Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det føles ut som en evighet siden du akkurat dro og vi her alene drev og diskuterte om du var passasjer i det flyet til han gamlingen som bestilte verdens dyreste flytur :fnise: Det er meg big jim rennie forresten, jeg skifta navn :)

Ja, he-he, husker det der veldig godt. Og han fyren så ut som det motsatte av hva herr a gjør altså! :fnise:

Visste at det var deg BJ! Jeg så at du skiftet nicket ditt først og så dro du til med ny avatar. Hadde du byttet begge samtidig, hadde jeg ikke forstått at det var deg.

Jeg liker bedre det bilde du har nå, han andre så så streng ut.

Hahahaaa, jeg ser det for meg :hoho:

Må lære meg like bra bevegelser som denne kyllingen, så kan vi stå ved

siden av hverandre å speide etter deg!

I hagen min er det fremdeles masse snø, men den kan være litt skarrete av seg.

Har dere noe spesielt for dere i Bankok og Dubai eller er det bare shååååpping og shampaaanje?

Fine kyllingen.

Vi har program både i B og D.

I morgen skal vi på en morsom etttermiddagsbåttur på elva, så har vi bestilt bord på en veldig fin restaurant kvelden etter. Jeg skal også ha en times aromamassasje en av dagene. I overimorgen blir det shopping og tidlig fredag morgen reiser vi videre.

I Dubai blir det grilling og solnedgang i ørkenen, samt en sightseeingtur til "seilet" og andre steder i byen.

Jeg må være flink til å ta bilder. :Nikke:

*tenke for seg selv: lurer på hva hun kommer til å kjøpe med hjem til hver og en av fansen hennes* :lur:

*gøyale ting fra det store utlandet er alltid velkomment.

....best at jeg begynner å rydde plass og tørke støv på utstillingshylla mi*

Vet du hva eller? Jeg har tenkt masse på deg her nede jeg. Hver gang jeg har gått forbi disse salgsbodene med hengekøyer har jeg tenkt: "Lurer på om jeg skal jøpe med meg en skikkelig fargerik hengekøye til Hoppe jeg?" :hoppendeglad:

Men du hadde vel aldri oppgitt adressen din så..... :sukk:

Servicen her inne er upåklagelig!

:kaffekopp:

:arwen: ..glemte å sette inn konfekten... :goodbye: Håper du er bedre i mannfluensaen din Hog.

afa841145dc1cbec959707f526134b0f.jpg

Etter kaffi så sent på kveld så tror jeg det er behov for en solid frokost.

Egg?

Hvordan er det i storbyen, Aldri?

Frokosten i dag ble en croissant og et glass vann Anje, så takk for det.

Er det sopp med asparges, og hvit fisk med Hollandaisesaus? :smilorange:

----------------

Kom til Bangkok for et par timer siden etter en silkemyk flytur og skyss fra flyplassen til hotellet.

Måtte ta noen bilder av (for meg) verdens skjønneste flyplass.

Med fare for å gjents meg sjøl (det er jo fjerde gangen dere får reisebrev fra Thailand av meg), så måtte jeg ta noen bilder av Koh Samui flyplass. :rodmer:

Sitte her og vente på boarding?

rrGpCki.jpg

Nå er det vel ingen av dere som røyker? Her er i hvert fall et bilde fra røykerommet. :sjarmor:

Y41d9S5.jpgrrGpCki.jpg

Og så kjørte vi standsmessig fra Bankok flyplass til Shangri La Krunghtep Wing. :murvegg:

Mercedes S 2015 modell. Bare glei avgården. Det brune dere ser nede til venstre, er den gamle slitte reisebagen min. :hoho: (Nei, ser at den ikke har kommet med på bildet, og det er like greit)

60WLOFV.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1b953422d7fa823cff876964a1721110.jpg

"a typical array of edible insects that are available at markets in Thailand...They are all prepared in a very similar fashion, deep fried to a crisp and nicely salted."

:unsure:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1b953422d7fa823cff876964a1721110.jpg

"a typical array of edible insects that are available at markets in Thailand...They are all prepared in a very similar fashion, deep fried to a crisp and nicely salted."

Takk for maten Rumle! :bond: Jeg har pådratt meg den vanlige tre-dagers"gærenimagen-syndromet", så det passet jo veldig bra. :spy:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for maten Rumle! :bond: Jeg har pådratt meg den vanlige tre-dagers"gærenimagen-syndromet", så det passet jo veldig bra. :spy:

OOpppps! :fnise::blomst:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reisebildene er oppkvikkende. :) For noen gigantiske blomsterkrukker... :rodmer:

Erys bilde er like søtt som hun selv er. :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, he-he, husker det der veldig godt. Og han fyren så ut som det motsatte av hva herr a gjør altså! :fnise:

Visste at det var deg BJ! Jeg så at du skiftet nicket ditt først og så dro du til med ny avatar. Hadde du byttet begge samtidig, hadde jeg ikke forstått at det var deg.

Jeg liker bedre det bilde du har nå, han andre så så streng ut.

Mener du herr aldrisur? ;)

Ja jeg skifta brukernavnet før slik folk kunne venne seg til det og så skifta jeg profilbilde slik folk ikke skulle tro at jeg var en ny bruker :Knegg:

Når jeg ser slike insekter som skal spises tenker jeg alltid på timon og pumba :fnise: Hakuna matata!

Hva synes dere om avataren min?

Jeg liker den :)

Endret av Winza
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener du herr aldrisur? ;)

Ja jeg skifta brukernavnet før slik folk kunne venne seg til det og så skifta jeg profilbilde slik folk ikke skulle tro at jeg var en ny bruker :Knegg:

Når jeg ser slike insekter som skal spiser tenker jeg alltid på timon og pumba :fnise: Hakuna matata!

Jeg liker den :)

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du Aldri.....nå har du tatt kroppspleie en del steder (i verden altså, hehe...), merker du stor forskjell?

Er enkelte mer omsorgsfulle, nøye og bedre til å massere enn andre, eller er standarden generelt høy?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du Aldri.....nå har du tatt kroppspleie en del steder (i verden altså, hehe...), merker du stor forskjell?

Er enkelte mer omsorgsfulle, nøye og bedre til å massere enn andre, eller er standarden generelt høy?

Hi-hi, som du spør Hoppetuss... :fnise: Jeg synes de er ganske like jeg, de jeg har vært borti har vært dyktige alle sammen.

Man kan jo bestille forskjellige typer massasje da, og da blir det jo litt vanskelig å sammenligne. Thai-massasje f.eks, kan du få utført i strong, medium - strong er j....lig hardt altså. Det er nesten umulig å forstå at de bittesmå thai-damene kan være så sterke, men så bruker dem knær og albuer og massere deg med sa. :skratte:

Og DU! Gratulerer som DIAMANT! :blomst::blomst::blomst: Nå er du jo helt konge Hoppe! :pls:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakuna Matata-sangen er litt søt. :)

Timon:

Hakkuna Matata

To besnerende ord

Pumbaa:

Hakkuna Matata

Et skjønt metafor

{Synging}

Timon:

Du glemmer sorger

Som du møter på jord

Det er en problemfri

Filosofi

Hakkuna Matata

Haha jeg hører sangen inni hodet mitt nå :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. :) Jeg har gjort så godt jeg kan og om en ikke tenker for mye på det

(men bare skribler i vei), blir det store tall av det veldig fort.

Hi-hi, som du spør Hoppetuss...

Ja...lurer man på noe...så må man spørre. :nigo:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...