Gå til innhold

Jenter: hva er mest turn on med gutter/jenter ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

En veltrent overkropp og sterke armer er helt klart nr. 1 hos meg. :biggrin:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har faktisk funnet omtrent alt i min nåværende kjæreste. Ikke fult så glad i dyr da, men :P

Meget godt gjort, ikke ofte :)

Anonymous poster hash: 7b52c...e73

Skrevet

Meget godt gjort, ikke ofte :)

Nå må du gi deg. Intelligensen synker ikke i takt med at kroppen blir bedre trent.

Skrevet

Tennene ikke på det, men er jo deilig å føle seg "trygg" 😊 Men det er jo ikke noe krav.. 😊

Og denne beskriver hva som IKKE tenner oss gutta. Jenter som blir tent av en person som tjener bra.

Jeg elsker jenter men blæ så kvalmt!

Til info så tjener jeg svært bra selv, så er ikke der det ligger.

Anonymous poster hash: f30ab...1cb

Skrevet

Tenner*

Skrevet

Nå må du gi deg. Intelligensen synker ikke i takt med at kroppen blir bedre trent.

Det var vel heller ikke det jeg antydet. Det er nok mer snakk om livsstill, ambisjoner, hva som er viktig i livet osv.

Skrevet

Det var vel heller ikke det jeg antydet. Det er nok mer snakk om livsstill, ambisjoner, hva som er viktig i livet osv.

Du antydet at en veltrent kropp, store armer og tatoveringer tyder på en mann som verken er intelligent, ærlig, trofast eller dyreelsker.

Det er faktisk ikke uvanlig å ha ambisjoner, og være opptatt av andre ting enn armene sine, selv om man trener mye.

Skrevet

Du antydet at en veltrent kropp, store armer og tatoveringer tyder på en mann som verken er intelligent, ærlig, trofast eller dyreelsker.

Det er faktisk ikke uvanlig å ha ambisjoner, og være opptatt av andre ting enn armene sine, selv om man trener mye.

Det er stortsett riktig ja. Som sagt så finnes det de som tar vare på kropp og er snille osv. Men generelt av de to type kategoriene jeg delte inn i, så går guttene inn i en av dem og ikke begge.

Kombinasjoner og unntak finnes så klart.

• Liker 1
Skrevet

Velstelt, mørkt hår og tredagers skjegg!

Skrevet

Hos gutter

• snille øyne
  • god mage
  • rolig vesen
  • bra utstråling
  • vennlig
  • stimulerende
  • "åpen"
  • avfeier ikke alt jeg sier, men likevel evnen til å komme med gode motargumenter når det er noe
  • smart, intelligent, ydmyk
  • får meg til å føle meg som "the one"
  • gode matematiske evner
  • ikke bombastisk
  • en viss dose selvtillit, blandet med ydmykhet
  • høflig og omtenksom
  • oppegående
  • målbevisst
  • raus, altså "holde ut med meg" :-P
  • være der for meg når jeg trenger ekstra oppmerksomhet, dette gjengjeldes så langt jeg klarer det. når han er nedfor og syk og deppa er jeg der for ham.
  • være litt kjølig i hodet og beherske seg når det trengs, og hvis ikke, klare å snakke ut om det etterpå
  • si i fra på en vennlig måte slik at jeg unngår å gjøre for mye "turn offe" ting (noe alle gjør til tider, men viktig å være bevisst på det slik at ikke lunten plutselig tennes etter å ha fått det helt opp i halsen)
  • jeg er en rimelig intens person til tider, så jeg behøver en som er litt utholdende og som "tåler" det, krever en del oppmerksomhet, må innrømme at jeg kjørte noen shit tests på ham i begynnelsen for å se om han taklet det
  • som er flink til å lytte, noe jeg prøver så godt jeg kan å yte tilbake. men det er jo ikke noe offer når man er glad i noen, med mindre det er slitsomt å høre på eller det går på "repeat"
  • vi begge liker ikke å bli avbrutt, men vi er dritflinke til det, men samtidig er vi bevisste på det (noe som er turn on)
  • fantastisk sexliv (har jo begynt med p-piller nå og greier ... trodde jeg aldri skulle gidde det for noen) Haha, har aldri vært i noe forhold før
  • tålmodighet (noe han jeg er sammen med nå er, han er veeldig tålmodig, og det setter jeg enormt pris på, han liker at jeg er "livlig" og får ham i godt humør. altså at jeg har "positiv energi", eller noe sånt ... :-) Litt selvskryt er lov.
  • at vi begge evner å chille, han er ekstremt glad i å chille etter å ha gjennomført gjøremål han "har på hjernen og må få unnagjort".
  • at han rett og slett er både kompleks, fleksibel og "rund i kantene"
  • at han liker meg for den jeg er og motsatte
  • han har stort søvnbehov, jeg tilpasser meg der og prøver å ikke holde ham våken for lenge, men noen ganger er det vanskelig. gir ham seff rom til å få hvile ut når han har hatt lite søvn sånn 2-3 dager på rad. jeg sover normalt mye, 6-7 timer
  • elsker at han er 10 år eldre enn meg og med mye substans og refleksjoner
  • at han er en "jævel" på matte og tar ting på 1-2-3.
  • villigheten til å tilpasse seg hverandre
  • masse, masse deilig øyekontakt
  • IKKE sjalu som type
  • god selvinnsikt, eller egentlig latterlig god selvinnsikt, men ikke slik at det går på bekostning av selvtilliten, mer som "okay, slik jeg er jeg, sånn er det bare)
  • han er ræva på å ta hint, men det er jeg og, så vi passer ganske bra der. vi er begge veldig ærlige (høres rart ut å si om seg selv, i og med at jeg tar ærlighet som en slags selvfølge, selv om jeg kan være uærlig en sjelden gang)
  • interessert i å høre på mine meninger, faktisk digger han kvinner med egne meninger
  • at det er mulig å slappe av med personen og kunne få være seg selv

Hellane, for en liste, men ... sukk, er nok en del repeats der. jeg er forelsket fremdeles, men redd for å bli blendet av forelskelse, har mange gode følelser for ham på grunn av de fantastiske egenskapene hans. elsker når jeg får frem de snille øynene hans. han er reservert som person og bruker tid på å mykes opp. har aldri møtt en så stimulerende person. han har ganske høy intelligens (noe som er bevist gjennom tester), og min er sånn passe/litt over.

Han ville egentlig ikke ha noe med jenter å gjøre, kun fokusere på utdannelse. hehe. Noe annet som gjør ham ekstremt attraktiv er iveren etter å utføre oppgavene han har til enhver tid, og ikke minst utføre dem så godt han klarer. Han gjorde litt smårare ting i begynnelsen for å "skremme" vekk potensielle jenter, men så klarte jeg å få innpass.

Håper jeg vil være stimulerende nok i lengden, må innrømme at jeg er litt smånervøs på det punktet. :-) men de nørdesakene gjør han vel med andre gutter/menn. jeg er veldig kresen, og er egentlig mest forundret over at jeg har funnet noen. det er en fantastisk følelse. er redd for seriøse forhold, men nå begynner jeg å bli litt mer komfortabel med det. er skikkelig rart å si til noen at jeg har kjæreste, trodde jeg var for weirdo til at noen ville ha meg. btw, jeg er ikke stygg. :-P

Han er egentlig alt jeg har sett etter i en gutt/mann, og han synes jeg har litt merkelige preferanser. :fnise: Thank God for det, ellers hadde alle jenter strømmet til ham.

Det jeg har skrevet er ut ifra noe som er per i dag, ikke noe jeg forventer av en fremtidig kjæreste. Synes lister i utgangspunktet er litt småteite. :P

Tar denne på anonym, vil ikke bli gjenkjent.

Anonymous poster hash: 37852...421
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...