Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen band som etter din mening er undervurderte og som ikke får nok kred? Jeg har alltid like blink 182. Hørte på bandet da jeg var yngre, masse feel good-sanger som gir en masse energi og god følelse. Fengende, samtidig som de har noen litt alvorlige sanger. De siste platene deres er preget av erfaringene de har fått, veldig gode og dype tekster, spesielt det siste albumet var bra. Syns de har fått for lite kred for låtskrivingen for eksempel.

Anonymous poster hash: 3a170...c28
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Foo Fighters. Folk sier så mye dritt om de, at de er kjedelige, men jeg digger de

• Liker 1
Skrevet

Foo Fighters. Folk sier så mye dritt om de, at de er kjedelige, men jeg digger de

Har helt ærlig aldri hørt en eneste sang av bandet, men kanskje jeg skal gi det et forsøk? Favorittsang?

Skrevet

Hvordan er Foo Fighters et undervurdert band? De er jo kjempestore i musikkbransjen.

• Liker 8
Skrevet

Nickelback er jo helt fantastiske <3 LØØØØVE <3

• Liker 1
Skrevet

Jeg må faktisk si DeLillos.

Virker som om de fleste ser på dem som et lystig vestkantband med overfladiske tekster, men de har mange virkelig bra sanger.

• Liker 2
Skrevet

Foo Fighters og Blink 182 er langt fra undervurdert! De er jo kjempekjente og har en diger fanbase!

Anonymous poster hash: d06e7...67f
  • Liker 4
Gjest BettyBoop
Skrevet

Foo Fighters og Blink 182 er langt fra undervurdert! De er jo kjempekjente og har en diger fanbase!

joda, men de fleste band har fans, men de har mange som er det totalt motsatte og.

Skrevet

Blink 182 har vært veldig kjent, men jeg syns de får for lite kred for flere av låtene sine som er veldig godt skrevet, bra budskap, og rett og slett gode låter. Stemplet de har fått er ungdomsband med underholdende låter, men de er så mye mer enn det.

• Liker 1
Skrevet

Belle & Sebastian! Nydelig, behagelig musikk som jeg ikke fatter at ikke har blitt en MYE større suksess enn hva de faktisk er.

Anonymous poster hash: 97b2f...df2

• Liker 5
Skrevet

Nickelback er jo helt fantastiske <3 LØØØØVE <3

Ugh. Vittig at vokalisten har funnet sin perfekte make i Avril Lavigne. :ler:

Purity Ring.

Mat Kearney.

The Weeknd.

Eluveitie (men de er dårlige live da..).

Reptile Youth.

Courrier.

The Prodigy og Pendulum (de er jo ganske store men fortjener mye mer!).

Blue Oyster Cult.

Skrevet

Jeg er veldig glad i Twin Shadow.

Skrevet

Er det noen band som etter din mening er undervurderte og som ikke får nok kred? Jeg har alltid like blink 182. Hørte på bandet da jeg var yngre, masse feel good-sanger som gir en masse energi og god følelse. Fengende, samtidig som de har noen litt alvorlige sanger. De siste platene deres er preget av erfaringene de har fått, veldig gode og dype tekster, spesielt det siste albumet var bra. Syns de har fått for lite kred for låtskrivingen for eksempel.

Nå er Blink veldig store da! ;)

Tja, i Norge kunne Aesthetic Perfection, Hocico, Ensiferum, Sonata Arctica, Delain og andre band på lsita mi godt fått mer annerkjennelse og spilletid....

Gjest BettyBoop
Skrevet

Tja, i Norge kunne Aesthetic Perfection, Hocico, Ensiferum, Sonata Arctica, Delain og andre band på lsita mi godt fått mer annerkjennelse og spilletid....

hvem?...

Skrevet

hvem?...

Det er vel kanskje litt av poenget med tråden? Hadde de ikke vært undervurderte hadde du sikkert hørt om dem.

• Liker 4
Skrevet

De er kjente ja, men de er kjent for å være et humoristisk band, men de har flere veldig gode låter. Flere av de tidligere sangene er også tatt på kornet.

• Liker 1
Skrevet

El Caco! En norsk undergrunnsfavoritt som dessverre alt for få har hørt om..

Anonymous poster hash: 2ee4b...d24
  • Liker 1
Skrevet

Ugh. Vittig at vokalisten har funnet sin perfekte make i Avril Lavigne. :ler:

Purity Ring.

Mat Kearney.

The Weeknd.

Eluveitie (men de er dårlige live da..).

Reptile Youth.

Courrier.

The Prodigy og Pendulum (de er jo ganske store men fortjener mye mer!).

Blue Oyster Cult.

Ugh? Man disser ikke et legendarisk rockeband... dette er blodig alvor :)

Gjest BettyBoop
Skrevet

Det er vel kanskje litt av poenget med tråden? Hadde de ikke vært undervurderte hadde du sikkert hørt om dem.

hehe ja sant. ble litt nysgjerrig da. Hva slags type musikk spiller de?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...