AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Jeg vil også være med å leke Gutter: Underarmer med store blodårer. Humor. Stram rumpe. Ikke for lite og ikke for mye hår på brystet Litt sjenert. IKKE bitter.Anonymous poster hash: 6f587...421 1
Spoonejentaa Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Hmmm... Er så mye! Men tenner på fine armer, å bli kysset/bitt over hele kroppen, fint gutteaktig smil, gutter som ikke er redde for å ta kontroll når man kysser (gjerne ta ordentlig tak i meg, håret mitt, rumpa mi), gutter i joggebukse og en enkel singlet/t-skjorte (når vi er hjemme) og masse mer jeg ikke kommer på nå! Det viktigste er vel at han er selvsikkert (ikke arrogant) og viser at han liker meg. Føler meg sexy og blir tent av at gutter tar på meg over alt.
mrrte Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Gutter: Høyere enn meg Mørk håret Han må ha fint hår, tror aldri jeg har likt noen som er skallet eller svært korthåret! Fin kropp Sjarmerende å morsom
Gjest TheRighteous Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Gutter: Mørkt hår, pent ansikt, høy, stram kropp, bra humor og godt humør.
Gjest blasé Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Gutter : Fine armer og bryst Fint smil Selvtilitt, uten at det overdrives Sjarmerende og morsom Utstråling!
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 Høye gutter som er selvsikre/trygge på seg selv, er sjarmerende, glimt i øyet, humor og som viser at de bryr seg om deg Anonymous poster hash: 4ffaf...28f
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #8 Skrevet 4. februar 2014 Selvtilit, intelligent, initiativ. Ikke altfor tynn, og ikke full av muskler. Helst litt ekstra på kroppen. Mørkhåret og generelt litt hår på kroppen. Morsom, byr på seg selv. Selvironi og ikke tar seg selv veldig selvhøytidelig. Tør å drite seg ut litt. Anonymous poster hash: 5ac71...e9d 1
volvo22 Skrevet 4. februar 2014 #10 Skrevet 4. februar 2014 Mage man kan kose med. Viktig. Helt enig 1
lygekryss Skrevet 4. februar 2014 #11 Skrevet 4. februar 2014 Denne tråden er ikke forvirrende i det hele tatt.
Cathrine88 Skrevet 4. februar 2014 #12 Skrevet 4. februar 2014 Denne tråden er ikke forvirrende i det hele tatt. Hva er forvirrende med den? Begge kjønn: Humor, empati, selvtillit, åpenhet, stabilt humør, mørkt hår og mørke øyne, stort smil, bra (i mine øyne selvsagt) musikk- og filmsmak, glad i å trene. Rar, spesiell eller utradisjonell på en bra måte. Jeg kan dessverre ikke forklare det noe bedre. 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #13 Skrevet 4. februar 2014 Denne tråden er ikke forvirrende i det hele tatt. Har jeg skrevet noe feil? Anonymous poster hash: 6f587...421
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #14 Skrevet 4. februar 2014 - Store armer (over og under) med MASSE blodårene på underarmene og hendene !!! - Store og grove hender!! - Sjef i senga, IKKE spør sånn "kan jeg ...?" - En som sier ifra hvis jeg blir for sjefete og "kjeftete" - Ofte kåt (er kåt hele tiden selv) - IKKE sleike i rumpa (hahahah) - Tjener bra - Setter meg først - Hundeelsker Anonymous poster hash: f30ab...1cb
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #15 Skrevet 4. februar 2014 - Tjener bra Og denne beskriver hva som IKKE tenner oss gutta. Jenter som blir tent av en person som tjener bra. Jeg elsker jenter men blæ så kvalmt! Til info så tjener jeg svært bra selv, så er ikke der det ligger. Anonymous poster hash: 7b52c...e73 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #16 Skrevet 4. februar 2014 Underarmer med store blodårer er i hvert fall skikkelig turn OFF! Det er noe av det kvalmeste jeg ser faktisk. Anonymous poster hash: a44ad...201 1
Fame Skrevet 4. februar 2014 #17 Skrevet 4. februar 2014 Gutter: Høyere enn meg Tatoveringer Veltrent kropp Store armer Helst så lite hår på brystet som mulig IKKE hår på ryggen(!) Dyreelsker Ærlig Intelligent Trofast
Austinbutler Skrevet 4. februar 2014 #18 Skrevet 4. februar 2014 Høy Ikke overdrevent mye muskler Humor Litt sjenert
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #19 Skrevet 4. februar 2014 Gutter: Høyere enn meg Tatoveringer Veltrent kropp Store armer Dyreelsker Ærlig Intelligent Trofast Hehe her har du nok beskrevet to type gutter. Sjansen for å få en som har alt i kategorien oppe og nede i samme gutt, er nok utrolig liten Gutter som trener mye, er veldig selvopptatte og har mye tatoveringer er ofte drittsekker. Og i fare for å støte noen her, ikke de smarteste. Unntak finnes så klart alltid. Anonymous poster hash: 7b52c...e73 1
Fame Skrevet 4. februar 2014 #20 Skrevet 4. februar 2014 Hehe her har du nok beskrevet to type gutter. Sjansen for å få en som har alt i kategorien oppe og nede i samme gutt, er nok utrolig liten Gutter som trener mye, er veldig selvopptatte og har mye tatoveringer er ofte drittsekker. Og i fare for å støte noen her, ikke de smarteste. Unntak finnes så klart alltid. Anonymous poster hash: 7b52c...e73 Jeg har faktisk funnet omtrent alt i min nåværende kjæreste. Ikke fult så glad i dyr da, men
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå