Gjest Koy Skrevet 20. mars 2014 #1301 Del Skrevet 20. mars 2014 Lorden er nok fortsatt den som er damenes favoritt der inne og for de som titter på TV-skjermen. Lorden er playern, men samtidig den uoppnåelige, som gjør damene våte i trusa med tanke på et kort eventyr. Laidback og gidder ikke slikke folk opp etter ryggen. Mens Mats i tillegg til den pene fremtoningen vekker morsfølelsen i jentene. Dette er en gutt som gråter og åpent sier han ikke har pult på halvannet år. Sånt scorer høyt hos jentene. Ann Mariell kan bevege seg i farlig terreng nå. Sårer hun strandamøren vil hun få alle tv-titterne mot seg og hun blir heksen alle kan hate igjen. Anonymous poster hash: d21c1...24e hahaha perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 20. mars 2014 #1302 Del Skrevet 20. mars 2014 (endret) OBS OBS OBS Hvis dere ikke vil vite hvem som kommer inn, ikke gå i tv-delen av forumet. Faens person som har lagt ut spoiler i en trådtittel!!! Endret 21. mars 2014 av Chloe- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #1303 Del Skrevet 20. mars 2014 Skjønner ikke hvorfor Siri var så gira på å ofre seg Amy?! Hun var jo så smart og spilte spillet og skulle bli den første lesbiske til å vinne pærra. LOL. Blir spennende å se utviklingen i AM, Audun, Mads trianglet da! AM liker Audun, Mads liker AM og Audun chiller Anonymous poster hash: b0bbb...b65 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #1304 Del Skrevet 20. mars 2014 Skjønner ikke hvorfor Siri var så gira på å ofre seg Amy?! Hun var jo så smart og spilte spillet og skulle bli den første lesbiske til å vinne pærra. LOL. Blir spennende å se utviklingen i AM, Audun, Mads trianglet da! AM liker Audun, Mads liker AM og Audun chiller Anonymous poster hash: b0bbb...b65 Kjæleik kan gjøre at de fleste glemmer spillet og tar gale avgjørelser. Etter at Siri fikk råkline (stikke tunga langt inn) med Amy så hadde hun ikke landet ennå. Og ville gått i krigen for Amy. Begge hadde rollen som den pregløse og kjedelige. Så en av de måtte gå. Ingenting er tilfeldig her. Castingcrewet vil ha flest mulig forskjellige karakterer der inne. AM har nå gått fra rollen som den utestengte som ble mobbet til hevneren og heksen. Nå skal blodet flyte. Neste på listen tipper jeg blir Amy. AM har en hukommelse som en elefant og vil aldri glemme og tilgi at Amy stod i ledtog med Siri for sparke henne ut av Paradise. Hevnen er søt? Og Strandamøren får gråte litt? Anonymous poster hash: d21c1...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 21. mars 2014 #1305 Del Skrevet 21. mars 2014 Hva var det jeg sa? Guttene likte ikke Ann Mariell først, fordi hun ikke var akseptert av jentene. Nå som AM har fått makt og venninner inne på hotellet faller mennene som fluer. Sikker på at Audun begynner å rote med henne nå. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 21. mars 2014 #1306 Del Skrevet 21. mars 2014 Bra Siri røyk ut. Digg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 21. mars 2014 #1307 Del Skrevet 21. mars 2014 Hva var det jeg sa? Guttene likte ikke Ann Mariell først, fordi hun ikke var akseptert av jentene. Nå som AM har fått makt og venninner inne på hotellet faller mennene som fluer. Sikker på at Audun begynner å rote med henne nå. Det er så utrolig teit. Herregud Det slik man oppfører seg på barne og ungdomskolen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #1308 Del Skrevet 21. mars 2014 Hva var det jeg sa? Guttene likte ikke Ann Mariell først, fordi hun ikke var akseptert av jentene. Nå som AM har fått makt og venninner inne på hotellet faller mennene som fluer. Sikker på at Audun begynner å rote med henne nå. Ja..så hadde sjarlatanen Casper fortsatt vært der, ville han ligget langflat etter AM. Anonymous poster hash: d21c1...24e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 21. mars 2014 #1309 Del Skrevet 21. mars 2014 jeg har likt Audun fra dag en, jeg. han er morsom og kjekk! Siri har jeg aldri likt så veldig fornøyd med at hun dro. håper ikke hun kommer inn igjen, men det gjør hun helt sikkert. ellers liker jeg Mats, Ann Marielle og Jeanette. altså de nye 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #1310 Del Skrevet 21. mars 2014 Hva var det jeg sa? Guttene likte ikke Ann Mariell først, fordi hun ikke var akseptert av jentene. Nå som AM har fått makt og venninner inne på hotellet faller mennene som fluer. Sikker på at Audun begynner å rote med henne nå. Hææ? Så vidt jeg har skjønt det så har Mads "alltid" vært betatt av AM, og Audun sa senest i går at han ikke var betatt av AM, så tror ikke den profetien har slått inn riktig ennå.. Anonymous poster hash: b0bbb...b65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 21. mars 2014 #1311 Del Skrevet 21. mars 2014 Hææ? Så vidt jeg har skjønt det så har Mads "alltid" vært betatt av AM, og Audun sa senest i går at han ikke var betatt av AM, så tror ikke den profetien har slått inn riktig ennå.. Anonymous poster hash: b0bbb...b65 Audun var jo med på å mobbe AM sammen med Casper. De gjorde narr av puppene og leppene hennes blandt annet. Audun kommenterte jo i går at han synes Ann Marielle ¨er en veldig søt jente¨, så tydeligvis var hun ikke så stygg likevel. Overrasker meg ikke om de begynner å rote snart. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 21. mars 2014 #1312 Del Skrevet 21. mars 2014 Audun var jo med på å mobbe AM sammen med Casper. De gjorde narr av puppene og leppene hennes blandt annet. Audun kommenterte jo i går at han synes Ann Marielle ¨er en veldig søt jente¨, så tydeligvis var hun ikke så stygg likevel. Overrasker meg ikke om de begynner å rote snart. utsende har ofte sammenheng med oppførsel, hadde Simone hvert den hyggeligste jenta på jord, hadde nok folk sett på henne som pen:) så kan være Audun syns hun er litt mere søt etter han ble kjent med henne:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. mars 2014 #1313 Del Skrevet 21. mars 2014 Hva er egentlig agendaen til de/den som kommer inn her å spoiler på pur faen gang på gang? Er det for å ødelegge tråden, så færre bruker den? Eller for å ødelegge programmet for oss? Hva gir det deg som spoiler? Blir du glad av å ødelegge en opplevelse for andre mennesker? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 21. mars 2014 #1314 Del Skrevet 21. mars 2014 Tråden er ryddet for spoiling. Minner om kg regler her. pinar, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lavendelkyss Skrevet 21. mars 2014 #1315 Del Skrevet 21. mars 2014 Hva er egentlig agendaen til de/den som kommer inn her å spoiler på pur faen gang på gang? Er det for å ødelegge tråden, så færre bruker den? Eller for å ødelegge programmet for oss? Hva gir det deg som spoiler? Blir du glad av å ødelegge en opplevelse for andre mennesker? Enig. Så sykt dårlig gjort!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knekt1 Skrevet 21. mars 2014 #1316 Del Skrevet 21. mars 2014 Det er så utrolig teit. Herregud Det slik man oppfører seg på barne og ungdomskolen Hey! Å sammenligne PH med grunnskolen er å dra den for langt. Det står ikke SÅ dårlig til i den norske skolen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 21. mars 2014 #1317 Del Skrevet 21. mars 2014 Mats virker som en fantastisk person Søt han er betatt av Am Håper de to vinner hele dritten.. Så herlig at AM kom tilbake og at Siri forsvant. Det kunne jo ikke blitt bedre! Neste uke håper jeg Ole, Simone eller Amy ryker., Liker ingen av de. Amy er så kjedelig.... Så er det så forbanna irriterende at de som har vært der fra starten (som Simone sa) liksom fortjener å bli der ovenfor de nye, Det blir for dumt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 21. mars 2014 #1318 Del Skrevet 21. mars 2014 Siri fortjente og ryke fordi dem prøvde ikke og få hun til og bli der, Siri og Amy, kunne snakka med Håkon(? )og fått simone til og stå der med henne, så hadde Simone ryki ut, og AM hadde ikke fått valget til og gjøre det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheRighteous Skrevet 21. mars 2014 #1319 Del Skrevet 21. mars 2014 Hey! Å sammenligne PH med grunnskolen er å dra den for langt. Det står ikke SÅ dårlig til i den norske skolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #1320 Del Skrevet 22. mars 2014 Siri fortjente og ryke fordi dem prøvde ikke og få hun til og bli der, Siri og Amy, kunne snakka med Håkon(? )og fått simone til og stå der med henne, så hadde Simone ryki ut, og AM hadde ikke fått valget til og gjøre det! Anonymous poster hash: e818d...1a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå