Gjest Gunfreak Skrevet 3. februar 2014 #1 Del Skrevet 3. februar 2014 Jeg mener sånn 1 del saft 5 deler vann type saft. Jeg kan ikke komme på noe ord på engelsk for det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2014 #2 Del Skrevet 3. februar 2014 Limonade? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Del Skrevet 3. februar 2014 Squash? Anonymous poster hash: 0e6ed...615 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charchar Skrevet 3. februar 2014 #4 Del Skrevet 3. februar 2014 Squash? Anonymous poster hash: 0e6ed...615 Squash ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #5 Del Skrevet 3. februar 2014 Squash eller cordial Anonymous poster hash: 8d496...14a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #6 Del Skrevet 4. februar 2014 Squash Anonymous poster hash: a6055...933 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mupsi Skrevet 4. februar 2014 #7 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Er det uk engelsk eller us? Aldri hørt squash før. Forresten hva heter rundstykke på engelsk om jeg får lov å bryte inn i tråden din Gunfreak? Endret 4. februar 2014 av Mupsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faria Skrevet 4. februar 2014 #8 Del Skrevet 4. februar 2014 Er det uk engelsk eller us? Aldri hørt squash før. Forresten hva heter rundstykke på engelsk om jeg får lov å bryte inn i tråden din Gunfreak? Er ikke det roll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #9 Del Skrevet 5. februar 2014 Er det uk engelsk eller us? Aldri hørt squash før. Forresten hva heter rundstykke på engelsk om jeg får lov å bryte inn i tråden din Gunfreak? Jeg lærte at squash var saft i England, så det kan godt være at det kun brukes i UK! Er ikke det roll? Jo, bread roll, tror jeg. Anonymous poster hash: a6055...933 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 6. februar 2014 #10 Del Skrevet 6. februar 2014 Vanlige betegnelser på saft er squash, diluting juice og cordial. I Skottland sier vi 'juice', det er fellebetegnelse for all kald drikke uten alkohol, feks saft, fruktjuice, brus, iste, etc. Rundstykke er roll. Man kan også si breakfast roll, white roll, whole grain roll, sub roll, etc - litt avhengig av hva slags rundstykke det er snakk om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå