AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Del Skrevet 2. februar 2014 Jeg er 1,54 høy og veier 44 kilo. Jeg vill opp noen kilo i vekt og få en markert trent kropp. Jeg har fått ett eget styrkeprogram av en pt. Jeg trener ren styrke fire gang i uken, og to av de dagene trener jeg også core og pilates. Jeg sa til pt hva og hvor mye jeg spiser og han sa at jeg var flink nokk med kostholdet. Så det er ikke noe problem. Så spørsmålet er hvor fort jeg vill få den trente og markerte kroppen ? Anonymous poster hash: 83cc9...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Del Skrevet 3. februar 2014 Ingen som har noe svar ? Anonymous poster hash: 83cc9...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 3. februar 2014 #3 Del Skrevet 3. februar 2014 Hvordan er kostholdet ditt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Del Skrevet 3. februar 2014 Spiser fire hovedmåltid og to mellommåltid. Ikke noe godter og brus i hverdager. Middager spiser jeg feks kyllingkjøttdeig, grønnsaker og fullkornspasta. Frokost og lunsj blir det brødskiver. Spiser også frukt og proteinpulver etter trening. Dette er bare noe av det jeg spiser, pt min sa det var bra nokAnonymous poster hash: 83cc9...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 3. februar 2014 #5 Del Skrevet 3. februar 2014 Spiser fire hovedmåltid og to mellommåltid. Ikke noe godter og brus i hverdager. Middager spiser jeg feks kyllingkjøttdeig, grønnsaker og fullkornspasta. Frokost og lunsj blir det brødskiver. Spiser også frukt og proteinpulver etter trening. Dette er bare noe av det jeg spiser, pt min sa det var bra nokAnonymous poster hash: 83cc9...fe9 Om du ligger i godt nok overskudd og trener hard styrke 4 ganger i uka så burde du øke i volum hver uke nå i startfasen inntil vekta stabiliserer seg. Tenker at 50-55 kg er en god vekt der du da har oppnådd god muskelmasse og lav fettprosent. På 6 mnd så burde du se en markant forskjell i forhold til i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 4. februar 2014 #6 Del Skrevet 4. februar 2014 Hva er det "de" sier da? Om fire uker vil du se forskjell. Om åtte uker vil vennene dine se forskjell. Om seks mnd vil resten av verden se forskjell. Vanligvis tar det ca. tre måneder før kroppen forandrer seg, men det spørs selvsagt fra person til person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå