Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg tenker at så lenge han er snill og ålreit, så gjør det ikke noe om han er litt kaksete. Bedre med en kaksete goodguy enn en "arbeidergutt" som er drittsekk f.eks.

Ok, tenker kanskje selv også sånn. ;) Men hva har du imot arbeidergutter?

Anonymous poster hash: b5a32...476

Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Tror ikke at det er religionen som isåfall blir problemet, mer oppdragelsen og kulturen. De er langt mer tradisjonelle og konservative enn nordmenn uansett religiøs bakgrunn i slike land tror jeg.

Skrevet

DUMP HAN!!!!!!!

Ikke fordi han er pappagutt som er rik - det er jo bare bra! Jeg liker sånne mennesker fordi det gir en økonomisk trygghet i fremtiden. Dump han fordi han er fra Iran, sikkert noe ulovlig greier der. Utenlandske i Norge som er rike er ikke ekte kakser. De bare faker.

Anonymous poster hash: 97ed8...924
Skrevet

DUMP HAN!!!!!!!

Ikke fordi han er pappagutt som er rik - det er jo bare bra! Jeg liker sånne mennesker fordi det gir en økonomisk trygghet i fremtiden. Dump han fordi han er fra Iran, sikkert noe ulovlig greier der. Utenlandske i Norge som er rike er ikke ekte kakser. De bare faker.

Anonymous poster hash: 97ed8...924

Idiot.

Anonymous poster hash: b5a32...476

• Liker 3
Skrevet

skjønner ikke hvorfor man skal skygge banen og dumpe noen bare pga at han er stormannsgal. Du sier fyren er snill og grei og du er forelsket, holder ikke det da? Det virker for meg ut som om at det skal veldig lite til for å dumpe noen nå til dags.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger, personangrep, persondebatt, samt svar til dette.

Irrlys, mod.

Skrevet

Har han stor penis?

Anonymous poster hash: a47ee...848

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...