Gjest Miracleikkelogget Skrevet 23. mai 2004 #1 Del Skrevet 23. mai 2004 Lurer på når turoppratørene skrur opp prisene på restplasser. Er det fortsatt mulighet for å få en billig tur til rundt 1200 kr rundt 20 juni ? Noen som har erfaringer ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 24. mai 2004 #2 Del Skrevet 24. mai 2004 Det er bare å se etter det! Sjekk www. restplass.no, http://www.sol.no/reise/restplasser/ osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -kebolle Skrevet 27. mai 2004 #3 Del Skrevet 27. mai 2004 Det er bare å se etter det! Poenget var vel å få vite dette på forhånd, så man kan planlegge.. Restplassprisene forandrer seg jo etterhvert som reisedato nærmer seg, så hvordan kan hovedinnlegger sjekke det ved å sjekke på restplasser.no osv..? Forøvrig har jeg hørt at frem til rett før skolen slutter, er restplasser billigst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kath Skrevet 28. mai 2004 #4 Del Skrevet 28. mai 2004 det er fult mulig,gjort det og fått det mange ganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -kebolle Skrevet 28. mai 2004 #5 Del Skrevet 28. mai 2004 ok... takk.. :-) så det er altså ikke slik at prisene dumpes mer og mer på slutten? Dette er noe jeg har lurt på, nemlig... Forøvrig reiser -kebolle avgårde - uspesifisert - til Kypros på mandag.. bestilte i dag - hurra! ¤krysse fingrene, håpe det beste¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2004 #6 Del Skrevet 28. mai 2004 Poenget var vel å få vite dette på forhånd, så man kan planlegge.. . Det er liksom det som er hele poenget med restplasser, da.. At man ikke kan planlegge.. ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 28. mai 2004 #7 Del Skrevet 28. mai 2004 Pleier ihvertfall å være billige priser rett etter skoleferien og etter nyttår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -kebolle Skrevet 28. mai 2004 #8 Del Skrevet 28. mai 2004 Ikke kan planlegge sted nøyaktig, ja.. Men nå var det prisen hovedinnlegger spurte om. Om det fortsatt kom til å være billig. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2004 #9 Del Skrevet 28. mai 2004 Men nå var det prisen hovedinnlegger spurte om. Om det fortsatt kom til å være billig. :o Og det er det heller ingen som vet før vi ser det.. og takk og pris for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -kebolle Skrevet 28. mai 2004 #10 Del Skrevet 28. mai 2004 Og det er det heller ingen som vet før vi ser det.. Slutt å - vi er jo enige jo! ;-) Det jeg mente med å planlegge på fohånd, var at jeg fikk inntrykk av at hovedinnlegger ønsket å vite på forhånd ca hvor mye det ville koste på et gitt tidspunkt. Og da blir det etter min mening litt underlig å svare at "det bare er å se etter" (som Blåveis skrev) når det altså ikke foreligger noen "endelige" tall før rett før avreisetidspunkt. For min del er det uforutsigbare noe av det morsomme med restplasser (nest etter prisen, selvsagt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2004 #11 Del Skrevet 28. mai 2004 Det jeg mente med å planlegge på fohånd' date=' var at jeg fikk inntrykk av at hovedinnlegger ønsket å vite på forhånd ca hvor mye det ville koste på et gitt tidspunkt. [/quote'] Det er det (som sagt ganske mange ganger nå..) ingen som kan vite på forhånd.. Det å "bare se etter" er da vel det eneste man kan gjøre dersom man er interessert i restplasser.. Følge med! Om man vil bestemme et tidspunkt først og så finne reisen etterpå må man bare ta en sjangse... Det er faktisk ikke mulig å planlegge hvor dyrt dette skal bli.. Syens Blåveis sitt svar var helt på sin plass, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -kebolle Skrevet 28. mai 2004 #12 Del Skrevet 28. mai 2004 Det er det (som sagt ganske mange ganger nå..) ingen som kan vite på forhånd.. Takk, jeg har fått med meg at du har sagt det, og dette var også slik jeg trodde det var før jeg leste dette innlegget. Men jeg prøvde å understreke hva HOVEDINNLEGGER spurte etter. (Som jeg har sagt ganske mange ganger nå). Igjen - vi er altså enige her. Det å "bare se etter" er da vel det eneste man kan gjøre dersom man er interessert i restplasser.. Følge med! Om man vil bestemme et tidspunkt først og så finne reisen etterpå må man bare ta en sjangse... Det er faktisk ikke mulig å planlegge hvor dyrt dette skal bli.. Syens Blåveis sitt svar var helt på sin plass, jeg.. Ja, det er eneste mulighet. Men en kan altså ikke "se etter" så lenge på forhånd. Foreslår at vi legger denne debatten død, siden vi i bunn og grunn er enige. Bare ulike formuleringer. Ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2004 #13 Del Skrevet 28. mai 2004 Men jeg prøvde å understreke hva HOVEDINNLEGGER spurte etter. (Som jeg har sagt ganske mange ganger nå). Igjen - vi er altså enige her. Hovedinnleggeren spurte etter om vi hadde erfaringer med når prisene på restplasser "skrus opp". Mitt svar er at uansett hvor mange erfaringer, så kan vi ikke komme med gode gjettninger på dette.. vi må bare vente og se.. ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -kebolle Skrevet 28. mai 2004 #14 Del Skrevet 28. mai 2004 Nettopp. Helt enig! Nå orker jeg ikke flisespikke mer. Ha en god dag og en strålende pinsehelg! -k Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå