Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig forelsket i en fyr, men er samtidig usikker på om han er den rette. Han er fra Irak, utrolig snill, kjekk og grei. Ikke religiøs. Vi har kjent hverandre ca 5 mnd, og vi er uoffisielt kjærester.

"Problemet" er at han har litt pappagutt-tendenser. Faren hans er vellykket forretningsmann, og driver firmaer over hele verden. Dette snakker han en del om. Ikke at det er plagsomt, men jeg er redd det kan bli det i fremtiden.

Jeg elsker personligheten hans, men har sett tendenser til at han kan være litt "kaksig". Han har en veldig sossete klesstil, og store deler av pengene ser ut til å komme fra faren. Han snakker om at han skal studere økonomi, og så jobbe i pappas firma, slik at vi kan bli rike. Er litt på spøk, men tror han mener det litt også. Jeg vet ikke helt om det helt passer meg.

Hva synes dere? Er det bare mine fordommer mot pappa/sossegutter som kommer inn?

Anonymous poster hash: ff8d2...c70
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde ikke klart det.
jeg hører litt mer til "arbeiderklassen", og vil ikke ha ting omtrent på sølvfat.
ville heller ikke hatt en sossete eller kaksete mann, det er det totalt motsatte av hva jeg selv er :P

Anonymous poster hash: d0405...f76
  • Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke dumpet han av den grunn.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke dumpet han av den grunn.

Ikke jeg heller, men hadde neppe blitt tiltrukket i utgangspunktet uansett.

• Liker 3
Skrevet

Grav frem personligheten hans. Under denne fasanden skjuler det sikkert seg noe. Hadde gitt det litt mer tid.

Anonymous poster hash: 681e7...950
  • Liker 2
Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg hadde skygget unna. Han har det tydeligvis i kjeften, liker å imponere og er fra Irak. En vanskelig mix å forholde seg til.

Skrevet

Grav frem personligheten hans. Under denne fasanden skjuler det sikkert seg noe. Hadde gitt det litt mer tid.

Anonymous poster hash: 681e7...950

Jeg kjenner han ganske godt. Han er utrolig snill, men som sagt, veldig bortskjemt.

Anonymous poster hash: b5a32...476

Skrevet

Hvis han er kurdisk hadde jeg skygget banen, uansett om han var rik eller fattig, klyse eller prektig.

Anonymous poster hash: e2625...269
Skrevet

Hvis han er kurdisk hadde jeg skygget banen, uansett om han var rik eller fattig, klyse eller prektig.

Han er ikke religiøs. ;)

Skrevet

Han er ikke religiøs. ;)

Nei, det fleste kurdere er ikke religiøse. Det er ikke det det går på, for å si det sånn...

• Liker 5
Skrevet

Siden han er utrolig snill og grei, kan du vel gi det mer tid? Skjuler seg alltid mer bak fasaden, og du ser vel etterhvert flere sider av han også.. Ser ingen grunn til å dumpe han? Ser heller ikke problemet for å være ærlig.

Skrevet

Siden han er utrolig snill og grei, kan du vel gi det mer tid? Skjuler seg alltid mer bak fasaden, og du ser vel etterhvert flere sider av han også.. Ser ingen grunn til å dumpe han? Ser heller ikke problemet for å være ærlig.

Ja, skal gi han mer tid. ;)

Skrevet

Litt usikker på kva du meiner med at de er "uoffisielle kjæraster"?

Skrevet

Litt usikker på kva du meiner med at de er "uoffisielle kjæraster"?

Vi har ikke sagt det offentlig eller til andre. Vi har ligget med hverandre osv., men det er ikke helt offisielt at vi er et par.

Skrevet

Vi har ikke sagt det offentlig eller til andre. Vi har ligget med hverandre osv., men det er ikke helt offisielt at vi er et par.

Kvifor ikkje?

• Liker 2
Skrevet

Kvifor ikkje?

Vet ikke. Har bare ikke kommet så langt....:P

Skrevet

Vet ikke. Har bare ikke kommet så langt.... :P

:P

Skrevet

Pappagutt er bare en fasade. Det er verre med mammagutter, mye verre, for det er de helt gjennomsyret av og det påvirker de ofte på måter som gjør de vanskelige å være sammen med.

Jeg tar lett en pappagutt over en mammagutt. Så lenge jeg synes faren virker som en grei kar.

Anonymous poster hash: d8961...364
  • Liker 1
Skrevet

to tråder om det samme?

Anonymous poster hash: f0e5b...628
Skrevet

Pappagutt er bare en fasade. Det er verre med mammagutter, mye verre, for det er de helt gjennomsyret av og det påvirker de ofte på måter som gjør de vanskelige å være sammen med.

Jeg tar lett en pappagutt over en mammagutt. Så lenge jeg synes faren virker som en grei kar.

Anonymous poster hash: d8961...364

Hva er en mammagutt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...