AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Jeg er en smart, oppgående og nokså attraktiv kvinne, er ganske utadvendt blant kjente og gjerne når jeg møter nye godt voksne mennesker. Er forresten 21 år. Høres arrogant ut å si, men jeg har mye lettere for å prate med noen jeg føler er lavere på "attraksjonsskalaen" enn meg, i forhold til dem som jeg faktisk er tiltrukket av. Hva bør jeg gjøre med dette? Tips? Lurer på om det er andre som har det slik, vet at folk kan være sjenert når de for eks. skal prøve seg på en fine dame, men sliter med å forstå det da jeg er så utadvendt i alle andre settinger, jeg blir som en usikker, sjenert liten unge i nærheten av menn jeg syns er kjekke. Fortsetter det slik kommer jeg jo aldri til å få meg en kjæreste som jeg er tiltrukket av. Takk for svar! Anonymous poster hash: c3d86...d91
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Hehe, tenk om det var grunnen til at ingen kvinner tar kontakt :-D ...og de som en gang iblant gjør det ser seg selv som i ligaen over anyway. Du trenger nok bare å gjøre deg mer tilgjennelig for menn mye oftere så går det vel bedre. Du vet at det er grenser for mange ganger den samme tivoli turen gir deg "sug i magen" .. Anonymous poster hash: 27dc0...349
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 True that. Har faktisk som mål å be noen tilfeldige på gaten på date en gang, men det er nok lenge til.. Skal prøve å "manne" meg litt mer opp da, vi lever tross alt i 2014! Men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre meg mer tilgjengelig for menn, kanskje jeg har feil kroppssråk og ikke ser interessert ut? Vankelig dette her altså. TS Anonymous poster hash: c3d86...d91
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 True that. Har faktisk som mål å be noen tilfeldige på gaten på date en gang, men det er nok lenge til.. Skal prøve å "manne" meg litt mer opp da, vi lever tross alt i 2014! Men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre meg mer tilgjengelig for menn, kanskje jeg har feil kroppssråk og ikke ser interessert ut? Vankelig dette her altså. TS Anonymous poster hash: c3d86...d91 Det er jo svært få norske kvinner som tar initiativ, jeg er mann selv og merker jo dette veldig. Så det har du alt å vinne på ...selv kan jeg ikke huske siste gang jeg fikk et kompliment av ei norsk kvinne. I Russland er det motsatt, grunnet den store mangelen på menn etter 2 verdenskrig. Komplimentet ligger i grunnen å vise at som en kvinne du også kan klare å "investere" ved å ta litt initiativ. Anonymous poster hash: 27dc0...349 1
Edvarda Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Det er jo svært få norske kvinner som tar initiativ, jeg er mann selv og merker jo dette veldig. Så det har du alt å vinne på ...selv kan jeg ikke huske siste gang jeg fikk et kompliment av ei norsk kvinne. I Russland er det motsatt, grunnet den store mangelen på menn etter 2 verdenskrig. Komplimentet ligger i grunnen å vise at som en kvinne du også kan klare å "investere" ved å ta litt initiativ. Anonymous poster hash: 27dc0...349 Mangel på menn over 75 kanskje.. Hva mener du egentlig med det der?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 Jeg er ei 17 år gammel jente som også blir veldig sjenert rundt gutter som er attraktive, men heldigvis gjelder det bare gutter på min egen alder! Dærfor fant jeg meg en eldre kjæreste som jeg syns er kjempe attraktiv:)Anonymous poster hash: f7a5f...813
Gjest Lincoln Skrevet 5. februar 2014 #7 Skrevet 5. februar 2014 Høres arrogant ut å si, men jeg har mye lettere for å prate med noen jeg føler er lavere på "attraksjonsskalaen" enn meg, i forhold til dem som jeg faktisk er tiltrukket av.Anonymous poster hash: c3d86...d91 No shit, Sherlock. Slik har selvfølgelig alle det.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #8 Skrevet 5. februar 2014 Mangel på menn over 75 kanskje.. Hva mener du egentlig med det der? http://www.latitudenews.com/story/in-russia-a-lack-of-men-forces-women-to-settle-for-less/ Tenk hvor heldig du er som er kvinne i Norge nå ? En rolig avbalansert avslappet mann som meg har høy verdi og blir virkelig satt pris på og ikke tatt for gitt der borte. Mens her så blir en annen type menn foretrukket så definitivt Anonymous poster hash: 27dc0...349
Edvarda Skrevet 5. februar 2014 #9 Skrevet 5. februar 2014 http://www.latitudenews.com/story/in-russia-a-lack-of-men-forces-women-to-settle-for-less/ Tenk hvor heldig du er som er kvinne i Norge nå ? En rolig avbalansert avslappet mann som meg har høy verdi og blir virkelig satt pris på og ikke tatt for gitt der borte. Mens her så blir en annen type menn foretrukket så definitivtAnonymous poster hash: 27dc0...349 Som jeg sa, det har ikke med krigen å gjøre lenger. Og ja, som kvinne er Norge et av de beste stedene å bli født. Men det har ikke noe med manneutvalget å gjøre, skjønner du.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #10 Skrevet 5. februar 2014 Når du sier lavere på attraksjonskala, mener du da gutter eller jenter?Anonymous poster hash: bd2bf...de0
Meeite Skrevet 6. februar 2014 #11 Skrevet 6. februar 2014 Når du sier lavere på attraksjonskala, mener du da gutter eller jenter?Anonymous poster hash: bd2bf...de0 Gjelder bare motsatt kjønn, gutter altså. TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå