Gå til innhold

Hvilken joggevogn?


casting

Anbefalte innlegg

Takk for tips, den skal jeg se nærmere på!

Anbefales varmt. Du ser den på XXLs sider... samt videoer på youtube.

Det er så synd, hadde håpet Babyjoggeren ville egne seg til å løpe med for den blir vel veldig liten når den er slått sammen. Er ute etter en vogn jeg også kan være litt sporty med når vi er ute å reiser...

Anonymous poster hash: 2eda7...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tips, den skal jeg se nærmere på!

Det er så synd, hadde håpet Babyjoggeren ville egne seg til å løpe med for den blir vel veldig liten når den er slått sammen. Er ute etter en vogn jeg også kan være litt sporty med når vi er ute å reiser...

Tror Tante-Sofie tenker på Bumbleride, Baby jogger City Mini GT og City Elite.

Baby jogger F.I.T er jo laget for jogging. Ser det på de skrå julene bak som skal gjøre den mer stabil.

Ville gått for den vist du ikke trenger bag.

Ellers så har du denne med bag:

http://www.google.no/search?q=x-lander+run&hl=no&site=webhp&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=8mX1UqiCJojx4QSnr4GICw&ved=0CAcQ_AUoAA&biw=800&bih=1280#biv=i%7C41%3Bd%7CKpkLWRiemJegyM%3A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Tante-Sofie tenker på Bumbleride, Baby jogger City Mini GT og City Elite.

Ja, det stemmer. F.I.T er en joggevogn ja. Og den blir relativt liten sammenlagt, men de svære hjulene tar jo plass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var babyjogger city mini elite/gt jeg siktet til, den ser jo veldig praktisk ut, så synd at den ikke kan trenes med.

Er det noen butikker i oslo/ omegn som fører x-lander? Fant den på nett men synes det er litt viktig å kunne prøve den først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var babyjogger city mini elite/gt jeg siktet til, den ser jo veldig praktisk ut, så synd at den ikke kan trenes med.

Er det noen butikker i oslo/ omegn som fører x-lander? Fant den på nett men synes det er litt viktig å kunne prøve den først...

Nei det så ut til å være værre å finne gitt.

Vet Babymagasinet på Grønland hadde for noen år siden, men om de har den nå vet jeg ikke.

Fant den ikke på hjemmesiden, men kan jo hende de har for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg ringe ned og høre, synes den virket veldig bra (stort pluss at man også får bag til den, mtp eventuell nestemann) fra det jeg kunne lese meg til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da får jeg ringe ned og høre, synes den virket veldig bra (stort pluss at man også får bag til den, mtp eventuell nestemann) fra det jeg kunne lese meg til

Gjør det :)

Venninnen min er veldig førnøyd med sin i hvertfall.

Synes selv også at den er kjempe fin og utrolig god å trille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...