Aldrisur Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #11241 Del Skrevet 10. februar 2015 Har du sett mye på Jeff Dunham? Niks, det jeg kan av sånt, har jeg lært her på KG. Timon: Hakkuna Matata To besnerende ord Pumbaa: Hakkuna Matata Et skjønt metafor {Synging} Timon: Du glemmer sorger Som du møter på jord Det er en problemfri Filosofi Hakkuna Matata Haha jeg hører sangen inni hodet mitt nå Fin sangstemme du Winza! Tusen takk. Jeg har gjort så godt jeg kan og om en ikke tenker for mye på det (men bare skribler i vei), blir det store tall av det veldig fort. Ja...lurer man på noe...så må man spørre. Ja, du har gjort en veldig bra jobb - det har du. Og det er ikke få som setter pris på dine glade sprell her inne Hoppetuss. Nå må jeg sørge for at gubbeskinnet får seg noe mat. Jeg har rett og slett ikke matlyst, men kanskje jeg drister meg til et glass kald hvitvin.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. februar 2015 #11242 Del Skrevet 10. februar 2015 Jeg fant teksen fra en nettside Jeg skulle ønske jeg kunne hele sangen utenom inni hodet mitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. februar 2015 #11243 Del Skrevet 10. februar 2015 Er du syk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. februar 2015 #11244 Del Skrevet 10. februar 2015 Jeg har rett og slett ikke matlyst, men kanskje jeg drister meg til et glass kald hvitvin.. Det kan bli faali det....verden kan begynne å snurre før en vet ordet av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #11245 Del Skrevet 10. februar 2015 Er du syk? Bare litt Asiamage Ery. Håper på å bli kvitt det fort. Har spist Immodium i tre dager. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. februar 2015 #11246 Del Skrevet 10. februar 2015 Kald hvitvin høres ut som en god ide 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. februar 2015 #11247 Del Skrevet 10. februar 2015 Trodde det var cola som hjalp på sånne mageonder. Er hvitvin også anbefalt offisielt? *uvitende hoppe* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. februar 2015 #11248 Del Skrevet 10. februar 2015 Bare litt Asiamage Ery. Håper på å bli kvitt det fort. Har spist Immodium i tre dager. http://www.reisemedisin.no/Vaksiner/7/Kolera+og+turistdiar%E8 Anbefaler deg å ta denne neste gang du skal på tur. Mamma tok den før hun dro til Peru, hun var den eneste i følget som ikke fikk raufoss 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. februar 2015 #11249 Del Skrevet 10. februar 2015 Bare litt Asiamage Ery. Håper på å bli kvitt det fort. Har spist Immodium i tre dager. Skal du forlate oss http://www.reisemedisin.no/Vaksiner/7/Kolera+og+turistdiar%E8 Anbefaler deg å ta denne neste gang du skal på tur. Mamma tok den før hun dro til Peru, hun var den eneste i følget som ikke fikk raufoss Det må ha vært artig for henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. februar 2015 #11250 Del Skrevet 10. februar 2015 Trodde det var cola som hjalp på sånne mageonder. Er hvitvin også anbefalt offisielt? *uvitende hoppe* Hjelper ikke det på det meste? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. februar 2015 #11251 Del Skrevet 10. februar 2015 Skal du forlate oss Det må ha vært artig for henne Hæ? Det er en vaksine som beskytter mot kolera og turistdiare. Hva er moro med det? Er det at hun satt som den eneste som ikke ble dårlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. februar 2015 #11252 Del Skrevet 10. februar 2015 Hæ? Det er en vaksine som beskytter mot kolera og turistdiare. Hva er moro med det? Er det at hun satt som den eneste som ikke ble dårlig? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. februar 2015 #11253 Del Skrevet 10. februar 2015 Ja Det er stygt å le av folk som blir syke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. februar 2015 #11254 Del Skrevet 10. februar 2015 Har du ikke humor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. februar 2015 #11255 Del Skrevet 10. februar 2015 Skal du beskylde meg for å mangle humor, fordi jeg ikke vil le av folk med matforgiftning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. februar 2015 #11256 Del Skrevet 10. februar 2015 Jøsses, du tar alt så alvorlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. februar 2015 #11257 Del Skrevet 10. februar 2015 Ja jøss jeg tar sykdommer som mennesker med nedsatt immunforsvar og små barn kan dø av alvorlig. E.coli som er en av bakteriene vaksinen i linken beskytter mot, den har tatt livet av flere norske barn. Alt de gjorde var å spise spekepølse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. februar 2015 #11258 Del Skrevet 10. februar 2015 Herregud jeg prøvde bare å skape litt humor, hvorfor gjør du det til en stor sak og får det til å virke som at jeg syns det er bra at folk er syke?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. februar 2015 #11259 Del Skrevet 10. februar 2015 Djises må du være sånn? Jeg påpeker hvorfor jeg ikke liker å tulle med faktiske sykdommer. Å når jeg prøver å være seriøs med å poste en link til noen som reiser mye, å fortelle om hvorfor det er lurt. Ja så orker jeg ikke tulle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. februar 2015 #11260 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) Jeg være sånn? Det er du som er sånn, jeg prøvde bare å være hyggelig slik som jeg alltid er Edit: Jeg gir opp denne samtalen, vil ikke lage dårlig stemning i denne tråden.. Endret 10. februar 2015 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå