Densomlurer Skrevet 3. februar 2014 #1 Del Skrevet 3. februar 2014 Hei. Jeg har fått ny jobb i Sarpsborg, rett ved Ravneberget fengsel og bor i Fredrikstad. . Men er et problem som stresser meg, som jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med. Jeg jobber annenhver helg. Det vil si 2 helger i måneden, der jeg jobber fra 07.30 på lørdag ene helgen og 07.30 andre helgen. Jeg bor i Fredrikstad, men har hverken lappen eller bil. Så er avhengig av buss eller tog, eller noen å sitte på med. Tog og buss går ikke så tidlig Ikke som jeg har funnet ut. Så om noen som er mer kjent i Østfold vet om noe..? Noen som vet hva jeg kan gjøre, eller om noen man kan kjøre med? Deler så klart utgifter på bensinen. Så lenge jeg kommer meg i det minste til Sarpsborg, så hadde problemet vært løst. Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Del Skrevet 3. februar 2014 Hei. Jeg har fått ny jobb i Sarpsborg, rett ved Ravneberget fengsel og bor i Fredrikstad. . Men er et problem som stresser meg, som jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med. Jeg jobber annenhver helg. Det vil si 2 helger i måneden, der jeg jobber fra 07.30 på lørdag ene helgen og 07.30 andre helgen. Jeg bor i Fredrikstad, men har hverken lappen eller bil. Så er avhengig av buss eller tog, eller noen å sitte på med. Tog og buss går ikke så tidlig Ikke som jeg har funnet ut. Så om noen som er mer kjent i Østfold vet om noe..? Noen som vet hva jeg kan gjøre, eller om noen man kan kjøre med? Deler så klart utgifter på bensinen. Så lenge jeg kommer meg i det minste til Sarpsborg, så hadde problemet vært løst. Håper noen kan hjelpe meg Sykle? Evt. kjøpe moped? Anonymous poster hash: f9787...92b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Densomlurer Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 3. februar 2014 Litt for langt å sykle, og funker spesielt dårlig med snø. Moped må man også ha lappen =/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå