Gå til innhold

Er sossegutter/pappagutter attraktive?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men han jeg er sammen med er veldig kjekk, da. :P:P Hihi.

Anonymous poster hash: 6847b...3e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Attraktivt? Ikke en sjanse i havet om det på noen måte kan beskrives som attraktivt.. Vik fra meg heller..

Sossegutter og stilen deres er og like så lite attraktivt som det er med en gal klovn som springer etter deg med en stor kjøttøks!

Lo da jeg leste innlegget ditt, og er helt enig i det du skriver. Av en eller annen merkelig grunn blir jeg ofte sjekket opp av disse såkalte "pappaguttene" ute på byen, men jeg får helt fnatt av slike folk og stilen\"attituden" deres er så utiltrekkende at jeg får frysninger.

Anonymous poster hash: 98203...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som må skryte av penger og status=små peniser.

Anonymous poster hash: c3d6c...ee2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begrepet "pappagutter" gir så mange negative assosiasjoner at du neppe vil få til svar at noen tiltrekkes av dem. I virkelgheten er det klart mange tiltrekkes av gutter som han du beskriver. Du sier jo selv at du digger ham og at han er grei, så noen kvaliteter har han tydeligvis.

Han er 21 år og litt umoden. Neste gang han snakker om farens bedrift i Asia kan du si at penger og rikdom ikke er det du er mest opptatt av, og særlig ikke opptatt av å snakke om. Kanskje han tar poenget.

Anonymous poster hash: 8f29a...c9a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihihi, det er sant. Men liker han veldig godt. han er så søt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest altruist

"Kvinnene her blånekter, men praksis viser at jenter flokker seg rundt dem som fluer rundt møkk."

- Godt sagt.

Nei, som mennesker er pappagutter sjeldent attraktive. Det er pengene som gjør enkelte av dem attraktive (selv om vil ingen kvinner innrømme dette).

Sossegutter/pappagutter er uattraktive til og begynne med. I etableringsfasen blir penger mer betydningsfullt for enkelte ("gold diggers" og balleslikkere), og sosseguttene/pappaguttene stiger veldig i attraktivitet. Deretter faller pappaguttene gradvis i verdi igjen.

Det er bare å se til alle de gørrkjedelige guttene som studerer ved BI/NHH.

Endret av altruist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7.2.2014 at 11.09, Jolene skrev:

For all del, mange av dem har en ganske så ok klesstil og det er jo positivt. For min del finner jeg ikke mennesker som må skryte av penger på det generelle plan noe attraktivt, i hvertfall ikke når det ikke engang er penger de selv har tjent opp, men PAPPA! Jeg mener, kom igjen a! Jeg vil ha en MANN som faktisk vet hva ei krone er verdt, som ser verdien av penger og som faktisk klarer å jobbe en redelig arbeidsdag, ikke en guttevalp som er avhengig av pappas penger og ikke klarer å stå på sine to ben. Det ironiske er at jeg har jo blitt sjekket opp av sånne, det er ganske så underholdende dersom man kjeder seg litt på byen, høre på hvordan de legger ut om pappas penger, pappas datt, pappas ditt. Men attraktivt for meg? Nei takk. Dessuten liker jeg norske menn, ikke folk fra irak og andre slike steder.

Så hvorfor digger du da en typisk pappagutt ideologi som liberalismen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5. februar 2014 at 21.17, AnonymBruker skrev:

Jeg er for øyeblikket interessert i en gutt, han er 21 år. Vi er ikke offisielt sammen, men vi har ligget med hverandre og er vel det uoffisielt. Han er opprinnelig fra Irak. Han er veldig grei, men er en pappagutt og veldig bortskjemt. Jeg digger han, men minuset med han er at han hele tiden snakker om faren sin, at faren eier et stort firma i Asia, og at han skal jobbe der og tjene masse penger når han blir større. Samtidig har han en veldig typisk "sossestil".

Er sossegutter/pappagutter attraktive, synes dere?

JA det er de!!

Men...irakiske menn: nei takk!!!!!!!

Anonymkode: 89348...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest altruist
Den 8.2.2014 at 2.09, AnonymBruker skrev:

Begrepet "pappagutter" gir så mange negative assosiasjoner at du neppe vil få til svar at noen tiltrekkes av dem. I virkelgheten er det klart mange tiltrekkes av gutter som han du beskriver. Du sier jo selv at du digger ham og at han er grei, så noen kvaliteter har han tydeligvis.

Han er 21 år og litt umoden. Neste gang han snakker om farens bedrift i Asia kan du si at penger og rikdom ikke er det du er mest opptatt av, og særlig ikke opptatt av å snakke om. Kanskje han tar poenget.

Anonymous poster hash: 8f29a...c9a

Pappagutter som prøver å kamuflere at de er pappagutter er nesten verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...