AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Etter å ha lest en tråd på seksualitet, begynner jeg å lure på hvor normalt dette er? Som jeg skrev i den andre tråden: Jeg vil tørre å påstå at jeg er ganske attraktiv og har ikke noen problemer med å få ONS eller kjæreste, men greia er den at jeg ikke er interessert i å ligge med en random jeg har møtt på byen eller få meg kjæresten bare fordi jeg ikke vil være jomfru. Jeg har møtt en eneste mann som har fått meg til å falle for ham, alle de mennene jeg har møtt har vært "meh" og ikke noen jeg har vært interessert i å ligge med. Fyller snart 25 år, har så klart rotet med flere menn, men aldri ligget med noen. Har også hatt kjæreste som jeg var sammen med i fire måneder uten å ha sex, tålmodig mann, men ble slutt før vi kom så langt, gjorde det slutt da følelsene ikke var tilstede. Anonymous poster hash: 49618...5f2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Nei det er ikke merkelig. Det som er merkelig er hvis en har lenge vært klar og ønsket å debutere seksuelt, men ikke fått det til. Det tyder på at det er noe rart med personen da h*n ikke får det til. Anonymous poster hash: 73c78...e7c 2
Gjest Makemeloveit Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Ikke merkelig i det hele tatt. Anbefaler deg å vente på den rette, det har jeg fått inntrykk av at du selv ønsker også
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Nei det er ikke merkelig. Det som er merkelig er hvis en har lenge vært klar og ønsket å debutere seksuelt, men ikke fått det til. Det tyder på at det er noe rart med personen da h*n ikke får det til. Anonymous poster hash: 73c78...e7c Følte meg nesten merkelig etter å ha lest den andre tråden, folk tenker med en gang at en er en taper om en er jomfru i tyveårene, men har bare ikke møtt noen jeg vil ligge med, ser ikke poenget å ligge med noen bare for å ha gjort det liksom. Anonymous poster hash: 49618...5f2 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Ikke merkelig i det hele tatt. Anbefaler deg å vente på den rette, det har jeg fått inntrykk av at du selv ønsker også Så bra at noen ikke syns det er rart:) Venter nok til møter noen virkelig liker og tiltrekkes av, håper bare ikke det blir for lenge. Jeg blir ikke så lett betatt eller forelsket... Anonymous poster hash: 49618...5f2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #7 Skrevet 5. februar 2014 Kommer an på. Om du er kvinne? Spiller ikke så stor rolle. Om du er mann? Velkommen til et liv i sølibat. Anonymous poster hash: 75251...da2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #8 Skrevet 5. februar 2014 Kommer an på. Om du er kvinne? Spiller ikke så stor rolle. Om du er mann? Velkommen til et liv i sølibat. Anonymous poster hash: 75251...da2 Og hva er begrunnelsen din for det?Anonymous poster hash: 576e5...e7f
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #9 Skrevet 5. februar 2014 Du er ikke alene som å starte sent. Det gjorde jeg også. Jeg var langt over 25 år første gang. For meg handlet det om at jeg ganske tidlig tok et valg om at jeg ikke ville ligge med noen bare for å ligge med noen, bare for å ha gjort det. Men når jeg først kom inn i det som har vist seg å være en ganske stabil relasjon, føltes det naturlig å ha sex. Og det var en fin opplevelse, som for min del var ønsket. Jeg tror at mange stresser med å ha sex tidlig, rett og slett fordi det nærmest forventes at man skal gjøre det. For meg var det ikke aktuelt, og jeg angrer ikke et sekund på det. Anonymous poster hash: 65922...84e
TLKH Skrevet 5. februar 2014 #10 Skrevet 5. februar 2014 Og hva er begrunnelsen din for det?Anonymous poster hash: 576e5...e7f Skjønte ikke den helt jeg heller... selvfølgelig er det mange kvinner som ønsker menn med erfaring, men om du som mann er jomfru i en alder av 25, starter et forhold og er sammen 1 måned og sier ifra om at du er jomfru før dere skal gjøre det tror jeg ikke dama hadde sagt "nei æsj, kom deg til helvete ut!" Tror hun hadde kost seg veldig Vel noen problemer kan det vel være med at han kanskje kommer for tidlig eller mangler litt rytme men tror hun hadde vært sammen med han fordi. Sex er viktig for jenter også men når de først finner en mann de elsker / har sterke følelser for, tror jeg ikke uerfarenhet er det som stopper de fra og være sammen med en 25+ årig jomfru. Var lite gjennomtenkt innlegg ...
Gjest Makemeloveit Skrevet 5. februar 2014 #11 Skrevet 5. februar 2014 Skjønte ikke den helt jeg heller... selvfølgelig er det mange kvinner som ønsker menn med erfaring, men om du som mann er jomfru i en alder av 25, starter et forhold og er sammen 1 måned og sier ifra om at du er jomfru før dere skal gjøre det tror jeg ikke dama hadde sagt "nei æsj, kom deg til helvete ut!" Tror hun hadde kost seg veldig Vel noen problemer kan det vel være med at han kanskje kommer for tidlig eller mangler litt rytme men tror hun hadde vært sammen med han fordi. Sex er viktig for jenter også men når de først finner en mann de elsker / har sterke følelser for, tror jeg ikke uerfarenhet er det som stopper de fra og være sammen med en 25+ årig jomfru. Var lite gjennomtenkt innlegg ... Enig der. Jeg ville bare sett på det som positivt jeg hvis en mann var jomfru. Da vet man at man er den første og det er en herlig følelse! Ikke kjekt å gå på gaten og vite at han har ligget med minst 10 av de man møter for å ta et eksempel. Nok av mannfolk som har ligget med halve verden.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #12 Skrevet 5. februar 2014 Skjønte ikke den helt jeg heller... selvfølgelig er det mange kvinner som ønsker menn med erfaring, men om du som mann er jomfru i en alder av 25, starter et forhold og er sammen 1 måned og sier ifra om at du er jomfru før dere skal gjøre det tror jeg ikke dama hadde sagt "nei æsj, kom deg til helvete ut!" Tror hun hadde kost seg veldig Vel noen problemer kan det vel være med at han kanskje kommer for tidlig eller mangler litt rytme men tror hun hadde vært sammen med han fordi. Sex er viktig for jenter også men når de først finner en mann de elsker / har sterke følelser for, tror jeg ikke uerfarenhet er det som stopper de fra og være sammen med en 25+ årig jomfru. Var lite gjennomtenkt innlegg ... Nåja, det er mange kvinner som ønsker en mann med hvertfall litt erfaring. Men jeg kan jo bare konstantere at de jeg ser som debuterte veldig sent eller aldri har debutert heller ikke gjør det så bra på kvinnefronten senere i livet. Det handler om livserfaring, og det er på ingen måte en bakdel å få det tidlig, snarere tvert imot. Ser eksempler på det hver eneste dag. Anonymous poster hash: 75251...da2 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #13 Skrevet 5. februar 2014 Enig der. Jeg ville bare sett på det som positivt jeg hvis en mann var jomfru. Da vet man at man er den første og det er en herlig følelse! Ikke kjekt å gå på gaten og vite at han har ligget med minst 10 av de man møter for å ta et eksempel. Nok av mannfolk som har ligget med halve verden. Men er ikke du rundt 20 år? Da er det selvfølgelig noe helt annet, kvinner på 25-30+ er ikke like åpne når det gjelder menn uten erfaring. Anonymous poster hash: 75251...da2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #14 Skrevet 5. februar 2014 Nåja, det er mange kvinner som ønsker en mann med hvertfall litt erfaring. Men jeg kan jo bare konstantere at de jeg ser som debuterte veldig sent eller aldri har debutert heller ikke gjør det så bra på kvinnefronten senere i livet. Det handler om livserfaring, og det er på ingen måte en bakdel å få det tidlig, snarere tvert imot. Ser eksempler på det hver eneste dag. Anonymous poster hash: 75251...da2 Nå er det litt forskjell på å si at mange kvinner ønsker en mann med litt erfaring og det å si at jeg som 25 åring var dømt til å leve i sølibat resten av livet. Kjæresten min syntes det bare var positivt hun hvertfall Anonymous poster hash: 576e5...e7f
Eleah Skrevet 5. februar 2014 #15 Skrevet 5. februar 2014 Det er helt normalt og ikke merkelig i det hele tatt! Gjør det som føles rett for deg! Det er ingenting galt i å debutere sent.
Sophia Skrevet 5. februar 2014 #16 Skrevet 5. februar 2014 Jeg synes det er litt merkelig jeg da. Kanskje ikke det at du er jomfru i seg selv, men får ikke inntrykk av at du har noe særlig interesse for sex. Og det synes jeg er litt rart.. 3
Gjest Makemeloveit Skrevet 5. februar 2014 #17 Skrevet 5. februar 2014 Men er ikke du rundt 20 år? Da er det selvfølgelig noe helt annet, kvinner på 25-30+ er ikke like åpne når det gjelder menn uten erfaring. Anonymous poster hash: 75251...da2 Om jeg er rundt 20 år? Jeg vet ikke om folk er åpne rundt det eller ikke. Men tror ikke jeg hadde sett på det som et problem.
Rofl Skrevet 6. februar 2014 #18 Skrevet 6. februar 2014 Kommer an på. Om du er kvinne? Spiller ikke så stor rolle. Om du er mann? Velkommen til et liv i sølibat. Anonymous poster hash: 75251...da2 Det der er da bare tull, jeg har da ikke levd i sølibat selv om jeg var sein. Jeg synes det er litt merkelig jeg da. Kanskje ikke det at du er jomfru i seg selv, men får ikke inntrykk av at du har noe særlig interesse for sex. Og det synes jeg er litt rart.. Til slutt gir man bare opp å prøve. Ikke så rart og spesielt ikke om man er sjenert.
Mike Waters Skrevet 6. februar 2014 #19 Skrevet 6. februar 2014 Merkelig schmerkelig Jeg ser ingen verdi i å vente så for meg fortoner det seg bittelitt merkelig ja, men det handler like mye om at du i en alder av 25 år ikke har klart å finne en eneste mann som er verdig å ha sex med, det er faktisk ganske bra jobba. Hva om du aldri finner ham? 1
Gjest lillelarve Skrevet 6. februar 2014 #20 Skrevet 6. februar 2014 Ha sex med en du er glad i, som du stoler på og som du er sammen med! Det anbefales. Jeg hadde sex som 16åring for første gang, med min kjæreste. Som jeg enda er sammen med :-) Det å ha sex med en man har følelser for, er helt fantastisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå