Gå til innhold

Til dere over 173

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av traaden der en jente hevder at venninnen paa 170 cm og 65 er lubben...

Jeg ble litt satt ut - at noen mener det var overraskende.

Jeg er selv 23 aar, 175 cm og 66 kg. Er tyngre enn jeg har vaert tidligere, men regner meg selv som relativt slank - passer inn i str 36/38. Har tidligere vaert nede i 58 kg, men da var jeg veldig tynn - til den grad at folk ville kommentere det, og jeg var ung og spiste lite.

Er litt mer komfortabel naar jeg er lettere, men ser ikke paa meg selv som tjukk eller noe slikt. Menn finner meg absolutt attraktiv (nesten mer enn da jeg var lettere, ettersom jeg har rumpe og D-cup pupper naa). Har midje og litt mellomrom mellom laar.

Lurer paa om kvinner med min figur for noen tilsvarer "chubby"! Hadde ikke det inntrykket.

Saa lurer paa, doenn aerlige meninger - hva er vekten din og hvor er du mest komfortabel?

Anonymous poster hash: d0894...ebe
Videoannonse
Annonse
Gjest Belle âme
Skrevet

Eg er 161 cm og veier 60 kg.

Er den dama feit(og du) så er eg ein hval.

Gjest Santa Barbara
Skrevet

Føler det er veldig individuelt. Personer som er like høye og veier det samme kan se forskjellige ut i fasongen og tykkelsen. Jeg ser egentlig ingen forskjell på om jeg veier 5 kilo mer. Jeg er 171 og veier 57 og ser normal slank ut.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 174 og veier 60 kg. Alt mellom 60 og 65 er normalt for meg. Har jevnlig tatt sånn "bodyscanning", og når jeg har lavest fettprosent og mest muskler er når jeg veier 64-65, faktisk. Vekt har ingenting å si!

Anonymous poster hash: 3421c...33a
Skrevet

Jeg er 173 og veier 68-69 kilo. Jeg synes jeg ser ganske bra ut nå. Er rimelig sterk og har mye muskler. Vet ikke om jeg hadde vært like fornøyd med min egen kropp dersom det hadde vært mer fett og mindre muskler. Jeg reagerte også på at hun skulle være lubben med 65 kilo på 170 cm. Høres mystisk ut.

Anonymous poster hash: 15589...f1b
Skrevet (endret)

Jeg er nesten 180 og veier vel rundt 62 kg. Jeg er komfortabel med vekten jeg har nå, men vet jeg kan fint gå opp et par kilo uten at jeg merker stort til det.

Folk bærer kiloene sine forskjellig, og vekt er ganske villedende da muskler veier mer enn fett.

Endret av Calavi
Gjest Gemini7
Skrevet (endret)

''

Endret av Gemini7
Skrevet

178 cm, 65 kg - slank, men litt å ta i rundt mage og rygg. Får lett "muffintop" i jeans fremdeles, og finner ikke bher som ikke lager valker på ryggen, men det kommer seg når jeg går ned 2-3 kg. Skal sies at jeg har tynne ben og pipestilker til armer selv om jeg har mye mukler, så det spiller nok inn på vekten. :fnise:

Skrevet

Jeg har samme vekt som ts men er noen få cm lavere. Jeg er slank, bruker str 36/38, og hører andre også si at jeg antakelig trener en del som er såpass slank etc. så det er nok ikke bare noe jeg tror. Likevel vil jeg si at jeg er litt kvapsete og har nok ca 5 kg for mye ift matchvekt- dit jeg er på tur nå.... for mye fett på mage g overkropp generelt

Anonymous poster hash: 01a88...e8d
Skrevet

178 cm, 65 kg - slank, men litt å ta i rundt mage og rygg. Får lett "muffintop" i jeans fremdeles, og finner ikke bher som ikke lager valker på ryggen, men det kommer seg når jeg går ned 2-3 kg. Skal sies at jeg har tynne ben og pipestilker til armer selv om jeg har mye mukler, så det spiller nok inn på vekten. :fnise:

Haha, høres ut som vi har samme kropp! :fnise:

Skrevet

Er 173 og veier 53 kg. Har en atletisk kropp, og ser helt normal ut selv om BMIen tilsvarer undervekt.

Anonymous poster hash: d7446...1bb
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Er 173 og veier 53 kg. Har en atletisk kropp, og ser helt normal ut selv om BMIen tilsvarer undervekt.

I agree. Jeg er 173 og veier 50 kg..

Ser slik ut: large.jpg

• Liker 2
Skrevet

I agree. Jeg er 173 og veier 50 kg..

Ser slik ut: large.jpg

Jepp, ser slik ut selv, men med litt mer muskler. :) Ingen som har kommentert at jeg ser for tynn ut, så folk bærer helt klart vekten forskjellig.

Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Jepp, ser slik ut selv, men med litt mer muskler. :) Ingen som har kommentert at jeg ser for tynn ut, så folk bærer helt klart vekten forskjellig.

Jeg synes folk kommenterer vekten min stadig (ikke menn, kun kvinner). Jeg ser på det som sjalusi :fnise:

Skrevet

Jeg synes folk kommenterer vekten min stadig (ikke menn, kun kvinner). Jeg ser på det som sjalusi :fnise:

Haha, er som regel sjalusi det bunner i, ja. :)

• Liker 1
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet (endret)

Haha, er som regel sjalusi det bunner i, ja. :)

Ja, i vært fall når de som kommenterer er 10-15 kg i overkant :) Jeg kommenterer aldri andres vekt, samme hvor mye over eller under normalen vedkommende er.

Endret av Lady.In.Heels
  • Liker 1
Skrevet

170 cm og 65 kg? Jeg vil si det er litt lubbent. Selv er jeg 178 og 57-58 kg, føler meg normal.

Skrevet

Det kommer ann på hvor kiloene legger seg. Jeg legger på meg på magen og på puppene, da ser jeg mer lubben ut enn hvis de kiloene la seg på rumpa.. De fleste kan veie opp mot 70 kg uten at man blir lubben/feit når man er så høy. Er 165 og veier 63 kg, trives best på rundt 60 :)

Anonymous poster hash: 778dc...7c5
  • Liker 1
Skrevet

170 cm og 65 kg? Jeg vil si det er litt lubbent. Selv er jeg 178 og 57-58 kg, føler meg normal.

Er 170 cm og veier 65 kg har man en bmi på 22.4, altså godt innafor normal vekt. Forundret over at noen kan påstå at man er lubben uten å i det hele tatt ha sett personen, til og med når personen er godt innafor normalvekt...

Marit Bjørgen f.eks er 169 cm høy og 64 kg, er hun også lubben?

• Liker 6
Skrevet

Er 170 cm og veier 65 kg har man en bmi på 22.4, altså godt innafor normal vekt. Forundret over at noen kan påstå at man er lubben uten å i det hele tatt ha sett personen, til og med når personen er godt innafor normalvekt...

Marit Bjørgen f.eks er 169 cm høy og 64 kg, er hun også lubben?

Ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...