Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Har egentlig Audun en lord tittel?

På skattelistene står det bare Audun Dromnes Sørseth,men til Mats, som også har lord tittel, står det Lord Mats Slyngstad.

Anonymous poster hash: 2172a...502

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir morsomt når ¨miss paradise¨ skal kåres! :fnise:

Hvordan vet du det? Har det blitt sagt at det skal skje denne sesongen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trekker tilbake kommentaren om at Mats virker som en herlig og nydelig person... Han oppfører seg som et dumt manneludder. :spy:

Anonymous poster hash: 4ced6...90b

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer jo hver sesong da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en gjeng de har klart å smale sammen i år. Lurer på om Heidi Alexandra har meldt seg på selv eller blitt ringt av Tv3.

Skjønner ikke helt hva Mats ser i HA? Hun er jo ikke såå digg liksom.

"Jeg gleder meg sykt til å feste. Jeg har ikke festet på noen dager nå" Eh?

Endret av smalls
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen å lei jeg er Aurora :rolleyes:

Hun vil ha ut Ann Marielle fordi hun går uten bh, har forferdelig hår under parsermoniene osv. Er det mulig?! Ole hadde i alle fall en god begrunnelse til hvorfor han ville ha henne ut. Fordi hun er en farlig spiller.

Tror produksjonen vil ha AM der. Siden de sendte henne inn igjen med en fredning.

Anonymous poster hash: fe433...bf8
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff.. Nå tror jeg rett og slett ikke at jeg orker å se mer. Blir for mye det her. Gårsdagens episode er det kleineste jeg har sett på lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora virker rett og slett som en jævla kåt jente. Eller er det alkoholen som kan unnskyldes? Uansett bør gutta slå til. Ikke være så kresne. Er sikker på Aurora har en stram og god mus. Dessuten er det litt tennende med såkalte fisfine jenter som går berserk i senga.

Anonymous poster hash: d21c1...24e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Genialt!!

(og det er ikke spoiler, det er fra første uka - hvis noen ikke tør å trykke)

"Hjelp" :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora virker rett og slett som en jævla kåt jente. Eller er det alkoholen som kan unnskyldes? Uansett bør gutta slå til. Ikke være så kresne. Er sikker på Aurora har en stram og god mus. Dessuten er det litt tennende med såkalte fisfine jenter som går berserk i senga.

Anonymous poster hash: d21c1...24e

Hva skjedde med etiketten din?!

Anonymous poster hash: bccf1...72c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På nrj har de holdt konkurranse der vinneren får være med i dommerpanelet til mr. paradise, så antar de skal ha det i år som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men vær litt rettferdige da: Vi vet jo ikke om Mats vet noe særlig om hva Heidi Alexandra har skrevet på bloggen sin, med unntak av at hun er rosablogger. Sannsynligvis har han ikke lest noe særlig på den. Og bare den siden som Heidi har vist inne på Paradise er da ikke så ille? Har man grunn til å mislike ham bare fordi han liker ei søt jente som viser interesse tilbake til ham? :P (Jeg liker henne ikke selv, fordi jeg har lest bloggen hennes før - men se det fra hans synspunkt)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hva faen? Aurora har genseren på feil vei, det vet jeg for jeg har prikklik selv! Tydelig at hun handler mye på ebay, har allerede sett tre plagg derfra ^^

Anonymous poster hash: e0db2...b2f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, HA er litt....rar? pløsete? Er nok av all drikkingen hun sier hun bedriver.

aurora, noe for seg selv. Morsom og dum.

Anonymous poster hash: 4ed08...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De som skriver i spoilertråden, hvor mye mer har de sett? For det ligger jo bare max en nyere episode på nett?

Eller er det rykter, sladder etc også?

Anonymous poster hash: 4ed08...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt her inne og litt inne på spoiilertråden. Det er mest snakk om de episodene som er kommet ut på viaplay, også er det litt rykter og sladder. hvem som kommer inn, hvem som ryker, hvem som vinner.. men mye av det stemmer ikke, mest bare spekulasjoner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg ser av og til dagens episode på viaplay, hvis jeg er for trøtt til å sitte oppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...