Gå til innhold

Bruker dere dildo sammen med kjæresten?

Barbie

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva som er vanlig...

Er dere sammen om bruken av dildo,eller er det noe dere foretrekker og bruke når dere er alene?

8) ismen 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brukar aldri dildo når eg er åleine. Derimot er det deilig å eksperimentere med og nyte i fellesskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
:lol: Bruker alltid dildo- alene - men føler at menn syns det er litt truende, :evil: og litt spennende :o ......stemmer det? Hilsen en med årelang erfaring :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke dildo jeg, men har litt lyst på. Både fordi det kunne være deilig å leke med sammen med min kjære, jeg vet han er nysjerrig på dette, og for å ha noe når han er ute og reiser med jobben. :wink:

Jeg vet jo ikke med andre menn, men min ville ikke få mindreverdighetskomplekser av en plastdings. Han vet jo at han kan gi meg så myyye mer...

Tror faktisk jeg skal gå avsted å kjøpe en. Selv om jeg synes det er litt flaut, for jeg aner jo ikke hva slags jeg vil ha... Ikke er jeg vant til å gå i slike butikker heller. Det er kanskje barnslig, men jeg ser for meg at jeg bare kommer til å ta første og beste ned fra hyllen og betale og gå. I hverfall ikke spørre om de forskjellige... :oops:

Noen råd eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motorrypa

har aldri fått noe negativ respons fra mannfolk selv om jeg har att frem dildoen.

de synes som regel at det er litt ekstra piff.

utrolig hva man kan bruke en dildo til. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg bruker dildo både alene, og sammens med kjæresten. Han syns det er spennende å bruke den på meg. Blir et krydder i sexen! :)

|Maria| :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som både Ole Brumm og en av de andre her: Ja takk, begge deler!

Den første fikk jeg faktisk av kjærsten min, så jeg tror nok ikke han føler seg så veldig truet akkurat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...