AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #641 Del Skrevet 6. mars 2014 Haha, hva faen Ann Mariell.. xD Anonymous poster hash: e0db2...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nejve Skrevet 6. mars 2014 #642 Del Skrevet 6. mars 2014 For en jævlig stor idiot Casper er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #643 Del Skrevet 6. mars 2014 Christer, på tross av et veldig teit valg nå, virker veldig sympatisk. Anonymous poster hash: e0db2...b2f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 6. mars 2014 #644 Del Skrevet 6. mars 2014 Ann Mariell virker jo som en skikkelig bitch 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amananas Skrevet 6. mars 2014 #645 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg forstår Ann Mariell på en måte, og tror ikke egentlig hun prøver å være en bitch. Enig i at hun har en slik framtoning da, men vi kan jo ikke vite om det er med vilje. Mennesker er forskjellige, og hun har ikke sagt noe direkte frekt (ennå i alle fall). Vi får vente å se, neste uke så spennende ut :D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 6. mars 2014 #646 Del Skrevet 6. mars 2014 Gidder noen å oppsummere?? Fikk ikke med meg dagens episode og det funker ikke på tv3play enda :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #647 Del Skrevet 6. mars 2014 Gidder noen å oppsummere?? Fikk ikke med meg dagens episode og det funker ikke på tv3play enda :/ Funker nå Anonymous poster hash: 22b7c...0d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #648 Del Skrevet 6. mars 2014 Når legges dagens episode ut på tv3play? Anonymous poster hash: 63aef...568 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 6. mars 2014 #649 Del Skrevet 6. mars 2014 Nei jeg liker han Audun jeg. Helt i begynnelsen tenkte jeg, æsj nei for en klyse. Lord liksom, hva faen tror han at han er? Men nå synes jeg han er kul. Han er liksom mystisk, man vet ikke helt om han kødder seg noe jævlig eller om han er seriøs. Han røper liksom ikke noe og man sitter igjen som lite spørsmålstegn, er han en jævel klyse eller er han rett og slett en dritkul kødd? Jeg liker det Altså hvem forventer faktisk at folk bukker til en, sånn helt seriøst 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #650 Del Skrevet 6. mars 2014 Nei jeg liker han Audun jeg. Helt i begynnelsen tenkte jeg, æsj nei for en klyse. Lord liksom, hva faen tror han at han er? Men nå synes jeg han er kul. Han er liksom mystisk, man vet ikke helt om han kødder seg noe jævlig eller om han er seriøs. Han røper liksom ikke noe og man sitter igjen som lite spørsmålstegn, er han en jævel klyse eller er han rett og slett en dritkul kødd? Jeg liker det Altså hvem forventer faktisk at folk bukker til en, sånn helt seriøst Audun er ikke like "høy på pæra" i virkeligheten som han er inne på PH. Og rikmannssønn og modell er å ta i en del Har han i omgangskretsen min, og han er en skikkelig flott fyr om man ikke er ute etter kjæreste... Anonymous poster hash: b0471...3fe 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #651 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg syntes Audun er kjedelig. Han har spilt det lord-kortet hele uka. Begrenset hvor lenge det er underholdende. Utover det så har han vært et stort, sløvt, gjesp. Anonymous poster hash: 7a654...cbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 6. mars 2014 #652 Del Skrevet 6. mars 2014 Funker nå Anonymous poster hash: 22b7c...0d1 Funker fremdeles ikke her :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #653 Del Skrevet 6. mars 2014 Funker fremdeles ikke her :/ Nå begynnte den å tulle hos meg og Anonymous poster hash: 22b7c...0d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #654 Del Skrevet 6. mars 2014 Nå begynnte den å tulle hos meg og Anonymous poster hash: 22b7c...0d1 Den tuller veldig her og.. Dritt irriterende Anonymous poster hash: 6bbfe...cc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
awesome. Skrevet 6. mars 2014 #655 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Jeg håpet på at Audun kom til å skape litt drama og at de andre kom til å bli provosert av at han er så høy på pæra, men tydeligvis ikke. Håper på mer action neste uke. Synes årets deltakere er kjedelig, spesielt jentene. Sånn sett skjønner jeg Ann Mariell godt, jeg hadde heller ikke orket å sosialisere med de. Endret 6. mars 2014 av awesome. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. mars 2014 #656 Del Skrevet 6. mars 2014 så ut som det blir litt drama neste uke da. Med Ann Mariell i spissen. Liker at hun er litt direkte sånn som hun var mot Simone. Det lager bedre TV. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julebrus Skrevet 6. mars 2014 #657 Del Skrevet 6. mars 2014 Christer var nok dum som sendte ut Maria. Maria kunne han stått lenge med, for hun stolte jo på han. Amy vil jo så klart tilbake til Casper. Spørs om ikke Christer ryker neste gang nå da. Sånn går det når man hører på sladder. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #658 Del Skrevet 6. mars 2014 Det er jo ganske surrealistisk. Maria var den eneste som beskyttet Christer nå de andre ville ha han ut. Og Christer trodde på tulingen Nico, det var jo bare løgn det Nico sa. Anonymous poster hash: c5246...6f6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ketchupjenta Skrevet 6. mars 2014 #659 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Herregud. Etter å ha lest denne tråden skjønner jeg hvorfor mange av oss er så usikre på oss selv. "Alle jentene er stygge" "guttene er homo" "AM har for mange kilo" "Hun er mye penere en de andre jentene" "han ser ut som en anoretiker "han ser ut som en rusmisbruker". Osv Blir rett og slett kvalm av dere. Endret 6. mars 2014 av Ketchupjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #660 Del Skrevet 6. mars 2014 Herregud. Etter å ha lest denne tråden skjønner jeg hvorfor mange av oss er så usikre på oss selv. "Alle jentene er stygge" "guttene er homo" "AM har for mange kilo" "Hun er mye penere en de andre jentene" "han ser ut som en anoretiker "han ser ut som en rusmisbruker". Osv Blir rett og slett kvalm av dere. Vil heller si jenter blir usikre av alt fokuset det er på kropp i programmer som nettopp Paradise Hotel, og andre ting som reklamer og blogger. Anonymous poster hash: 6bbfe...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå