Gå til innhold

Er sossegutter/pappagutter attraktive?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er for øyeblikket interessert i en gutt, han er 21 år. Vi er ikke offisielt sammen, men vi har ligget med hverandre og er vel det uoffisielt. Han er opprinnelig fra Irak. Han er veldig grei, men er en pappagutt og veldig bortskjemt. Jeg digger han, men minuset med han er at han hele tiden snakker om faren sin, at faren eier et stort firma i Asia, og at han skal jobbe der og tjene masse penger når han blir større. Samtidig har han en veldig typisk "sossestil".

Er sossegutter/pappagutter attraktive, synes dere?



Anonymous poster hash: 6847b...3e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville aldri i livet daten en sossegutt/pappagutt!

Får håpe han klarer å legge fra seg sine daddy-issues og materialistiske fokus etter hvert ;)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, slike gutter holder du deg unna. Så slipper du å bli dratt med ned i dragsuget når de faller ned fra sine høye hester.



Anonymous poster hash: 6736f...358
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, og hvertfall ikke når firmaet ligger i Asia. Det eneste som er verre enn sossegutter er folk som desperat prøver å være pappagutt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg er fra Ullern og gikk paa Handelsgym saa mange av guttene jeg har vokst opp rundt og for saa vidt datet ville for noen fra andre kanten av landet betegnes som "sossestil". Noen faar ogsaa veldig mye av foreldrene sine.

Men typen du beskriver - nei, aldri. For det forste er skryting lite attraktivt, for det andre prover han hardt aa imponere paa vegne av foreldre og for det tredje hores han ut som en streber.

Det er nok av gutter fra gode kaar som likevel har en utdannelse, jobber hardt og ikke snakker hoyt om penger. Som regel snakker de som har mest, minst.

"Sossestil" er for meg en litt feminin "wannabe" stil. "Pappagutt" er en gutt uten ryggrad som egentlig ikke faar til noe som helst, men drommer om aa vaere faren sin.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

æsj nei... finnes ikke attraktive i det store og det hele. er det en som skal flørte på byen så får han raskt føle hvor han står. blåser i hvordan de er ellers, men så fort de "styrer pappabanken" så er det nei og nix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappagutter som har den samme nasale stemmen til Linni meister, som sier "mamma og paaaapa" på samme måte som hun gjør, de som tror de er noe, pappagutt som minner meg om norvegia reklamen "men da MÅ jeg ringe pappa, som MÅ ringe advokaten vår, som MÅ ringe deg", pappagutt som ikke klarer å stå på sine egne to ben han har men må bruke foreldrenes krykker i form av rykte og penger for å komme seg opp av sengen om morgningen og som minner meg om Hyacinth bouquet (og hennes nykker).

Pappagutter som går med dyre merkeklær bare fordi det er merker og har en bling-bling i øret og har ideer som går ut på å bli verdens konge og ta over verden sammen med pinky and the brain ( http://.com/2010/04/pinky_brain.jpg)

Pappagutter som ser opp til Petter Pilgaard og ser ut som Ari Behn etter to tiår.

Pappagutter som tømmer ut champagne til 150 000 kr på en fredagskveld på gulvet til utestedene men mener det ikke er så nøye siden "paaaappa betaler" og renholds personalet tørker opp.

En som tror penger er roten til alt godt og som er så materialistisk at han helst har lyst å tørke seg et vist sted med 1000 lapper

Attraktivt? Ikke en sjanse i havet om det på noen måte kan beskrives som attraktivt.. Vik fra meg heller..

Sossegutter og stilen deres er og like så lite attraktivt som det er med en gal klovn som springer etter deg med en stor kjøttøks!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha. Kvinnene her blånekter, men praksis viser at jenter flokker seg rundt dem som fluer rundt møkk.

Anonymous poster hash: 7493f...0f7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke sossegutter/pappagutter er attraktive.

Og de synes nok ikke jeg er noe spesielt attraktiv heller så da er vil skuls ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Kvinnene her blånekter, men praksis viser at jenter flokker seg rundt dem som fluer rundt møkk.

Anonymous poster hash: 7493f...0f7

Kanskje de jentene som flokker seg rundt dem ikke svarer i tråden da vettttuuu ;)

Anonymous poster hash: 4e2df...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan like klesstilen, ettersom en del av dem kler seg litt stiligere enn andre i samme aldersgruppe - men oppførselen? NEI TAKK.

Har gått i klasse med et par av disse typene, og de var i grunnen overfladiske idioter hele gjengen. De skulle jobbe som advokater i pappas firma, men hadde ikke noe problem med å bryte lover i løpet av russetiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, mange av dem har en ganske så ok klesstil og det er jo positivt. For min del finner jeg ikke mennesker som må skryte av penger på det generelle plan noe attraktivt, i hvertfall ikke når det ikke engang er penger de selv har tjent opp, men PAPPA! Jeg mener, kom igjen a! Jeg vil ha en MANN som faktisk vet hva ei krone er verdt, som ser verdien av penger og som faktisk klarer å jobbe en redelig arbeidsdag, ikke en guttevalp som er avhengig av pappas penger og ikke klarer å stå på sine to ben. Det ironiske er at jeg har jo blitt sjekket opp av sånne, det er ganske så underholdende dersom man kjeder seg litt på byen, høre på hvordan de legger ut om pappas penger, pappas datt, pappas ditt. Men attraktivt for meg? Nei takk. Dessuten liker jeg norske menn, ikke folk fra irak og andre slike steder.

Endret av Gitte.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...