AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg kunne aldri ha beholdt et barn som var blitt til etter et ons fordi jeg mener at barnet fortjener å få en far som er der, en far som er PAPPA. Noe som ofte ikke er realiteten etter et ons. Anonymous poster hash: ca75d...dfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg ville i utgangspunktet aldri hatt en ONS. Anonymous poster hash: 3f8a9...d30 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 4. februar 2014 #3 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg kunne aldri ha beholdt et barn som var blitt til etter et ons fordi jeg mener at barnet fortjener å få en far som er der, en far som er PAPPA. Noe som ofte ikke er realiteten etter et ons. Anonymous poster hash: ca75d...dfd En fraværende far viser seg dessverre ofte å være realiteten selv om de er to å planlegge. Poenget er at det er vanskelig å se inn i framtiden. Bortsett fra det tror jeg ikke det er så veldig vanlig å beholde etter ONS, men har aldri behøvd å vurdere det selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Makemeloveit Skrevet 4. februar 2014 #4 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg ville i utgangspunktet aldri hatt en ONS.Anonymous poster hash: 3f8a9...d30 Samme her. Hvert fall ikke hvis jeg ikke brukte prevensjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #5 Del Skrevet 4. februar 2014 Samme her. Hvert fall ikke hvis jeg ikke brukte prevensjon. Jeg ville i utgangspunktet aldri hatt en ONS.Anonymous poster hash: 3f8a9...d30 Nei men det er en annen diskusjon. Anonymous poster hash: ca75d...dfd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #6 Del Skrevet 4. februar 2014 De få (jeg vet om, mulig det er flere, er jo ikke akkurat sånt man nevner til alle) som har blitt gravide etter ONS har tatt abort. Det samme hadde jeg gjort hvis jeg skulle fått det problemet. (ikke at det er aktuelt nå, men når jeg var yngre hendte det jo en lørdag nå og da). Anonymous poster hash: 8ffd1...cbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #7 Del Skrevet 4. februar 2014 Nei men det er en annen diskusjon.Anonymous poster hash: ca75d...dfd Nope! Det er kjernen i diskusjonen. Å ta et valg om ingen ONS henger nøye sammen med mitt ikke-abort-standpunkt.Anonymous poster hash: 3f8a9...d30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuglen Skrevet 4. februar 2014 #8 Del Skrevet 4. februar 2014 De jeg vet om som har blitt gravide etter en ONS har tatt abort.. Aner ikke hva jeg hadde valgt å gjøre, måtte ha sett an situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuglen Skrevet 4. februar 2014 #9 Del Skrevet 4. februar 2014 Nope! Det er kjernen i diskusjonen. Å ta et valg om ingen ONS henger nøye sammen med mitt ikke-abort-standpunkt.Anonymous poster hash: 3f8a9...d30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #10 Del Skrevet 4. februar 2014 Nope! Det er kjernen i diskusjonen. Å ta et valg om ingen ONS henger nøye sammen med mitt ikke-abort-standpunkt.Anonymous poster hash: 3f8a9...d30 Seriøst slutt å avspor tråden. Anonymous poster hash: ca75d...dfd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #11 Del Skrevet 4. februar 2014 Kjempevanlig, gjør det hver gang. Anonymous poster hash: 41a72...861 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darth Vader Skrevet 4. februar 2014 #12 Del Skrevet 4. februar 2014 Vil anta det er svært uvanlig. Hvilken gal kvinne vil beholde barnet etter en natt med en tilnærmet fremmed mann? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 4. februar 2014 #13 Del Skrevet 4. februar 2014 Kjempevanlig, gjør det hver gang. Anonymous poster hash: 41a72...861 haha hver gang?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #14 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg har to barn, som begge er unnfanget under tilfeldige møter med menn jeg ikke kjente på forhånd. Jeg er mot abort, så da beholdt jeg dem selvsagt. De er elsket og ønsket selv om de ikke var planlagt. Hva omverden mener om det, kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Anonymous poster hash: 05133...5a2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 4. februar 2014 #15 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg har to barn, som begge er unnfanget under tilfeldige møter med menn jeg ikke kjente på forhånd. Jeg er mot abort, så da beholdt jeg dem selvsagt. De er elsket og ønsket selv om de ikke var planlagt. Hva omverden mener om det, kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Anonymous poster hash: 05133...5a2 hmm jeg er forundret over at folk kan være så sloppy med prevensjonen. Jeg har hatt en del ons jeg og men har klart å ikke bli gravid 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #16 Del Skrevet 4. februar 2014 Seriøst slutt å avspor tråden.Anonymous poster hash: ca75d...dfd Slutt å lat som det å ta bevisste valg ikke har noe med saken å gjøre. Å velge bort ons er absolutt relevant i denne sammenhengen. Mange vil nemlig påstå at det å bli gravid led en ONS "kan skje alle". Det er selvfølgelig bare tull. Det å løpe rundt å ha ons er i utgangspunktet en risikooppførsel. Anonymous poster hash: 3f8a9...d30 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #17 Del Skrevet 4. februar 2014 Er langt fra ONS, men jeg beholdt barnet etter en voldtekt. Nei, barnet får ingen far eller en pappa, men hun har en MAMMA som elsker henne høyere enn himmelen. Anonymous poster hash: 5ee42...9cd 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #18 Del Skrevet 4. februar 2014 Slutt å lat som det å ta bevisste valg ikke har noe med saken å gjøre. Å velge bort ons er absolutt relevant i denne sammenhengen. Mange vil nemlig påstå at det å bli gravid led en ONS "kan skje alle". Det er selvfølgelig bare tull. Det å løpe rundt å ha ons er i utgangspunktet en risikooppførsel.Anonymous poster hash: 3f8a9...d30 Denne tråden handler IKKE om hvorvidt ha ons eller ikke. Anonymous poster hash: ca75d...dfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 4. februar 2014 #19 Del Skrevet 4. februar 2014 Selv om man er to om å få barn, om det så er et årelangt forhold, samboerskap eller ekteskap, betyr ikke det at mannen kommer til å oppføre seg og opptre som en pappa. Mange er oppvokst med en mer eller mindre fraværende far, jeg inkludert og mine foreldre er fremdeles gift. Skal mer enn å bare sperme litt for å bli pappa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #20 Del Skrevet 4. februar 2014 Slutt å lat som det å ta bevisste valg ikke har noe med saken å gjøre. Å velge bort ons er absolutt relevant i denne sammenhengen. Mange vil nemlig påstå at det å bli gravid led en ONS "kan skje alle". Det er selvfølgelig bare tull. Det å løpe rundt å ha ons er i utgangspunktet en risikooppførsel.Anonymous poster hash: 3f8a9...d30 Men nå handlet jo ikke spørsmålet om hvorvidt man ønsket å ha ONS eller ikke, heller om en konsekvens av å ha ONS. Derfor er det også irrelevant å begynne å snakke om prevensjon, fordi HI handler om at "skaden" allerede har skjedd. Kan du ikke bare slutte å være så håpløst stuck-up og kverulant? Anonymous poster hash: a56e3...495 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå