AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Del Skrevet 6. februar 2014 Innspirert av den andre tråden her inne. Jeg syns Kristiansand dialekt er veldig sjarmerende Anonymous poster hash: 0e083...321 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2014 #2 Del Skrevet 6. februar 2014 Fosenmålet er syngende trøndersk. Vakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inferno Skrevet 6. februar 2014 #3 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Bergensk. Dyp, hes, nonchalant gatebergensk. Mmm. Endret 6. februar 2014 av Inferno Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 6. februar 2014 #4 Del Skrevet 6. februar 2014 Bergensk, uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gemini7 Skrevet 6. februar 2014 #5 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Nordlending!! Menn med nordlandsdialekt er så herlig mandige Er vel derfor jeg ble gift med en slik.. (mer spesifikt området Lofoten/Ofoten og opp til Tromsø) sjarmerende på damer også, for den saks skyld, om enn på en annen måte Endret 6. februar 2014 av Gemini7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #6 Del Skrevet 6. februar 2014 Liker siddisjenter. Liker også sørlandsk. Nordnorsk og trøndersk på damer er nok minst sjarmerende, siden dialektene blir såpass mandige, men jeg tenker egentlig ikke over det når jeg først hører det. Anonymous poster hash: 9c483...69c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #7 Del Skrevet 6. februar 2014 Bergensk definitivt <3 Anonymous poster hash: fad10...97d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #8 Del Skrevet 6. februar 2014 Tromsødialekta <3 og de fleste dialekter i Nord-Norge, egentlig Anonymous poster hash: ad4ab...0ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn Cathrin Skrevet 6. februar 2014 #9 Del Skrevet 6. februar 2014 Bergensk. Ellers har jeg en skikkelig greie for fredrikstadialekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellablue Skrevet 6. februar 2014 #10 Del Skrevet 6. februar 2014 Åh elsker nordlendinger og dialekten deres. Er ikke så fan av det på damer da. Verste dialekten i mine ører er stavangersk. Greier det bare ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #11 Del Skrevet 6. februar 2014 Bergensk Anonymous poster hash: 530a1...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Explosive Skrevet 6. februar 2014 #12 Del Skrevet 6. februar 2014 Finnmarkdialekta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 6. februar 2014 #13 Del Skrevet 6. februar 2014 Jeg har en greie for Sognedialekten, smelter helt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lolita8 Skrevet 6. februar 2014 #14 Del Skrevet 6. februar 2014 Haha, jeg liker Bardudialekt jeg. Selv om det kanskje ikke er en veldig kjent dialekt! "Æi, mæi, dæi" noe med det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #15 Del Skrevet 7. februar 2014 Så rart, alle ser ut til å svare på spørsmålet om hva som er Norges minst sjarmerende dialekt. Jeg synes de snakker fryktelig sjarmerende i Vinje og deromkring, men ellers er nok favorittdialekten min "standard østnorsk" (et begrep mange her har kritisert før). Anonymous poster hash: b00a2...299 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 7. februar 2014 #16 Del Skrevet 7. februar 2014 (endret) Bergensk. Også den dialekta Lasse fra farmen har. Gud veit hva den heter. Endret 7. februar 2014 av Mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 7. februar 2014 #17 Del Skrevet 7. februar 2014 Bergensk. Også den dialekta Lasse fra farmen har. Gud veit hva den heter. Saudadialekten, også kalt Sausisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 7. februar 2014 #18 Del Skrevet 7. februar 2014 Saudadialekten, også kalt Sausisk Takk! Lett å huske.. saus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #19 Del Skrevet 7. februar 2014 Hemsedal! Syns det er så sexy Og Haugesund. Anonymous poster hash: 4b199...292 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erazor Skrevet 7. februar 2014 #20 Del Skrevet 7. februar 2014 Synes at bodøsk (eller hva man nå snakker i Bodø) er relativt sjarmerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå