Gå til innhold

Den største skuffelsen ved dette forumet...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den største skuffelsen over dette forumet er at jeg aldri har lest et av disse innleggene der avsender liker en annen der det i større eller mindre grad kunne ha vært meg som ble likt.

De fleste av disse innleggene tar med så mange detaljer at hvis det var jeg som ble likt ville jeg ha skjønt det.

Det kan vel hende at noen har likt meg i romantisk eller erotisk forstand, men bortsett fra slutten av barneskolen og en liten ferieflørt etter det har jeg aldri opplevd noen som helst tilnærminger fra kvinner, og det selv om jeg har fått høre fra flere at jeg ser bra ut.

Delvis på grunn av mobbing i barndommen er jeg veldig sjenert når det kommer til damer og sjekking, så jeg har jo et lite håp om å oppleve at ei dame tar initiativ.

Jaja, story of my life.

Anonymous poster hash: cc60a...f64
Videoannonse
Annonse
Skrevet

H Æ Æ Æ ????

Anonymous poster hash: 9c506...e41
  • Liker 7
Skrevet

Mener du at noen her på forumet skal like deg personlig og starte en tråd om det?

eller bare en med samme personlighetstype?

Uannsett så er det ingen som har startet noen tråd om meg, eller en som ligner meg heller. Det betyr jo ikke noen verdens ting.

KG er jo ikke akkurat et datingsted, fordi om noen finner hverandre her som overalt ellers hvor folk "møtes". Du kan jo alltids sende en PM hvis det er noen du ønsker å bli bedre kjent med.

• Liker 1
Gjest Inferno
Skrevet

H Æ Æ Æ ????

Anonymous poster hash: 9c506...e41

My thoughts exactly...

Skrevet (endret)

Med andre ord er den største skuffelsen ved dette forumet at ingen av kvinnene uttrykker at en som deg har sjans på dem?Ja, men da er det vel damene på forumet som ikke er din type.

Du henger ikke på Kg for å få dame.

Da må du henge på Match, Sukker eller Tinder.

Brukerne her er uansett ikke definisjonen på hva alle damer syns om deg.

Så logg deg heller av dette diskusjonsforumet,og sjekk damer på et nettsted for sjekking.

Edit: Til ditt info er det en relativt liten kjerne av aktive brukere som henger her inne dagstøtt og diskuterer. Så hva de syns om din personlighetstype er ikke representativt.

Endret av Tøytigern
  • Liker 4
Skrevet

Med andre ord er den største skuffelsen ved dette forumet at ingen av kvinnene uttrykker at en som deg har sjans på dem?Ja, men da er det vel damene på forumet som ikke er din type.

Du henger ikke på Kg for å få dame.

TS her.

Jeg tror dere misforsto meg veldig. Jeg mente ikke annet enn at det hadde vært hyggelig å se at det var noen som likte meg i romantisk forstand. Det er jo stadig innlegg her av typen "jeg liker en gutt/jente, og så...".

Skrevet

TS her.

Jeg tror dere misforsto meg veldig. Jeg mente ikke annet enn at det hadde vært hyggelig å se at det var noen som likte meg i romantisk forstand. Det er jo stadig innlegg her av typen "jeg liker en gutt/jente, og så...".

Dette er ett forum, ikke match.com.Så kanskje ikke så rart du ikke ser en tråd om deg.

• Liker 5
Skrevet

Du må lære deg å flørte. Begynn med å lære deg å snakke hverdagslig uten å flørte først, til hvem som helst, naboen eller kassadamen eller hundeeiere. Etter hvert som du øver deg vil det gå mer av seg selv.

Anonymous poster hash: 52fe6...87f
Skrevet

Den største skuffelsen over dette forumet er at jeg aldri har lest et av disse innleggene der avsender liker en annen der det i større eller mindre grad kunne ha vært meg som ble likt. De fleste av disse innleggene tar med så mange detaljer at hvis det var jeg som ble likt ville jeg ha skjønt det. Det kan vel hende at noen har likt meg i romantisk eller erotisk forstand, men bortsett fra slutten av barneskolen og en liten ferieflørt etter det har jeg aldri opplevd noen som helst tilnærminger fra kvinner, og det selv om jeg har fått høre fra flere at jeg ser bra ut. Delvis på grunn av mobbing i barndommen er jeg veldig sjenert når det kommer til damer og sjekking, så jeg har jo et lite håp om å oppleve at ei dame tar initiativ. Jaja, story of my life. Anonymous poster hash: cc60a...f64

Du var da søt. :)

*Like*

Anonymous poster hash: c1bc4...71f

Skrevet

Du var da søt. :)

*Like*

Anonymous poster hash: c1bc4...71f

Enig.

Skrevet

Til TS, klart det er kjipt om du aldri blir likt, er i samme båt selv! Men akkurat det å håpe på at noen av KG-trådene skal handle om deg er jo ganske urealistisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...