne seg på et eller annet vis på Mats, slik han har behandlet henne. Det må ta på å skulle dele seng og rom med en som har oppført seg som en drittsekk med deg i flere måneder. Jeg hadde klikka for lengst, og jeg har laaang lunte. Labi blir bare mer og mer idiot for hver gang han åpner kjeften. Helt ærlig: Han er den typen jeg ville vært redd når han var på fylla og fikk motstand (noen som slenger med kjeften f.eks), spes. om han var sammen med noen "storebros". De hadde fått han til å gjøre hva som helst. Fyren eier ikke evne til å tenke selv. Han skulle vært skjermet.. Håper Gabriel og fruene ikke glemmer Arman og Marius i sin lykkerus.. De er avhengig av å ha de med på laget framover. Ønsker Nico ut, og dernest Mats. Labi er så hjernedød at det er samme hvor han er hen. Anonymous poster hash: 9d7d1...b8c 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #3603 Del Skrevet 27. mai 2014 Helt sykt at Lene Angelica forventer at Gabriel skal velge henne når hun NETTOPP har sagt at hun ikke kan forstå hvorfor Gabriel har makt og at han ikke har noen egne meninger. Det kvinnemenneske der har null selvinnsikt. Hun sier at Gabriel skal velge henne fordi hun har gått gjennom mye. Eh, som hva da? Korking? Anonymous poster hash: 573a5...7ac 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bruker_K Skrevet 27. mai 2014 #3604 Del Skrevet 27. mai 2014 Det som AM og aurora gjorde, synes jeg er helt idioti. Gud så ekkelt! Hadde ALDRI akseptert hvis mine venner, eller noen jeg kjenner hadde jo gjort noe slikt. Vemmelig! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 27. mai 2014 #3605 Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) haha, akkurat det med børsten var ekkelt - men måtte le da Aurora etterlignet han fra han snakket om insektene på rommet Endret 27. mai 2014 av twirlX 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 27. mai 2014 #3606 Del Skrevet 27. mai 2014 Labi som hele tiden sier "Hu er fra Bodø liksom".. Herregud. Ok? Du er fra Sarpsborg? Hvor er det er "kult" å komme fra egentlig? Herregud, jeg blir så forbanna, at det går an å være så dum når du er et voksent menneske. Når Kine snakker dritt om han til kameraet godter jeg meh så sykt! Skulle ønske hun sa det til trynet hans mer 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #3607 Del Skrevet 27. mai 2014 Det som AM og aurora gjorde, synes jeg er helt idioti. Gud så ekkelt! Hadde ALDRI akseptert hvis mine venner, eller noen jeg kjenner hadde jo gjort noe slikt. Vemmelig! De er overhodet ikke venner da. Ja, det er kanskje barnslig, men ikke verdens undergang. Anonymous poster hash: 8d56d...735 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #3608 Del Skrevet 27. mai 2014 Ut fra disse tvbildene kan jeg faktisk skjønne at Mats er forbanna på de to. Det der hadde jeg mest sannsynlig aldri tilgitt Anonymous poster hash: 62aaf...eb1 Men det visste han vel ikke før i kveld når det ble vist på tv. Eller? Anonymous poster hash: e818d...1a8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #3609 Del Skrevet 27. mai 2014 Men det visste han vel ikke før i kveld når det ble vist på tv. Eller? Anonymous poster hash: e818d...1a8 Nei... Han gjorde ikke det. Han bruker vel uansett dette som en unnskyldning til oppførselen sin tidligere. For en drittsekk. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #3610 Del Skrevet 27. mai 2014 Labi er totalt ustabil, jeg ser det på hele fyren. Vemmelig type, æsj! Anonymous poster hash: 1a138...c7a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #3611 Del Skrevet 27. mai 2014 Eh, what? Kilder? Dette har jeg aldri sett. Anonymous poster hash: 80616...1ae Må jeg lete etter det? Jeg har sett at gullpengene ble kastet i bassenget, og de resterende deltagerne stupte uti for å grabbe til seg mest mulig. Anonymous poster hash: fd246...005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #3612 Del Skrevet 27. mai 2014 Takk men jeg tenkte aldersgrense andre veien ;-) Tror det er 30. Pilgaard og Stian er vel de eldste norske deltagerne. Hittil. Anonymous poster hash: 120a3...7ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #3613 Del Skrevet 27. mai 2014 Juryen hopper i bassenget: Anonymous poster hash: fd246...005 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. mai 2014 #3614 Del Skrevet 27. mai 2014 Tror det er 30. Pilgaard og Stian er vel de eldste norske deltagerne. Hittil. Anonymous poster hash: 120a3...7ed Hun fra Robinson var jo 32 eller noe sånt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 27. mai 2014 #3615 Del Skrevet 27. mai 2014 Tror det er 30. Pilgaard og Stian er vel de eldste norske deltagerne. Hittil. Anonymous poster hash: 120a3...7ed Nope, Nicolina var jo 33? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #3616 Del Skrevet 27. mai 2014 Fy fader så kjedelig gjeng som er igjen nå! Anonymous poster hash: 75328...000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 27. mai 2014 #3617 Del Skrevet 27. mai 2014 Må jeg lete etter det? Jeg har sett at gullpengene ble kastet i bassenget, og de resterende deltagerne stupte uti for å grabbe til seg mest mulig. Anonymous poster hash: fd246...005 Okei. Jeg har kun sett på den norske, så dette har jeg ikke fått med meg. Men tror ikke det gjøres sånn i Norge, det er vel sånn at den som slipper kula bestemmer hvem i juryen som skal få resten av pengene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #3618 Del Skrevet 27. mai 2014 Nope, Nicolina var jo 33? Seriøst? Hun ser så mye eldre ut... Anonymous poster hash: 573a5...7ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #3619 Del Skrevet 27. mai 2014 La noen foresten merke til at Mats kalt seg selv strandamør i går? Det var da Labi sa noe om at han selv er kosovo-albaner, Nico markonanerstaner, og Mats sunnmøring, og da forslo Mats strandamør istedet. Og så jeg som trodde jeg hadde funnet på et orginalt kallenavn..... Hahah Men jeg er litt redd for AM pg Aurora. De har virkelig medvind for tiden, men de kan vel ikke seile rett til finalen? Pleier det ikke å være slik at "de slemme" ser ut til å lede i semifinaleuken for så at det snur i finaleuken?Anonymous poster hash: 120a3...7ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #3620 Del Skrevet 27. mai 2014 Hun fra Robinson var jo 32 eller noe sånt. Hun hadde jeg helt glemt!Anonymous poster hash: 120a3...7ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå