Gå til innhold

Fredrikstad - Sarpsborg


Densomlurer

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har fått ny jobb i Sarpsborg, rett ved Ravneberget fengsel og bor i Fredrikstad. . Men er et problem som stresser meg, som jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med.

Jeg jobber annenhver helg. Det vil si 2 helger i måneden, der jeg jobber fra 07.30 på lørdag ene helgen og 07.30 andre helgen.

Jeg bor i Fredrikstad, men har hverken lappen eller bil. Så er avhengig av buss eller tog, eller noen å sitte på med. Tog og buss går ikke så tidlig :( Ikke som jeg har funnet ut. Så om noen som er mer kjent i Østfold vet om noe..?

Noen som vet hva jeg kan gjøre, eller om noen man kan kjøre med? Deler så klart utgifter på bensinen. Så lenge jeg kommer meg i det minste til Sarpsborg, så hadde problemet vært løst.

Håper noen kan hjelpe meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har fått ny jobb i Sarpsborg, rett ved Ravneberget fengsel og bor i Fredrikstad. . Men er et problem som stresser meg, som jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med.

Jeg jobber annenhver helg. Det vil si 2 helger i måneden, der jeg jobber fra 07.30 på lørdag ene helgen og 07.30 andre helgen.

Jeg bor i Fredrikstad, men har hverken lappen eller bil. Så er avhengig av buss eller tog, eller noen å sitte på med. Tog og buss går ikke så tidlig :( Ikke som jeg har funnet ut. Så om noen som er mer kjent i Østfold vet om noe..?

Noen som vet hva jeg kan gjøre, eller om noen man kan kjøre med? Deler så klart utgifter på bensinen. Så lenge jeg kommer meg i det minste til Sarpsborg, så hadde problemet vært løst.

Håper noen kan hjelpe meg :)

Sykle? Evt. kjøpe moped?

Anonymous poster hash: f9787...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt for langt å sykle, og funker spesielt dårlig med snø. Moped må man også ha lappen =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...