Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hater det så sinnssykt!! Trodde jeg var god, men jeg ser nå at jeg og mine beskjedne 24 ikke var så bra allikevel...

Skrevet

Jeg hadde tenkt å prøve dette spillet, men det er nå fjernet.. Alltid sent ute.. Arg!!

Skrevet

Jeg hadde tenkt å prøve dette spillet, men det er nå fjernet.. Alltid sent ute.. Arg!!

Møkkaspill, du gikk ikke glipp av noenting. Men ja, The Impossible Game ser enda verre ut! Det fins visst på android til og med.

Skrevet
Tja, leste et sted noen som spekulerte på om tilbaketrekkingen av spillet bare var et genialt markedsføringsstunt, slik at salget av neste spill fra Mr. Nguyen vil gå som varmt hvetebrød. Man vet jo ikke om han vil "pulle" det også, så best å være på den sikre siden... ?
Skrevet (endret)

Får nervesammenbrudd

Endret av kills
Skrevet

Flappybird skal legges ned idag, ifølge en nettside.

Grunnleggeren av spillet likte ikke all oppmerksomheten han fikk, og han mente det ødela privatlivet hans. Ikke bare sitt eget liv som har blitt "ødelagt" :fnise:

Anonymous poster hash: ae169...d56
Skrevet

Den er lagt ned, det vil si tatt bort fra kjøpsmarkedet. Men alle som allerede har lastet det ned kan fortsatt spille det ;)

Skrevet

Lastet det ned for å sjekke hva det var, men jeg kom meg jo faen ikke forbi det første røret engang. Skjønner ikke alt oppstyret. Er jo bare helt rart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...