Gjest Sunshine23 Skrevet 11. mars 2014 #841 Del Skrevet 11. mars 2014 Haters are gonna hate the people they cant have or the people they cant be. Skjønner godt jentene er sjalue på AM, Hun er jo 10 ganger penere enn de. Anonymous poster hash: fe433...bf8 Så sant så sant! Hvis de fra startcastet skal fortsette med å stenge ute alle de nye, så kommer nok 4 fra startcastet til å komme til finalen og vinne. Klikker mongo hvis Casper eller Simone vinner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #842 Del Skrevet 11. mars 2014 Er det noen av de som har blogg eller? Anonymous poster hash: 6272e...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 11. mars 2014 #843 Del Skrevet 11. mars 2014 Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt og svar til dette. Minner om kg's retningslinjer her pinar, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 11. mars 2014 #844 Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg likte Siri fram til nå. Trodde hun var den type jente som greip inn når noen behandler andre råttent uten gode grunner. Veldig skuffet over at hun er en del av mobbegjengen! Synes den originale jentegjengen er helt forferdelig både utvendig og innvendig. Tenk å behandle noen slik! Guttene er ennå verre, i sær Casper og Ole. Hvem er det de tror de er? Jeg har sett Paradise siden det startet og tror aldri det har vært nesten utelukkende slemme deltakere. De driter seg så jævlig ut og kan bare glemme å få seg en god jobb i fremtida. Hvem vil vel ansette ei som Simone f.eks? Æsj! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 11. mars 2014 #845 Del Skrevet 11. mars 2014 Haha, sitter og fingerhekler faktisk! Han er tydeligvis glad i strikking http://hatmaker.blogg.no/1234905664_ny_blogg.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #846 Del Skrevet 11. mars 2014 Han er tydeligvis glad i strikking http://hatmaker.blogg.no/1234905664_ny_blogg.html Det var jo en hyggelig og positiv ting da, i det minste. Anonymous poster hash: e818d...1a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 11. mars 2014 #847 Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg liker INGEN av de som har vært med fra starten. Jeg likte Siri, men hun er ikke så mye bedre. Jeg blir sjokkert over at voksne mennesker (ja de er jo faktisk det. Skulle ikke tro det men) kan oppføre seg på denne måten. Jeg blir kvalm!! Ble provosert under frokosten da ingen ville fortelle Ann Marielle hvorfor de ble så sure. Simone "Vi tar det etter frokosten. Jeg spiser nå" Siri " jeg aner ikke hva som skjedde jeg" 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #848 Del Skrevet 11. mars 2014 Er det noen av de som har blogg eller? Anonymous poster hash: 6272e...ca4 Casper har i hvert fall hatt en strikkeblogg, tro det eller ei!Anonymous poster hash: f26b2...029 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 11. mars 2014 #849 Del Skrevet 11. mars 2014 Selv om jeg ikke har klart å henge med i år, så skjønte jeg at ting spisset seg til utifra tråden her, så jeg måtte se ikveld. Men endte bare med å bli provosert Det er vel meningen at man skal bli provosert og engasjert, for all del. Men... *sukk* Skal prøve å følge litt med, og håper AM får en form for triumf i nærmeste fremtid. Kanskje ikke så smart å hyle ut "payback is a bitch", men for all del. Skjønner veldig godt at hun sprakk litt der 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julebrus Skrevet 11. mars 2014 #850 Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg likte ikke AM i starten, syntes hun virket så falsk. Men etter å ha sett hvordan de andre er, så er ikke hun det minste falsk i forhold til de. Synes synd på hun som måtte komme inn til en slik falsk gjeng. Og Casper, at det går an. Trenger ikke å si noe mer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 11. mars 2014 #851 Del Skrevet 11. mars 2014 Nå blir nok Casper lurt av AM 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 11. mars 2014 #852 Del Skrevet 11. mars 2014 Heier helt klart på Ann Mariell. Jeg skjønner ikke hvordan de kan være så sure på henne. Håper de ser hvor stygge de har vært mot henne nå. Det må være flaut for dem å sitte å se på dette. Jeg vil faktisk kalle det de driver med for mobbing. Det at voksne mennesker kan holde på sånn er nesten utrolig (men så må man huske at dette er paradise hotel), skulle tro de fortsatt gikk på ungdomskolen. Casper er den verste av dem. Så høy på seg selv og tror han er så smart og spiller spillet. Håper han ryker snart! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #853 Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg får litt den der følelsen at.. Når jeg gikk på ungdomsskolen - selv om jeg var greit oppegående, så gjorde og sa jeg kanskje ting jeg ikke akkuratt er stolt av. Og som jeg idag som 23-åring aldri kunne gjort. Og så tenker jeg: TENK så forferdelig ødeleggende det hadde vært for mitt liv om noen hadde hatt det på film, dokumentert det i detalj! Og slik er det for dem. Men de kan ikke engang unnskyldes med at de er 13-15 år. Hvilke konsekvenser vil dette ha for livet dems da, seriøst! ??? Blir trist jeg. Hvem vil ha barn med Casper? Eller være dama hans for den saks skyld. Hvem vil ansette Simone? Aurora? Hvem vil at sine barn skal undervises av Ole Fredrik? Osv... :-(Anonymous poster hash: 3adb1...725 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #854 Del Skrevet 11. mars 2014 Go Ann Mariell! Simeone er så ekkel, og Aurora da haha Herregud for noen personer de har stua inn på hotellet i år. Anonymous poster hash: 7cbea...392 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppa Skrevet 11. mars 2014 #855 Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg elsker hver gang Aurora åpner munnen og bruker store ord i feil sammenhenger, for å høres intellektuell ut 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #856 Del Skrevet 11. mars 2014 Casper er sexy.Anonymous poster hash: 9eaac...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #857 Del Skrevet 11. mars 2014 Det må være flaut for dem å sitte å se på dette. De leser garanter her på Kg også nå. Samme gjør nok også familie og venner. Kan ikke være særlig hyggelig. Anonymous poster hash: e818d...1a8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #858 Del Skrevet 11. mars 2014 De leser garanter her på Kg også nå. Samme gjør nok også familie og venner. Kan ikke være særlig hyggelig. Anonymous poster hash: e818d...1a8 *garantert Anonymous poster hash: e818d...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #859 Del Skrevet 11. mars 2014 Tviler på at noen som kjenner Simone leser her. Om jeg kjente henne ville jeg delt litt fakta, for å forsvare oppførselen der inne. Den er jo helt bak mål, selv med dyktige klippere på bakrommet så får vi et visst bilde av henne likevel. Skulle tro hun var en av skuespillerne. Vent litt. Kanskje de som kjenner Simone i.r.l. ikke kan forsvare henne, kanskje hun er slik ellers også? Ikke slemt ment, men den er slem. Anonymous poster hash: 7419a...f19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #860 Del Skrevet 12. mars 2014 Noe som slår meg, er at alle her inne (virker det som) er helt enig i at AM er en å heie på, og at de andre jentene er slemme. Sjeldent vi er SÅ enige? Dette må jo bare bety at det er veldig sant Anonymous poster hash: 14f0e...a1e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå