Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flere som spiller dette infernalske spillet? Holder på å bli sprø av at jeg ikke får det til!

Anonymous poster hash: 0be31...7df
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd det et par ganger, men jeg er skikkelig dårlig, hah. Blir så irritert at jeg ikke orker å spille det! Men om jeg har slettet det? Nei..

Skrevet

Åh, det er så irriterende hver gang jeg taper! Rekorden min er 12. Hva er deres? :)

Skrevet

Sju...

Anonymous poster hash: 0be31...7df
Skrevet

4...

haha

Anonymous poster hash: c2085...e0b
Skrevet

Jeg holder på å klikke av det spillet!!!!! Rekorden min er på 16, og da holdt jeg på LENGE.

Skrevet (endret)

Jeg kommer meg fader ikke lenger enn 6, men sambo, han får spille i 5minutter og kommer seg til 36. 36!!!! Aaargh... Jævla mobilspill-savant! :sur: Noen som vet hvor langt man må spille for å få medalje? Sambo fikk en medalje i gull når han kom på 36, men det må da finnes noe før det?

Edit: Kom meg til nr 9 nå! Fremskritt She_leiva, fremskritt!

Endret av She_Leiva
Skrevet

Man får medaljer pr 10'ende rør. Ny score; 31!!!! Juhuuuuuu

Skrevet

Rekorden min er 50. Det er for lite.

Dette spillet kan øke adrenalinnivået på noen få sekunder. Det er magisk. Dette spillet har makt. Det kan brukes i situasjoner. Kult.

Off topic: av ren nysgjerrighet, hvorfor kaller folk samboeren sin for "sambo"? Det er litt irriterende.

• Liker 1
Skrevet

Rekorden min er 50. Det er for lite.

Dette spillet kan øke adrenalinnivået på noen få sekunder. Det er magisk. Dette spillet har makt. Det kan brukes i situasjoner. Kult.

Off topic: av ren nysgjerrighet, hvorfor kaller folk samboeren sin for "sambo"? Det er litt irriterende.

Det gjør vi for å øke adrenalinnivået ditt.

Anonymous poster hash: 55126...442

• Liker 4
Skrevet

Helt hekta, foreløpig rekord er 46. Fascinerende at et så enkelt spill som dette klarer å øke adrenalinnivået merkbart :).

Skrevet

Rekorden min er 60, men jeg har spilt endel runder.

Skrevet

Kom til 19. Det er helt utrolig!

Skrevet

Ny rekord: 51!! Dejm. Now i can die in piece

• Liker 1
Skrevet (endret)

Lastet det ned i går natt. Begynner å bli litt småavhengig Allerede :/ Min rekord er 19.

Edit: 57

Endret av Fashionistaen
  • Liker 1
Skrevet

58 på meg nå :o)

Skrevet

Det er mye enklere på Android! Har en kompis som har 150 som rekord på sin Androidmobil, men på min iPhone kommer han bare til 49, uansett hvor mye han prøver :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...