Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Jeg antar at flesteparten som deltar i denne diskusjonen er kvinner. Ut ifra kommentarene å dømme så er det mye nedrakking og bemerkninger om jenter og gutter som er "mindre pene", "dumme" eller "ikke egnet til å være på tv".

Likevel er det altså guttene som gjør at jentene i dagens samfunn ikke føler seg bra.

Snakk om selvinnsikt jenter.

Anonymous poster hash: be588...a3a

Det er da umulig å finne vite om det er en kvinne eller mann som står bak innleggene, i hvert fall når det gjelder AB.
Når det gjelder Paradise-deltakerne, så ser en virkelig hvilket kjønn det er som er ivrigst på å dømme andre. Hele guttegjengen er en baksnakkende liten dramagjeng.

Anonymous poster hash: b67b4...e91

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj hvilken jente er det som vil bli sammen med Casper egentlig? Han er skikkelig fæl og nasty. Også det ansiktet han laget da han klemte AM, Fysj.

Jeg kommer til å le høyt når han ryker ut. Da jubler jeg :)

Neste uke kommer det vel inn en jente og håper ikke hun joiner mobbegjengen og hjelper de med å få AM ut. Så typisk hvis hun splitter AM og hennes partner :rolleyes:

Amy må være kjempe flau som faktisk stolte på tullingen Casper :ler:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nu kjør vi grabbar

Anonymous poster hash: 7cbea...392
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæææ. Er det lov med kjendiser på Paradise? Hva gjør Håvard Bøkko der??

Anonymous poster hash: 67938...797

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det er jo Pandoras. Hvis det endelig blir spørsmål bør det jo ble veldig interessant!

Synes jeg så på reklamen at de drev og delte ut smykkegreier igjen på Pandoras? Kjedelig, håper på spørsmål snart jeg også. Kanskje Casper hadde blitt avslørt da, ser for meg det dramaet. :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evelynita

Synes jeg så på reklamen at de drev og delte ut smykkegreier igjen på Pandoras? Kjedelig, håper på spørsmål snart jeg også. Kanskje Casper hadde blitt avslørt da, ser for meg det dramaet. :laugh:

Neei seriøst. De kan jo ikke droppe spm så mye drama som det har vært nå!? Håper det bare er i tillegg til spm :)

No, fritatt fra spm?? Dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evelynita

Å Morten vil ha ut Casper, digg. Håper en av personene som er "med" på Pandoras må ut, helst Casper. Ufyselig fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morgendagens episode er den beste så langt. Gled dere :)

Anonymous poster hash: b839c...2f7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgendagens episode er den beste så langt. Gled dere :)

Hehe, ja blir mange glade her da ;)

Anonymous poster hash: 7cbea...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere slutte å snakke om morgendagens episode? Det er ingen her inne som vil vite noe om den før den er gått på TV.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg likte ikke frempeket til morgendagens episode. Ser ut til at det ikke går den veien jeg ønsker :(

Anonymous poster hash: 14f0e...a1e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja blir mange glade her da ;)Anonymous poster hash: 7cbea...392

Glade eller ikke kommer an på, men episoden er innholdsrik med mye drama gjennom hele. Tror ikke man skal si så mye mer enn det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovnet fra alt! Kan noen oppsummere fra og med brevet som AM fikk på daten?

Seriøst, kan du ikke bare se de siste 20 minuttene sjæl? Latskap. Men siden det ikke skjedde en dritt så kan jeg oppsummere for deg:

- Pandoras eske, alle måtte trekke et kort, den som fikk svarteper kan ikke stå med partneren sin i morgen. Morten fikk svarteper og prøver å igle seg inn på AM.

- AM og han nye alle kaller homo er enige om at de er fantastiske, fantastiske venner, har fantastisk kjemi og står fantastisk sterkt som par.

- Kriss har blitt narkoman.

Anonymous poster hash: 94783...6b6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper brune kontaktlinser jeg. :fnise:

Anonymous poster hash: 339e6...290

Hun er jo ikke norsk jo! Hun er jo halvt øst-europeisk. Øyenfargen hennes er nok veldig ekte. Hårfargen? Not so much.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...