Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Tviler på at noen som kjenner Simone leser her. Om jeg kjente henne ville jeg delt litt fakta, for å forsvare oppførselen der inne.

Anonymous poster hash: 7419a...f19

Nå er det mange flere gjester enn registrerte brukere som leser på Kg til enhver tid.

Følg med nederst på forsiden av forumet hele døgnet (og i denne tråden etter hver episode) så ser du.

Klart de følger med her og i andre fora som diskuterer serien. Å tro noe annet er naivt.

Anonymous poster hash: e818d...1a8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis Simone har blogg, så er jeg veldig interessert i å se hva hun lirer av seg der.

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiling-alarm!

Anonymous poster hash: 4ced6...90b

Er så utrolig respektløst av folk å komme inn i denne tråden for å spoile. Det er jo bare for å være en faen. Shame on you!!

Ro ned egget, det var ikke spoiling. Med mindre noen har en tidsmaskin og ligger episoder foran Viaplay, noe jeg tviler på. Jeg følger med på Viaplay og ligger en episode foran, så jeg kan garantere at det ikke var spoiling. Sånn nå kan dere puste ut.

Anonymous poster hash: 56cd1...248

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det var spoiling.

Hun skrev på forhånd at AM fikk diamanten - og det stemte.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Casper og AM vinner. De heier jeg mest på.

Anonymous poster hash: 9eaac...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Casper og AM vinner. De heier jeg mest på.

Anonymous poster hash: 9eaac...547

Hvorfor Casper?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes produksjonen har vært flinke i år når de har lagt opp til at nesten alle seerne skal heie på AM. Morsomt spill. Vanligvis er det jo utfallet bestemt på fohånd, men de kan jo umulig ha visst at Stilken kom til å fatte et såpass overraskende beslutning. Grandiosa må dele maten sin med Stilken, det er jo tydelig at sistnevntes hjerne får altfor lite næring.

Litt skuffet over Lordi, men jeg håper at han snart våkner opp og innser hvor døvt det er å være kompis med bleiegutten (gutter som oppfører seg som han trenger jo tydeligvis noen ekstra år hjemme hos mamma).

Jeg lurer på om ikke Aurora, med sine talefeil, la trykket feil da hun sa "Hvor er etiketten hennes?". Hun etterlyste nok heller en merkelapp hvor jeg går utifra det burde stå "PHs smarteste deltager".

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes produksjonen har vært flinke i år når de har lagt opp til at nesten alle seerne skal heie på AM. Morsomt spill. Vanligvis er det jo utfallet bestemt på fohånd, men de kan jo umulig ha visst at Stilken kom til å fatte et såpass overraskende beslutning. Grandiosa må dele maten sin med Stilken, det er jo tydelig at sistnevntes hjerne får altfor lite næring.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

Hørte at AM ble sett mye sammen med Petter Pilgaard i Bergen og Oslo på slutten av fjoråret, mest klinende, og at det var han som fikset henne en plass i PH. Hun klarte ikke å holde kjeft om at hun skulle være med og fortalte flere venninner dette og at det var han som hadde ordnet det. Hun sa også at hun ikke skulle være med fra begynnelsen og komme ridende inn på en hest litt ut i serien. Regien vedr henne må jo ha blitt planlagt ganske tidlig siden hun visste dette allerede før hun reiste fra Norge.

Som tidligere vinner av PH og med egne tv program på TV3 så har sikkert Petter gitt henne noen gode råd og kanskje andre fordeler i bytte med litt "kos". Gutter er ikke så vanskelig der. ;)

Anonymous poster hash: 258b2...493

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro ned egget, det var ikke spoiling. Med mindre noen har en tidsmaskin og ligger episoder foran Viaplay, noe jeg tviler på. Jeg følger med på Viaplay og ligger en episode foran, så jeg kan garantere at det ikke var spoiling. Sånn nå kan dere puste ut. Anonymous poster hash: 56cd1...248

Det er spoiling når de i denne tråden følger med på tv3 og ikke bruker viaplay på å ligge en episode forran sendetid.

Hvis du er interessert i å diskutere en dag i forkant av tv3 sin sendetid kan du bruke den andre paradise-tråden

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt ironisk at de reagerte sånn på skuespillerne og utfrysningen, men at det er greit å gjøre det mot andre? Det er ikke greit å bli mobbet, men det er greit å mobbe - tydeligvis

Anonymous poster hash: 04c2b...d76

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært fint om AM og Mats hadde dannet en allianse med Siri og Morten. De er taktiske og sammen hadde de blitt knallsterke.

Anonymous poster hash: 7a333...3f5
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å få inn noen nordlendinger, sørlendinger eller trøndere. Så mange øst- og vestlendinger med STOR overvekt av østlendinger kan umulig være sunt :fnise:

Anonymous poster hash: 7a333...3f5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunshine23

Ro ned egget, det var ikke spoiling. Med mindre noen har en tidsmaskin og ligger episoder foran Viaplay, noe jeg tviler på. Jeg følger med på Viaplay og ligger en episode foran, så jeg kan garantere at det ikke var spoiling. Sånn nå kan dere puste ut.

Anonymous poster hash: 56cd1...248

Du spoilet. Ok?!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Jeg synes det var så teit at ingen ville si hvorfor de ble sinte på AM under frokosten. Tror egentlig ikke de visste det helt selv.

Simone bare "Vi oppførte oss ikke umodent" Haha kødder du?

Krysser fingrene for at Casper ryker i morgen og at de IKKE sender han inn igjen senere.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte at AM ble sett mye sammen med Petter Pilgaard i Bergen og Oslo på slutten av fjoråret, mest klinende, og at det var han som fikset henne en plass i PH. Hun klarte ikke å holde kjeft om at hun skulle være med og fortalte flere venninner dette og at det var han som hadde ordnet det. Hun sa også at hun ikke skulle være med fra begynnelsen og komme ridende inn på en hest litt ut i serien. Regien vedr henne må jo ha blitt planlagt ganske tidlig siden hun visste dette allerede før hun reiste fra Norge.

Som tidligere vinner av PH og med egne tv program på TV3 så har sikkert Petter gitt henne noen gode råd og kanskje andre fordeler i bytte med litt "kos". Gutter er ikke så vanskelig der. ;)

Å hvor har du hørt dette fra og hvordan vet du at dette er sant?

Anonymous poster hash: 6272e...ca4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å hvor har du hørt dette fra og hvordan vet du at dette er sant?

Anonymous poster hash: 6272e...ca4

Fordi venner av henne snakket om dette før PH startet, og det stemte jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christer gjorde egentlig et smart triks når han bytta plass, fordi vis han hadde bytta med en av dem lengst ned, og terningen hadde blitt 2, så hadde alle 3 stått nede og Mads oppe alene, at AM fikk 3 var jo bare flaks, hadde hun fått 2, så hadde Christer sikkert vunnet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negative og positive ting med pærra deltagerene:

Aurora:
Negativt: Hun er utrolig irriterende. Og klarer ikke snakke.
Positivt: Hun er morsomt dum. Og klarer ikke snakke.

Casper:
Negativt: Han er gørr kjedelig.
Positivt: Han lyver utrolig mye og han tror han har kontroll på alt. Så når han da blir avslørt for det han er, eller ryker, kommer det til å bli kjempegøy. Det er foresten ganske morsomt hvor dårlig han er på å lyve og hvordan Ann Marielle ikke merker at han lyver når det er så åpenbart.
Han bruker solfaktor 50. Det er gøy siden alle klager på hvor blass han er i trynet. Nå vet vi hvorfor.

"Lord":
Negativt: Han er så forferdelig ekkel.
Positivt: Han er en livsnyter på fritida.

Simone:
Negativt: Hun får ikke nok intervjutid vist på tv.
Positivt: Alt ved henne er fantastisk og jeg håper hun blir på hotellet helt til finaleuka hvor det skjer noe fælt med henne så hun kan banne som faen på skottsk for så å skylde på alle andre. Det er dagdrømmen min.

Ole Fredrick og Morten:
Negativt: Man merker nesten ikke at de eksisterer. De har jo ikke deltatt i dramaet som har foregått denne uka eller gjort noe som er spennende. Vi får håpe de blir mer involvert etterhvert så jeg kan bestemme meg for hvor mye jeg misliker dem senere.
Positivt: eeeeeeeeeeeeeeh, jeg kommer ikke på noe.

Siri:
Negativt: Hvis hun i det hele tatt rører på en ansiktsmuskel er det det høyre øyenbrynet hennes.
Positivt: Hun har softis- sveis.

Amy:
Negativt: Hun er kjedeligere enn karakteren "Marte". Det er jo ganske godt gjort mener jeg. Spesielt når hun har fått så mye intervjutid og annen tid og har vært litt i sentrum av dramaet som har vært nå og jeg FORTSATT nesten ikke husker å ha sett henne etterpå.
Positivt: Hun er naiv. Hun har evnen til å snakke mens hun smiler det bredeste smilet ever.

Ann Marielle aka Gullfisken:
Negativt: Hun er irriterende.
Positivt: Hun blir ikke godt likt av de andre.

Mats:
Negativt: Det virker som han er veldig normal.
Positivt: Han har sunnmøredialekt.

Christer:
Negativt: Blir ikke hersa nok med.
Positivt: Utseende hans.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Casper: Han lyver utrolig mye og han tror han har kontroll på alt.

Det er foresten ganske morsomt hvor dårlig han er på å lyve og hvordan Ann Marielle ikke merker at han lyver når det er så åpenbart.

Ser da absolutt ut som AM er klar over at han lyver.

Hun later som hun tror på ham overfor ham, men i snakkeboksen sier hun noe helt annet.

Hun er ikke så dum den jenta.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...