AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #1281 Del Skrevet 20. mars 2014 Haha det var det ingen som var enige med meg i på begynnelsen. Anonymous poster hash: 120a3...7ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #1282 Del Skrevet 20. mars 2014 To viktige spørsmål (jeg har tydeligvis ikke noe liv): 1. Sigaretter får de kjøpt i Mexico, men snus er vel litt vanskelig å få tak i der. Har alle med seg en stokk snus hver? De har jo vanligvis snus gjennom hele sesongen, så de går jo tydeligvis ikke tomme. Har de ansatt en egen snus-kurer som ikke gjør annet enn å fly mellom Norge og Mexico med snus? 2. Hva skjer rett etter parsermonien? De(n) som sjekker ut går rett inn til intervju, og så på rommet sitt og pakker. Utsjekkeren går jo ut hoveddøren, men må jo gå inn igjen når han/hun skal hente tingen sine, og så ut igjen. De andre deltagerne venter et sted på at kamerafolket skal rydde seg ut, og så går de til baren. Får de(n) som sjekket ut lov til å snakke mer med deltagerne? Det synes jeg i så fall er juks. Anonymous poster hash: 120a3...7ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 20. mars 2014 #1283 Del Skrevet 20. mars 2014 Ikke sant! Da er vi hvertfall to som innrømmer det. Tviler på at vi er de enestte som synes han er tiltrekkende. Har likt han hele tiden:D Hborfor stelte ikke Siri seg bak Audun? Audun hadde vel heller valgt Siri over Simone:s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #1284 Del Skrevet 20. mars 2014 Har likt han hele tiden:D Hborfor stelte ikke Siri seg bak Audun? Audun hadde vel heller valgt Siri over Simone:s Herregud, det tenkte jeg ikke på. Sykt rart ja!!! Men de hadde vel en sånn teit avtale om at de jentene fra starten skulle holde sammen-something-shit. Anonymous poster hash: 94783...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #1285 Del Skrevet 20. mars 2014 Et annet viktig spørsmål: Hvor står kamerafolkene under parsermonien? De kan jo ikke stå i bassenget vel? Og på andre siden av bassenget er det vel en bratt skråning?Anonymous poster hash: 120a3...7ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 20. mars 2014 #1286 Del Skrevet 20. mars 2014 Synd at Morten dro. Likte han. Fikk inntrykk av at han var godt likt blant alle de nye så litt rart at Jeanette valgte Ole over ham syns jeg. Fint at heksa dro. Hun vil ikke bli savnet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #1287 Del Skrevet 20. mars 2014 Har likt han hele tiden:D Hborfor stelte ikke Siri seg bak Audun? Audun hadde vel heller valgt Siri over Simone:s Stelle seg gjør man på badet.Anonymous poster hash: 081a7...d0a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #1288 Del Skrevet 20. mars 2014 Ååå, jeg irriterer meg over Amy som kaller seg modell... Man er ikke modell når man selv betaler for å ta en photoshoot, når man derimot får betalt for å ta photoshoot, da kan man kalle seg selv modell. Og det tviler jeg på at hun har fått gitt..Anonymous poster hash: 52665...19e 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 20. mars 2014 #1289 Del Skrevet 20. mars 2014 Tråden er ryddet for spoiling. Rainbow81, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 20. mars 2014 #1290 Del Skrevet 20. mars 2014 Stelle seg gjør man på badet.Anonymous poster hash: 081a7...d0a å problemet ditt er? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 20. mars 2014 #1291 Del Skrevet 20. mars 2014 Ååå, jeg irriterer meg over Amy som kaller seg modell... Man er ikke modell når man selv betaler for å ta en photoshoot, når man derimot får betalt for å ta photoshoot, da kan man kalle seg selv modell. Og det tviler jeg på at hun har fått gitt..Anonymous poster hash: 52665...19e kanskje jeg kan kalle meg modell?:D tar nydelige bilder i speilet;) litt morro at Siri og Morten gikk, dem var jo et parr:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingaborga Skrevet 20. mars 2014 #1292 Del Skrevet 20. mars 2014 Herregud jeg blir så irritert på AM! I utgangspunktet likte jeg henne skikkelig godt, og har gjort det siden hun kom inn, men hun kan jo faen ikke behandle Mats sånn! Stakkars gutten, jeg blir så lei meg på hans vegne, vil bare gi ham en god klem og beskytte han mot all dritt som skjer i verden, ÅÅÅÅÅÅRRHHHHHHHH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 20. mars 2014 #1293 Del Skrevet 20. mars 2014 Stelle seg gjør man på badet.Anonymous poster hash: 081a7...d0a ?! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #1294 Del Skrevet 20. mars 2014 Jeg sliter sånn med å forstå humoren til Audun. Jeg synes ikke han er morsom i det hele tatt, heller ganske ekkel, spesiellt mot Aurora. Håper snart at jentegjengen der inne blir litt splittet. Jeg synes de har vert skikkelig stygge med AM. Simone og Aurora har ikke de peneste personlighetene. Savner noen der inne som lager litt mere liv. Det er en ganske døll gjeng. Du fikk altså vondt av Aurora som ble behandlet dårlig av Audun som overhodet ikke mener noe annet enn å være morsom, når Aurora selv er motbydelig og slem mot AM med vilje, og har spilt en stor rolle med mobbingen mot henne. Bare fordi hun satt seg ned å grein etterpå. Det er så hykleri som man får det og jeg blir rett og slett kvalm! Anonymous poster hash: b9375...cc9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #1295 Del Skrevet 20. mars 2014 Jeg har "heiet" på AM lenge nå, men må innrømme at jeg blir stadig mer overbevist om at hun egentlig er litt "blåst"... Men jeg synes hun ser penere ut nå enn hun gjorde da hun sjekket inn på hotellet, vet ikke hvorfor. Anonymous poster hash: d5621...c0b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #1296 Del Skrevet 20. mars 2014 å problemet ditt er? Voldtekt av det norske språk.Anonymous poster hash: 081a7...d0a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #1297 Del Skrevet 20. mars 2014 Ser ut som Ann Mariell er riktig så sugen på Lord-kuk nå, og har et uproblematisk forhold til det å knuse hjertet til strandamøren. Anonymous poster hash: d21c1...24e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #1298 Del Skrevet 20. mars 2014 Ser ut som Ann Mariell er riktig så sugen på Lord-kuk nå, og har et uproblematisk forhold til det å knuse hjertet til strandamøren. Anonymous poster hash: d21c1...24e Tenker det samme. Spår at hun knuser hjertet til Mats:( Hun virker som ei jente som elsker drama og at mange gutter er forelsket i henne. Anonymous poster hash: af8a2...9d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #1299 Del Skrevet 20. mars 2014 Lorden er nok fortsatt den som er damenes favoritt der inne og for de som titter på TV-skjermen. Lorden er playern, men samtidig den uoppnåelige, som gjør damene våte i trusa med tanke på et kort eventyr. Laidback og gidder ikke slikke folk opp etter ryggen. Mens Mats i tillegg til den pene fremtoningen vekker morsfølelsen i jentene. Dette er en gutt som gråter og åpent sier han ikke har pult på halvannet år. Sånt scorer høyt hos jentene. Ann Mariell kan bevege seg i farlig terreng nå. Sårer hun strandamøren vil hun få alle tv-titterne mot seg og hun blir heksen alle kan hate igjen. Anonymous poster hash: d21c1...24e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koy Skrevet 20. mars 2014 #1300 Del Skrevet 20. mars 2014 Nå er det ikke Ann Mariell sin feil at Mads er så innmari betatt av henne da, de er jo ikke akkurat på bryllupsreise der inne. Men ja, stakkars Mads. Han kan komme til meg å få trøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå