Gå til innhold

Barn på overnatting

41 stemmer

1. 1. Hvor gammel var barnet ved første overnatting

• 0-1 år
      17
    • 1-2 år
      14
    • 3-5 år
      5
    • 6-8 år
      4
    • 9-12 år
      1
  2. 2. Hvor ofte ligger barna borte?

• Ukentlig
      2
    • Ca hver 14 dag
      2
    • En gang i måneden
      12
    • En gang i halvåret
      19
    • En gang i året
      2
    • Sjeldnere
      4
    • Aldri
      0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Barna får ikke overnatte hos besteforeldre alene, så det har de aldri gjort (og kommer nok ikke til å gjøre, heller). Men det ene barnet har overnattet hos en tante en gang, og så har de jo både sovet hos og hatt overnattingsbesøk av, venner.

Anonymous poster hash: 52c70...a5d

Barna er forøvrig 8 og 10 år.

Anonymous poster hash: 52c70...a5d

Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Barna er forøvrig 8 og 10 år. Anonymous poster hash: 52c70...a5d

Hvorfor får de ikke overnatte?

Skrevet

Jeg har en sønn på 3 som er annenhver helg hos faren sin, men det teller naturligvis ikke som å overnatte borte. Jeg føler selv at om han skulle overnattet hos andre, hadde vi fått veldig lite tid sammen. Hverdagene er hektiske og vi trenger rett og slett de helgene vi har sammen. Han har likevel et veldig nært forhold til besteforeldre og tanter og onkler.

Skrevet

Min eldste sov borte da han var 1,5 år. Minstemann regner jeg med kommer til å være på ca samme alder. Eldstemann har vel sovet hos besteforeldre 3-4 netter i året og har kost seg veldig da. Grunnen til at han ikke er der oftere er fordi foreldrene våre er veldig ofte på besøk i det daglige slik at de får tilbragt tid sammen. Dessuten er eldstemann nå ganske bevisst på at neste gang han sover borte skal lillebror være med, jeg tror han føler han går glipp av noe hvis vi andre er igjen hjemme mens han er på overnatting.

Skrevet

Jeg pleide å overnatte hos mormoren min flere ganger i uka da jeg var lita, og jeg storkoste meg hver gang. Hadde også farmor og farfar som nærmeste nabo, så hendte jeg overnattet der ett par ganger også.

Småsøstrene mine som er 9 år nå, har også overnattet hos mormor fra de var rundt 1 år, og de har storkost seg hver gang de også. Som regel så har det vært dem som har mast om å få sove over hos henne, og noen ganger har det vært mormor som har spurt om de vil ligge over.

Anonymous poster hash: a8ec2...9ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...