Gå til innhold

Tripmonster - er den OK?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De har lurte min kone til å tro at de har et billig billett ved å unnlate gjennom hele bestillingsproses å informere at prisen inkluderer ikke bagasje.Først når betaling er i boks  og du får tilsendt billetten stå det at du har 0 bagasje.Du må betale ca kr 750 på flyplassen for en bagasje på 20 kg. Prøvd å nå de på deres KUNDESERRRRRVICE telefon men den virker ikke .Mitt råd hold dere unna TRIPLURERI ,Bestill direkte fra flyselskap.det er sikrere.

Bestillingsreferanse:L96H14

Endret av MARZOUKI
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

  • 1 år senere...

VARNING BOKA INTE MED TRIPMONSTER

VARNING BOKA INTE MED TRIPMONSTER
Bestämde flygbiljett genom Tripmonster till en annan person. Såg direkt att jag skrivit namnet fel. Fick en bokningsbekräftelse från Tripmonster på min email. Längst ned på bokningsbekräftelse stod en box att klicka på för att komma i kontakt med Tripmonster service.
Jag klickade på boxen som hänvisats och kom till men annan online sida för Tripmonster, där ombads jag att fylla i formuläret. Förklarade att namnet skulle ändras på flygbiljetten. Fick email där man ville ha andra uppgifter som jag lämnade. Sen när det nästan var tid för departure av Swiss air flyget så förnyat besked att jag ej bokat genom den Tripmonster jag blev hänvisad till i klickboxen på bokningsbekräftelse???? Utan de skrev senare att jag bokat genom en Spansk Tripmonster och fick telefonnummer till dessa.
Jag ringde spanska Tripmonster men dom sa att tiden var ute för dem att göra ngn ändring och så bad dom mej ringa Swiss air. Swiss air vägrade befatta sig med ärendet och hänvisade mig tillbaks till Tripmonster, så sa de bestämt oförskämt att jag inte skulle kontakta dem igen angående detta. Jag ringde tillbaka till Tripmonster som då stängt av telefonkontakten, inget svar alltså. Swiss air nekade personen att flyga eftersom namnet var fel. Det slutade med att jag blev tvingad att betala nästan 10 000 Skr för en ny biljett. Eftersom jag fick en klickbox som hänvisade till Tripmonster kundservice så borde ju den informationen gälla, igen kan väl kräva att man ska vara synsk för att förstå något annat.....Ser online att det är ett skyhögt antal andra människor som och så blivit lurade av Tripmonster.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt sett foretrekker jeg å booke direkte hos flyselskap og/eller hotell, da slipper jeg å måtte forholde meg til en (potensielt useriøs) tredjepart som mellomledd og kan få hjelp direkte hos flyselskapet og/eller hotellet om noe skulle oppstå. Jeg bruker gjerne søkemotorer som f.eks. Momondo for å få en oversikt over priser hos forskjellige selskaper, men går direkte til flyselskapet/hotellet og gjør bookingen. 

Anonymkode: b200a...120

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.12.2016 den 13.38, volvov50 skrev:

Jeg fikk et bestillingsnummer og en bekreftelse på at reisen var bestilt og betalt dagen før, altså den 12.12... 

Hvorfor hadde du ikke etterlyst dette før? Det skal du jo få med en gang reisen er bestilt/ betalt.  Bookingnr. og reisedetaljer kommer også i god tid før reisen (tror aldri jeg har ventet mer enn en dag på det).  Her har det skjedd en feil, men du burde virkelig stusset på manglende bookingnr. og kontaktet dem tidligere. 

Anonymkode: bf502...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Tripmonster er ikke å anbefale, spesielt i disse corona tider da man kan bli syk eller må avbestille pga sykdom. Billetter refunderes ikke med tripmonster. De har masse dårlig omtale på nett. Styr unna!

Anonymkode: 88822...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...