AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 Når du poster et innlegg på kg, hvor mye av historien er din og hvor mye har du lånt fra andre personer som du kjenner? Jeg har selv lånt detaljer fra andre mennesker rundt meg for å gjøre min historie litt ukjennelig. Anonymous poster hash: b27dc...120
Gjest shockgirl Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 100 % min. Men om det er noe som er veldig unikt så tar jeg det som anonym.
Silfen Skrevet 7. februar 2014 #3 Skrevet 7. februar 2014 Ingenting. Kan jeg ikke skrive det så lar jeg være.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #4 Skrevet 7. februar 2014 Jeg kan kanskje endre på navn, tidpunkt, osv. for å ikke bli gjenkjent så lett men ellers er det mine historier. Anonymous poster hash: 3a800...80b 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #5 Skrevet 7. februar 2014 Jeg vrir og vender ganske mye. Endrer av og til kjønnet på barna mine for eksempel, og kan også endre kjønnet på søsken. Jeg har flere venner som jeg vet også liker å bruke nettforum og som jeg ikke ønsker at skal gjenkjenne meg, mye fordi vi har svært sprikende meninger om enkelte ting og jeg ikke ønsker konfrontasjoner i virkeligheten. Og fordi det er enkelte (svært få) på dette forumet som jeg rett og slett syns virker psyke... Anonymous poster hash: 4cca5...e87
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #6 Skrevet 8. februar 2014 Endrer litt på alder og kjønn på søsken, og øvrig familie, antall søsken, tidsperspektivet og slike ting. Kan feks svare som om foreldrene mine fortsatt bor sammen, hvis det ikke er relevant for tråden at de er skilt.Anonymous poster hash: a1cc8...602
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå