AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #2401 Del Skrevet 28. april 2014 Er det bare jeg som synes han "programleder"-partneren til vida lill er noe av det kleineste mennesket jeg har sett? Skjønner virkelig ikke hvordan han kunne bli ansatt der.Anonymous poster hash: eae46...8fe Som person synes jeg ikke at han er klein i det hele tatt. Han er tvert imot sjarmerende og morsom. Er imidlertid enig i at han har fått beskjed om å gjøre en hel del kleine og heseblesende innslag. Anonymous poster hash: dbf97...f7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #2402 Del Skrevet 28. april 2014 Takler ikke Mats mer. Derimot digger jeg AM! Hu er rå, likte henne ikke starten. Men hun virker som en veldig reflektert person, og som et godt menneske Anonymous poster hash: d619b...9fc 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 28. april 2014 #2403 Del Skrevet 28. april 2014 Haha! Jeg også Me to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 28. april 2014 #2404 Del Skrevet 28. april 2014 Savner audun Tror Simone er skikkelig gøy rompartner:D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 28. april 2014 #2405 Del Skrevet 28. april 2014 Hva skjer med hun Lene, har jo hatt toal makeover siden fristet - til det verre. Ligger på viaplay hvis noen vil se selv. Hun er vel på kjærlighetsredet om jeg ikke tar feil? Eller mener du hun andre lene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 29. april 2014 #2406 Del Skrevet 29. april 2014 UT MED SIMONE!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 29. april 2014 #2407 Del Skrevet 29. april 2014 Hun er vel på kjærlighetsredet om jeg ikke tar feil? Eller mener du hun andre lene? Lene var med på Fristet, Lene Angelica var med på kjærlighetsredet Men ja, hva i alle dager har skjedd med lene? Hun så jo faktisk ganske søt ut på fristet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 29. april 2014 #2408 Del Skrevet 29. april 2014 Jeg, som egentlig har boikoittet PH etter Lord-exit men som ikke helt klarer å holde meg unna alikevel, tror jeg heier på Gabriel og AM. Jeg har ikke hørt ham snakke ennå, men han ser veldig snill ut.Anonymous poster hash: 120a3...7ed Hadde egentlig gjort det samme, men så hørte jeg at Labi kom inn igjen. Haha, Labi og Lorden har vært det eneste morsomme med årets sesong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 29. april 2014 #2409 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) http://www.seher.no/kjendis/tatt-ut-av-hotellet-%C3%A5-gravid-testes-71037 Så bra at hun fikk prevensjonstest, i alle fall Edit: Ah, fanken, nå har de endret det til graviditetstest. Uansett, det hadde vel vært godt gjort om den testen hadde slått ut som positiv, hun hadde vel ikke vært der mange dagene på det tidspunktet? Endret 29. april 2014 av Leopanter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 29. april 2014 #2410 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Dobbelpost Endret 29. april 2014 av Leopanter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #2411 Del Skrevet 29. april 2014 Lene var med på Fristet, Lene Angelica var med på kjærlighetsredet Men ja, hva i alle dager har skjedd med lene? Hun så jo faktisk ganske søt ut på fristet Lene må jo ha lagt på seg en del, samt lagt inn silikon? Anonymous poster hash: 4ed08...335 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #2412 Del Skrevet 29. april 2014 Jeg, som egentlig har boikoittet PH etter Lord-exit men som ikke helt klarer å holde meg unna alikevel, tror jeg heier på Gabriel og AM. Jeg har ikke hørt ham snakke ennå, men han ser veldig snill ut.Anonymous poster hash: 120a3...7ed Det er også mitt favorittpar nå. Labi. Anonymous poster hash: e818d...1a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #2413 Del Skrevet 29. april 2014 Er det bare jeg som reagerer på Mads (Mats?) sitt utsagn "Bros before hos", det var absolutt ikke det han sa da Audun sto i fare. For en nisse. Anonymous poster hash: adb96...51c 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rumperister Skrevet 29. april 2014 #2414 Del Skrevet 29. april 2014 Er det bare jeg som reagerer på Mads (Mats?) sitt utsagn "Bros before hos", det var absolutt ikke det han sa da Audun sto i fare. For en nisse. Anonymous poster hash: adb96...51c Stakkars gutt, han skulle ha reist i uke 3, da hadde han jo blitt DEN drømmegutten for norges piker. Nå i uke 9-10 er han så patetisk og barnslig at han overhodet ikke appellerer lenger 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 29. april 2014 #2415 Del Skrevet 29. april 2014 Stakkars gutt, han skulle ha reist i uke 3, da hadde han jo blitt DEN drømmegutten for norges piker. Nå i uke 9-10 er han så patetisk og barnslig at han overhodet ikke appellerer lenger Så sant, så sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knekt1 Skrevet 29. april 2014 #2416 Del Skrevet 29. april 2014 Fikk en liten man crush på Labi etter gårsdagens episode. Bærer ikke gnag dersom hans voldsomme dametekke hindrer han fra å gi positiv tilbakereaksjon. Han fantaserte nok ikke om menn første gang han onanerte, selv om han kom hundre ganger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Americana Skrevet 29. april 2014 #2417 Del Skrevet 29. april 2014 Fikk en liten man crush på Labi etter gårsdagens episode. Bærer ikke gnag dersom hans voldsomme dametekke hindrer han fra å gi positiv tilbakereaksjon. Han fantaserte nok ikke om menn første gang han onanerte, selv om han kom hundre ganger. Haha, fint du ikke bærer gnag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 29. april 2014 #2418 Del Skrevet 29. april 2014 Åh merker jeg savner Pandoras med spørsmål. Det er jo så gøy når de griller hverandre 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #2419 Del Skrevet 29. april 2014 Anonymous poster hash: 573a5...7ac Synes ikke det er noe å le seg i hjel av. Labinot er ikke norsk og det er jo helt naturlig at han ikke klarer å utale alle ordene 100%. Skulle gjerne likt å hørt deg snakke persisk helt ordrett Anonymous poster hash: 6272e...ca4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #2420 Del Skrevet 29. april 2014 Er det bare jeg som reagerer på Mads (Mats?) sitt utsagn "Bros before hos", det var absolutt ikke det han sa da Audun sto i fare. For en nisse. Anonymous poster hash: adb96...51c Audun ville ikke gjøre noe for å bli, da skjønner jeg at han ikke ville redde han heller... Anonymous poster hash: 7e461...d3c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå