Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den beste spillern som har vært på hotellet!

Selvinsikten er ikke helt tilstede!

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Siri sitter og hånflirer hele tiden, kvalmt.

Anonymous poster hash: e0db2...b2f
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har trua på neste uke jeg. Da kommer det vel en ny jente, så da kan den nye jenta stille seg bak Morten, så blir vi kvitt Siri og :jepp:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste spillern på hotellet gjennom alle sesonger fikk jammen meg ikke vært der mer enn 2 uker a gitt :skratte:

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Booker

Jeg har trua på neste uke jeg. Da kommer det vel en ny jente, så da kan den nye jenta stille seg bak Morten, så blir vi kvitt Siri og :jepp:

Evt. Simone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fantastisk exit-musikk! :P

"This is what you get when you mess with us" (nydelig låt og, btw)

Anonymous poster hash: e0db2...b2f
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheRighteous

Det at Casper faktisk sier han er den beste spilleren som har vært på Paradise noensinne er helt søkt. Kjenner jeg blir helt kvalm av de "gamle" jentene, og mange av guttene også. Liker egentlig kun AM, Morten og Mads. Den "gamle" gjengen minner meg helt seriøst om mine verste år på ungdomsskolen... Fnising, hånlig latter, hvisking osv. ÆSJ.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det at Casper faktisk sier han er den beste spilleren som har vært på Paradise noensinne er helt søkt. Kjenner jeg blir helt kvalm av de "gamle" jentene, og mange av guttene også. Liker egentlig kun AM, Morten og Mads. Den "gamle" gjengen minner meg helt seriøst om mine verste år på ungdomsskolen... Fnising, hånlig latter, hvisking osv. ÆSJ.

Helt enig!

Anonymous poster hash: b839c...2f7

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Siri er en bitch, en håpløs bitch... Hun blir jo så forbanna når alt ikke skjer som hun har planlagt....

Anonymous poster hash: 04c2b...d76

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Kjenner meg så godt igjen at det var vondt å se på denne uka :-/ godt at han er ute

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...