Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner både Christer og hans nåværende eks, så ingen misforståelse nei.

Anonymous poster hash: 309bc...87b

Mente at noen andre hadde misforstått :)

Anonymous poster hash: 98c04...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke Christer Facebook?



Anonymous poster hash: e0db2...b2f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora har jo rekordlav sosial intelligens! Herregud.... Hvorfor går hun og henter sigaretter for ham? Hun må jo sette seg i respekt. Hun gjør seg til et veldig lett offer for gutter som tydlig kjeder seg der inne.

Hva var greia med mageknip-jukkingen under festen? Kverke?

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller går Christer rundt og bare oppsumerer hva som skjer der inne? syns han er så kjedelig:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Audun skrev på speilet var en frisk pust i forhold til klisset som er blitt skrevet i tidligere sesonger. Synes det var morsomt. Og jeg forstår meg ikke på Aurora som svarer seriøst på alle spørsmålene hans, for et lett offer.

Anonymous poster hash: aba11...82c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Audun skrev på speilet var en frisk pust i forhold til klisset som er blitt skrevet i tidligere sesonger. Synes det var morsomt. Og jeg forstår meg ikke på Aurora som svarer seriøst på alle spørsmålene hans, for et lett offer.

Anonymous poster hash: aba11...82c

Enig. Hun skulle vært litt mindre selvhøytidelig.

Skulle skrevet noe a la "det var da så lite, din glætte, oppblåste k*k"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fluttershy

Jeg sliter sånn med å forstå humoren til Audun. Jeg synes ikke han er morsom i det hele tatt, heller ganske ekkel, spesiellt mot Aurora.

Håper snart at jentegjengen der inne blir litt splittet. Jeg synes de har vert skikkelig stygge med AM. Simone og Aurora har ikke de peneste personlighetene. Savner noen der inne som lager litt mere liv. Det er en ganske døll gjeng.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter sånn med å forstå humoren til Audun. Jeg synes ikke han er morsom i det hele tatt, heller ganske ekkel, spesiellt mot Aurora.

Håper snart at jentegjengen der inne blir litt splittet. Jeg synes de har vert skikkelig stygge med AM. Simone og Aurora har ikke de peneste personlighetene. Savner noen der inne som lager litt mere liv. Det er en ganske døll gjeng.

Problemet er vel at han har dårlig humor. Han tror han er verdens morsomste, men egentlig er han bare temmelig latterlig. Jeg vil si at jeg er en ganske humoristisk person, men jeg syns ikke noe av det han gjør er morsomt. Hva er morsomt med å late som han er bortskjemt og rik? Relativt snålt.

I år har jeg ingen klart favoritter, men jeg har sansen for Mads. Ann Mariell heier jeg på fordi hun er "underdog." (Og også fordi hun og Mads virker veldig oppegående i forholde til de andre.) Ellers er jentene og guttene gørrkjedelige å se på.

Anonymous poster hash: 12313...1fe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort oppsummering av deltakerne etter gårsdagen episode (etter min oppfatning og mening):

Aurora - Synes oppriktig synd i henne etter Auduns psyko oppførsel, samtidig som jeg ikke helt klarer å like henne fordi hun er så slem mot AM. :dry:

Audun - En syk, liten faen, men det er ett snev av drittunge inni meg som ikke klarer å gi slipp på det faktum at jeg synes han er litt funny... Tror nok mye er spill for galleriet.

Morten - Æhh, jeg frykter at han kommer til å eksplodere snart og det blir ikke pent, fryktelig lunefull mann. Virker som om han kunne solgt bestemora si for å være inn på hotellet.

Ole - Kvalmeste djevelen der inne, han er rett og slett bare ekkel. Virker umoden og ikke er han spesielt pen å se på heller, selv om det virker som om han tror det selv. Har ikke klart å like han enn så godt jeg har prøvd...

Simone - Trenger jeg egentlig å si noe om henne. Ikke pen, ikke snill = Ikke attraktiv i det hele tatt. Har også blitt veldig anonym i de siste episodene.

Siri - Fy som jeg misliker henne. Det lamme ansiktet med ÈN fungerende muskel (høyre øyenbryn) og det ustanselige gnålet om makt gjør at jeg får helt noia. Folk sier hun er så pen, NEI, hun er ikke pen... Bra stil har hun, det er jeg enig i. hun kan slutte å bosse rundt på hotellet, det er så utrolig irriterende å høre dama prate. :kvalm:

Amy - Hvem var det nå igjen? Åja, hun som egler seg inn på alle guttene... At det går an å bli så desperat?! Hun har faktisk potensialet til å se skikkelig bra ut, men det er noe som er veldig galt med ansiktet hennes? Hun ser så... ehh... oppblåst eller hoven ut?

Christer - Sett bort ifra all dritten man har hørt om at han løy til dama o.s.v, så virker han som en av de mest OK der inne. Liker at han vil ha utfordringer. Noe må han ha gjort rett etter som den gamle "gruppa" egentlig ville ha han ut allerede ved første mulighet.

Ann Marielle - Likte henne ikke først, så syntes jeg synd på henne og fikk se at hun virkelig var ærlig der inne. Jeg liker henne nå også. Hun virker ekte (på tross av utseende) og som ei dame med skikkelig tak i. Håper hun kommer langt.

Mads - Ahh, du store (velsigne mi sunnmørske sjel) . For en lekker sunnmøring! At han sier at han ikke er vant til å få komplimenter, det NEKTER jeg å tro på! Han er jo helt latterlig deilig å se på. ELSKER han fordi han fikk ut spyklysa Casper. Ånei, jeg bare digger Strandamør og heier på han!

Hun nye som jeg ikke husker navnet på (Er det Jannicke?) - Jaja, det sier seg jo selv at jeg ikke engang husker hva hun heter. Hun har jo ikke fått noe kameratid i det hele tatt. Håper hun lager litt drama der inne i løpet av uken og at man får se mer til henne fordi hun virker OK av det lille man har fått sett.

Håkon(?) - Auroras nye bed-buddy, nå er vel sjansen her for å finne ut om det er Aurora eller Audun det er noe galt med. Han virker utrolig gem (but then again, en trønder kan jo aldri feile :Nikke:). Håper bare ikke at PH blir alt for mye allsang med gitar i fylla siden trubaduren har ankommet hotellet.



Endret av She_Leiva
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Dette er den aller første sesongen jeg ikke liker noen i startcastet. Jeg likte Siri den første uken, men liker henne ikke noe mer. Hun er ikke noe særlig bedre enn de andre.

Håper alle de gamle ryker en etter en nå. Spesielt Aurora og Simone

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så få som kommenterer puppene til hun nye som kom inn? De er jo usannsynlig deilige. Og virker ekte. Håper vi får se de nakne puppene hennes snart. Vi fikk se AM sine i går, og de så unaturlige ut (men hadde knullet henne likevel).



Anonymous poster hash: d21c1...24e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort oppsummering av deltakerne etter gårsdagen episode (etter min oppfatning og mening):

Aurora - Synes oppriktig synd i henne etter Auduns psyko oppførsel, samtidig som jeg ikke helt klarer å like henne fordi hun er så slem mot AM. :dry:

Audun - En syk, liten faen, men det er ett snev av drittunge inni meg som ikke klarer å gi slipp på det faktum at jeg synes han er litt funny... Tror nok mye er spill for galleriet.

Morten - Æhh, jeg frykter at han kommer til å eksplodere snart og det blir ikke pent, fryktelig lunefull mann. Virker som om han kunne solgt bestemora si for å være inn på hotellet.

Ole - Kvalmeste djevelen der inne, han er rett og slett bare ekkel. Virker umoden og ikke er han spesielt pen å se på heller, selv om det virker som om han tror det selv. Har ikke klart å like han enn så godt jeg har prøvd...

Simone - Trenger jeg egentlig å si noe om henne. Ikke pen, ikke snill = Ikke attraktiv i det hele tatt. Har også blitt veldig anonym i de siste episodene.

Siri - Fy som jeg misliker henne. Det lamme ansiktet med ÈN fungerende muskel (høyre øyenbryn) og det ustanselige gnålet om makt gjør at jeg får helt noia. Folk sier hun er så pen, NEI, hun er ikke pen... Bra stil har hun, det er jeg enig i. hun kan slutte å bosse rundt på hotellet, det er så utrolig irriterende å høre dama prate. :kvalm:

Amy - Hvem var det nå igjen? Åja, hun som egler seg inn på alle guttene... At det går an å bli så desperat?! Hun har faktisk potensialet til å se skikkelig bra ut, men det er noe som er veldig galt med ansiktet hennes? Hun ser så... ehh... oppblåst eller hoven ut?

Christer - Sett bort ifra all dritten man har hørt om at han løy til dama o.s.v, så virker han som en av de mest OK der inne. Liker at han vil ha utfordringer. Noe må han ha gjort rett etter som den gamle "gruppa" egentlig ville ha han ut allerede ved første mulighet.

Ann Marielle - Likte henne ikke først, så syntes jeg synd på henne og fikk se at hun virkelig var ærlig der inne. Jeg liker henne nå også. Hun virker ekte (på tross av utseende) og som ei dame med skikkelig tak i. Håper hun kommer langt.

Mads - Ahh, du store (velsigne mi sunnmørske sjel) . For en lekker sunnmøring! At han sier at han ikke er vant til å få komplimenter, det NEKTER jeg å tro på! Han er jo helt latterlig deilig å se på. ELSKER han fordi han fikk ut spyklysa Casper. Ånei, jeg bare digger Strandamør og heier på han!

Hun nye som jeg ikke husker navnet på (Er det Jannicke?) - Jaja, det sier seg jo selv at jeg ikke engang husker hva hun heter. Hun har jo ikke fått noe kameratid i det hele tatt. Håper hun lager litt drama der inne i løpet av uken og at man får se mer til henne fordi hun virker OK av det lille man har fått sett.

Håkon(?) - Auroras nye bed-buddy, nå er vel sjansen her for å finne ut om det er Aurora eller Audun det er noe galt med. Han virker utrolig gem (but then again, en trønder kan jo aldri feile :Nikke:). Håper bare ikke at PH blir alt for mye allsang med gitar i fylla siden trubaduren har ankommet hotellet.

Veldig bra oppsummering. Dette har jeg ingen problemer med å stille meg bak.

:tommelopp:

Anonymous poster hash: e818d...1a8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lady.In.Heels

Må bare nevne noe. I en episode hørte jeg Amy si at hun ville ta silikon, men var redd hvordan det ville gå mtp. hennes modellkarriere.

Modellkarriere? AMY?? HVA SKJER MED VERDEN??? :bond::hakeslepp:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare nevne noe. I en episode hørte jeg Amy si at hun ville ta silikon, men var redd hvordan det ville gå mtp. hennes modellkarriere.

Modellkarriere? AMY?? HVA SKJER MED VERDEN??? :bond::hakeslepp:

For Gjøvik fotoklubb :fnise: Så vi snakker neppe VS

Anonymous poster hash: 7a333...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

For Gjøvik fotoklubb :fnise: Så vi snakker neppe VS

Anonymous poster hash: 7a333...3f5

:skratte:

Alle kan jo tydeligvis bli ¨modell¨ i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For Gjøvik fotoklubb :fnise: Så vi snakker neppe VS Anonymous poster hash: 7a333...3f5

Altså, ikke for å være slem.... Men jeg kjeder meg veldig mye nå, så jeg sjekket facebookprofilen hennes og ja, de bildene for fotoklubben var, ehm, interessante. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Hallo hvem som helst kan stille opp i ViMenn, Omag osv. Trenger ikke å se ut som et fruktfat liksom.

Amy jobber vel ikke som modell. Det er vel mer på hobby basis vil jeg påstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke Audun bare ryke? Han bryr seg jo ikke. Ligger bare å soler seg når han kan komme i fare.

"jeg føler meg alltid trygg" Jeg hadde dratt av meg håret i frustrasjon hvis min partner var så likegyldig.

Jeg liker ikke Aurora, men synes han behandlet Aurora fælt i går. :nei:

Selvfølgelig kjenner Håkon Audun. Da spiller nok han med slemmingene ja

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Audun er ikke morsom. Takk for ingenting? Hva skal det bety liksom? Dust!

Greit nok at han sikkert synes det var morsomt, men ikke alle synes det. Jeg synes ikke det.



Anonymous poster hash: 50121...293
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...