Mike Waters Skrevet 6. februar 2014 #21 Skrevet 6. februar 2014 (endret) Ha sex med en du er glad i, som du stoler på og som du er sammen med! Det anbefales. Jeg hadde sex som 16åring for første gang, med min kjæreste. Som jeg enda er sammen med :-) Det å ha sex med en man har følelser for, er helt fantastisk. Så hvordan vet du at det ikke kan være like fantastisk å ha sex med en du ikke har romantiske følelser for? Endret 6. februar 2014 av Mike Waters 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #22 Skrevet 6. februar 2014 Ikke merkelig. Anonymous poster hash: 9ebca...f04
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #23 Skrevet 6. februar 2014 Ikke merkelig, men helt fantastisk for en fremtidig partner. Anonymous poster hash: 2a997...7b0
Gjest lillelarve Skrevet 6. februar 2014 #24 Skrevet 6. februar 2014 (endret) Så hvordan vet du at det ikke kan være like fantastisk å ha sex med en du ikke har romantiske følelser for? Det vet jeg ikke, siden jeg ikke har hatt det. Men jeg kan tenke meg at å ha sex med en man stoler på (iallefall) er en positiv ting, den første gangen man har sex. Det er iallefall mange som anbefaler det. Jeg tenkte en del over dette da jeg var 15-16. Jeg hadde ikke lyst å ha sex med en tilfeldig person, eller en person jeg ikke kjente noe til. Jeg ville at min første gang skulle være med en jeg var glad i, en jeg kunne stole fullt og helt på. En som ikke ville gå i fra meg. Det kommer vel an på personen, og hva man selv ønsker. Men jeg synes det var fantastisk å ha sex med en kjæreste, og ikke en fremmed på en bar f.eks. :-) Endret 6. februar 2014 av lillelarve
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #25 Skrevet 6. februar 2014 Jeg synes det er litt merkelig. Ikke at du er noe "utskudd", men det er vel avvikende med normalen. Sex er jo en viktig del av livet for de fleste jenter i 20-åra, og synes det er litt rart å ikke ha noen interesse for dette (slik jeg tolker innlegget ditt). Ville heller ikke likt det om jeg ble sammen med en mann på 25 som viste seg å være jomfru, da jeg ønsker et spennende og "likestillt" sexliv, ikke å måtte drive opplæring. Anonymous poster hash: 88bec...65e 1
Mike Waters Skrevet 6. februar 2014 #26 Skrevet 6. februar 2014 (endret) Det vet jeg ikke, siden jeg ikke har hatt det. Men jeg kan tenke meg at å ha sex med en man stoler på (iallefall) er en positiv ting, den første gangen man har sex. Det er iallefall mange som anbefaler det. Jeg tenkte en del over dette da jeg var 15-16. Jeg hadde ikke lyst å ha sex med en tilfeldig person, eller en person jeg ikke kjente noe til. Jeg ville at min første gang skulle være med en jeg var glad i, en jeg kunne stole fullt og helt på. En som ikke ville gå i fra meg. Det kommer vel an på personen, og hva man selv ønsker. Men jeg synes det var fantastisk å ha sex med en kjæreste, og ikke en fremmed på en bar f.eks. :-) Det syntes jeg også det var når jeg var 16, men slik er det jo ikke for alle uten at det muligens er mindre "fantastisk" av den grunn, om det er et ord man i det hele tatt kan bruke om sin seksuelle debut Det å stole på noen og ha romantiske følelser for noen er jo heller ikke helt det samme. Så er jo det store spørsmålet hvor mye kan man egentlig stole på andre mennesker, og i særdeleshet veldig unge mennesker. Her er det jo mye hormoner, utforskertrang og sosialt press ute og går. Om du kun skal ha sex med folk som aldri vil gå fra deg så er jo det en ytterst vrien sak å forholde seg til, da man umulig kan vite noe om det. Konseptet sex med og uten følelser er heller ikke så lett å bli klok på, folk flest tenker at det handler om romantikk, tillitt og respekt, mens det handler nok mer om tilfeldigheter, flaks og en god dose selvinnsikt. Det finnes forøvrig mange menneskertyper imellom en kjæreste og en fremmed på en bar Endret 6. februar 2014 av Mike Waters 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #27 Skrevet 6. februar 2014 Ikke merkelig i mine øyne. Fordi jeg er en 24 år gammel mann som er i samme situasjon som deg. Bare at jeg aldri har hatt noen kontakt med det motsatte kjønn. Anonymous poster hash: c8370...1a7
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #28 Skrevet 6. februar 2014 Jeg synes det er litt merkelig. Ikke at du er noe "utskudd", men det er vel avvikende med normalen. Sex er jo en viktig del av livet for de fleste jenter i 20-åra, og synes det er litt rart å ikke ha noen interesse for dette (slik jeg tolker innlegget ditt). Ville heller ikke likt det om jeg ble sammen med en mann på 25 som viste seg å være jomfru, da jeg ønsker et spennende og "likestillt" sexliv, ikke å måtte drive opplæring. Anonymous poster hash: 88bec...65e Kjempe uttalelse. Nå vil TS ikke mer usikker... Anonymous poster hash: c8370...1a7
Sportiva Skrevet 6. februar 2014 #29 Skrevet 6. februar 2014 Helt greit i mine øyne ettersom jeg ikke bryr meg så mye med hva andre folk velger for seg selv, men det er jo unormalt. Synes det er bra at du ikke lar deg rive med og ligger med noen uten at det betyr noe for deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå