Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vær snille nå og ta resten av diskusjonen på pm, godtfolk. Dette er Aldris tråd og her krangler en ikke. :) Peace!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær snille nå og ta resten av diskusjonen på pm, godtfolk. Dette er Aldris tråd og her krangler en ikke. :) Peace!

Jeg vil ikke krangle :) Jeg burde bare holde meg unna kranglefanter :) Har du en bra dag hoppe?

Skrevet

Herregud å fader. Jeg synes ikke det er hyggelig når folk spøker når jeg for en gangs skyld er seriøs. Du kunne funnet noe annet å vitset om. Jeg skjønner at du har vanskeligheter sosialt sett, å jeg misliker deg ikke. Jeg bare av og til trenger å få være seriøs om ting.

Skrevet

Herregud å fader. Jeg synes ikke det er hyggelig når folk spøker når jeg for en gangs skyld er seriøs. Du kunne funnet noe annet å vitset om. Jeg skjønner at du har vanskeligheter sosialt sett, å jeg misliker deg ikke. Jeg bare av og til trenger å få være seriøs om ting.

Hva har dette med min usosiale angst? Kan du la være å lage dårlig stemning? Les innlegget til hoppe over...

Skrevet (endret)

Beklager for dette aldrisur, jeg ville bare spøke litt men så overdrev hun. Det er over nå :)

Håper du får en fortsatt fin tur :)

Endret av Winza
  • Liker 1
Skrevet

Beklager for dette aldrisur, jeg ville bare spøke litt men så overdrev hun. Det er over nå :)

Håper du får en fortsatt fin tur :)

Du er skyldig du også, å ps jeg tenkte på din sosiale klossethet. Det er alltid meg det er noe galt med.

Skrevet

Så. Skal det bli godt å komme tilbake til norge igjen aldrisur? :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror at hun savner oss litt. :jepp:

• Liker 3
Skrevet

Farvel, denne boka er ikke for meg.

Skrevet

Du trenger ikke å forlate bare fordi vi kranglet litt :) Folk krangler på kg hele tiden ;)

Skrevet

Men du oppsøker det. Årrrsaaaghhh at jeg orker.

Skrevet

Kanskje om du lærer deg å bare si ok, å gå videre med en gang noen sier ifra at dette ikke er ok? Ikke dra det ut i det uendelige å tvile på folk, kanskje du ikke havner i krangel da?

• Liker 1
Skrevet

Vi er veldig like, vi begge havnet lett i krangler på forumet og føler oss hatet til tider og er negativ av og til :P

Blir som å møte min likeman :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ikke lik deg, nå får du gi deg. Jeg driter i at jeg er hater, fordi jeg trenger ingen andre på forumet her enn aldri og co. Å det er uansett deg jeg krangler med, men jeg får jo mer ut av å krangle med en vegg.

Skrevet (endret)

*rettelse* Gi dere nå - begge to. :(

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Skrevet

Jeg er ikke lik deg, nå får du gi deg. Jeg driter i at jeg er hater, fordi jeg trenger ingen andre på forumet her enn aldri og co. Å det er uansett deg jeg krangler med, men jeg får jo mer ut av å krangle med en vegg.

Ok hvis du tror det :) Nå kan vi alle klemme hverandre og komme oss videre :klem:

Hvor tror dere aldrisur drar på ferie til neste gang? :)

Skrevet

Tror det blir litt ferie for henne å komme hjem jeg. :)

Skrevet (endret)

Godt for henne å få bært inn alle koffertene, vasket tøyet og ta en dusj, få seg litt mat

og til sist synke ned i sin egen stol, sofa, seng og sin egen dyne/pute. Hjem, kjære hjem! :jepp:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...