AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #981 Del Skrevet 13. mars 2014 http://www.seher.no/kjendis/tv3-satte-meg-i-et-d%C3%A5rlig-lys-69939 Casper mener han ble satt i et dårlig lys....... xD Anonymous poster hash: e0db2...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 13. mars 2014 #982 Del Skrevet 13. mars 2014 Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 13. mars 2014 #983 Del Skrevet 13. mars 2014 Jeg er så lei meg for at Siri viste seg å være sånn, hun virka jo så grei i starten... Men hun ryker nok snart Samtidig er jeg lykkelig for at Casper er ute! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 13. mars 2014 #984 Del Skrevet 13. mars 2014 Irriterer meg at 90% er der på ferie, dårlig casting. Irritert fordi jeg lar meg irritere. Siri blir bare verre og verre, håper hun sjems når hun ser seg selv på TV nå. Heia Mats,Audun og Ann M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 13. mars 2014 #985 Del Skrevet 13. mars 2014 Spiser de mat på hotellet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 13. mars 2014 #986 Del Skrevet 13. mars 2014 Det var godt for spillet at en av de "gamle" røyk ut, selv om jeg heller hadde ønsket Audun ut porten. Casper var passet bra som den svikefulle og løgnaktige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
awesome. Skrevet 13. mars 2014 #987 Del Skrevet 13. mars 2014 Ble faktisk litt sjokkert når de flirte av Ann Mariell når hun skulle svare på spørsmål fra Triana. Hvor er grunnleggende folkeskikk? Glad for at Casper er ute, håper Ole følger etter snart. Vet ikke hvorfor, men jeg blir bare irritert av han. Hvis jentene skal ut neste uke håper jeg Siri drar, er så sykt lei av de "gamle" jentene. Heier nå på Audun, Mats og Ann Mariell 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #988 Del Skrevet 13. mars 2014 Noen som oppsummerer episodene i tekst? En blogger ellerno? Er uten bra nok nett til å se og dør akkurat nå!! BRA C gikk ut!!Anonymous poster hash: 94783...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #989 Del Skrevet 13. mars 2014 Har noen av deltagerne blogg? Anonymous poster hash: 87772...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. mars 2014 #990 Del Skrevet 13. mars 2014 Noen som oppsummerer episodene i tekst? En blogger ellerno? Er uten bra nok nett til å se og dør akkurat nå!! BRA C gikk ut!!Anonymous poster hash: 94783...6b6 http://filtermagasin.no/paradise-hotel-dag-13-ann-mariell-is-back-og-no-skal-jeg-inn-og-knuse-de-en-etter-en/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 13. mars 2014 #991 Del Skrevet 13. mars 2014 Jeg vil mye heller ha ut Aurora enn Siri i neste uke. Simone også for den saks skyld. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppa Skrevet 13. mars 2014 #992 Del Skrevet 13. mars 2014 Ble faktisk litt sjokkert når de flirte av Ann Mariell når hun skulle svare på spørsmål fra Triana. Hvor er grunnleggende folkeskikk? Meg også! In other words; "hvor er etiketten deres?" 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 13. mars 2014 #993 Del Skrevet 13. mars 2014 Casper mener Morten har spilt skittent, hva med han selv?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #994 Del Skrevet 13. mars 2014 Jeg har tenkt på en ting. Jeg tror det var jævlig dumt av produksjonen å ha den tulleuka med skuespillerne. Det førte til at de "gamle" jentene ble svært knyttet til hverandre. De fikk sine felles fiender, fant støtte i hverandre og nå har de denne felles opplevelsen som bare de har. De ser jo knapt på hverandre som trussler. Førte til en usmakelig sesong.Anonymous poster hash: 94783...6b6 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #995 Del Skrevet 13. mars 2014 Etter å ha sett denne episoden er jeg enda mer overbevist om at AM er den mest ordentlige skikkelige jenta der. Om hun har tatt aldri så mye botox og silikon eller er ute etter oppmerksomhet, det bryr meg midt imot. Da hun faktisk viser seg som en mye mer anstendig person enn de andre jentene. Og hun er en sterk jente, som klarer å stå imot all mobbingen. Som hun sa i gråten sin, hun kunne ikke skjønne at folk kunne være så slemme bak hennes rygg for så i neste øyeblikk som det naturligste i verden late som ingen ting var skjedd. Hvor er samvittigheten til folk? Det her er som å se en klikk fra ungdomsskolen som bedriver ren mobbing, men utrolig nok så er dette voksne mennesker som over 20 år. Flaue greier. Anonymous poster hash: d21c1...24e 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #996 Del Skrevet 13. mars 2014 Det er noe fascinerende med Siri. Hun har liksom et litt spesielt og spennende utseende og stil, men det passer ikke sammen med mimikk og ytringer. Hun har ett ansiktsuttrykk, lettere uinteressert med lett hevet høyre øyenbryn, varierer noen ganger med et hånlig flir, og ordene som kommer ut av kjeften uttales på den mest tafatte og kjedeligste måten som er mulig. Alt hun sier er også relativt intetsigende. Hun er en grå mus i rocka klær. Sært.Anonymous poster hash: f26b2...029 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #997 Del Skrevet 13. mars 2014 Det er noe fascinerende med Siri. Hun har liksom et litt spesielt og spennende utseende og stil, men det passer ikke sammen med mimikk og ytringer. Hun har ett ansiktsuttrykk, lettere uinteressert med lett hevet høyre øyenbryn, varierer noen ganger med et hånlig flir, og ordene som kommer ut av kjeften uttales på den mest tafatte og kjedeligste måten som er mulig. Alt hun sier er også relativt intetsigende. Hun er en grå mus i rocka klær. Sært.Anonymous poster hash: f26b2...029 En døll kjedelig lesbe med andre ord. Kanskje en ny jente i Paradise som også liker jenter kan få frem tigern i henne. haha Anonymous poster hash: d21c1...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evelynita Skrevet 13. mars 2014 #998 Del Skrevet 13. mars 2014 Fy faen. Jeg hylte så stemmen min sprakk når Casper røyk. Så fortjent. Hva skjer med å le hver gang Ann Mariell prater, hvor er etiketten dems?? Hahaha. Mads, Morten og AM FTW! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #999 Del Skrevet 13. mars 2014 Takk for at AB sa vi kom til å bli fornøyde. Ble ikke akkurat overrasket.... Digger Strandamør, det virker som om han har litt hjerne og det forventet jeg ikke. Ang. frempeket: i frempeket så vi Pandoras og hørte der en mannsstemme med en dialekt og stemme som ikke hører til noen av de som er der inne nå. Aslam i Narnia er jo mann, så det ville være rart om PH-Aslam var en kvinne. Anonymous poster hash: 120a3...7ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 14. mars 2014 #1000 Del Skrevet 14. mars 2014 Jeg har på følelsen av at Casper dessverre kommer inn igjen. Den jenta jeg vil se ryke er hun med mørkt hår (husker ikke hva hun heter). Hun irriterer noe så sinnsykt!! Heier på Ann Mariell, Audun, Mats og Morten jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå