Aldrisur Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #11201 Del Skrevet 9. februar 2015 *notere: se etter eksentrisk våt dame som stort sett er sort og hvit...på flyplassen...om ca èn uke* Nå så jeg for meg den kyllingen til Noz, stående og speide på Gardermoen. Snømann? Da må vi ha væromslag her... Du har nok ikke noe snø i hagen din nå hvertfall. Bare litt is Åh, du er av den megabrune varianten du! Snøen har smelta altså? Ja, da får jeg skli på isen i stedet da. Megabrun ja, men det skal ikke så mye til med meg altså. Jeg liker faktisk ikke å ligge å sole meg, så liggingen foregår i skyggen. Har gått lange turer hver dag og som sagt svømt og svømt og ligget å duppa på den blå baderingen min. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2015 #11202 Del Skrevet 9. februar 2015 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #11203 Del Skrevet 9. februar 2015 Ha det! Sees i Bangkok! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2015 #11204 Del Skrevet 9. februar 2015 God tur, snuppa. Snakkes! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. februar 2015 #11205 Del Skrevet 9. februar 2015 God natt og god til til bangkok! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2015 #11206 Del Skrevet 9. februar 2015 *synge "en natt i Bangkok"-sangen fra Chess.....* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 9. februar 2015 #11207 Del Skrevet 9. februar 2015 *synge "en natt i Bangkok"-sangen fra Chess.....* http://youtu.be/R9cNtrrCP0E 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2015 #11208 Del Skrevet 9. februar 2015 Den er fiiiin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. februar 2015 #11209 Del Skrevet 9. februar 2015 Fortsatt på ferie Winza! 4 uker er ganske lenge ja. Men kjenner at jeg begynner å lengte litt hjem nå. Det er verdt det. Nå har jeg virkelig fått nok av sjø, sand og sol. Jeg har omtrent ikke vært tørr i buksa siden jeg dro hjemmefra. Har vært mer i vanns enn til lands om du skjønner. Nå er jeg ikke brun lenger jeg er svart og håret mitt er hvitt, så det er på tide å komme seg til litt mer utbane strøk. MEN, det jeg vet er at etter en fjorten dagers tid hjemme, begynner jeg å lengte tilbake hit. Vi har hatt det veldig fint her. Det føles ut som en evighet siden du akkurat dro og vi her alene drev og diskuterte om du var passasjer i det flyet til han gamlingen som bestilte verdens dyreste flytur Det er meg big jim rennie forresten, jeg skifta navn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 9. februar 2015 #11210 Del Skrevet 9. februar 2015 Nå så jeg for meg den kyllingen til Noz, stående og speide på Gardermoen. Snøen har smelta altså? Ja, da får jeg skli på isen i stedet da. Hahahaaa, jeg ser det for meg Må lære meg like bra bevegelser som denne kyllingen, så kan vi stå ved siden av hverandre å speide etter deg! I hagen min er det fremdeles masse snø, men den kan være litt skarrete av seg. Har dere noe spesielt for dere i Bankok og Dubai eller er det bare shååååpping og shampaaanje? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. februar 2015 #11211 Del Skrevet 9. februar 2015 Nå så jeg for meg den kyllingen til Noz, stående og speide på Gardermoen. Han kunne vært en god vakt på gardermoen Ingen og jeg mener absolutt ingen! Kan komme seg forbi kyllingen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2015 #11212 Del Skrevet 9. februar 2015 *tenke for seg selv: lurer på hva hun kommer til å kjøpe med hjem til hver og en av fansen hennes* *gøyale ting fra det store utlandet er alltid velkomment. ....best at jeg begynner å rydde plass og tørke støv på utstillingshylla mi* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 9. februar 2015 #11213 Del Skrevet 9. februar 2015 ... Hog kan få kaffe han. Servicen her inne er upåklagelig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. februar 2015 #11214 Del Skrevet 10. februar 2015 Utmerket thermos det der, for det var en liten kopp til meg også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 10. februar 2015 #11215 Del Skrevet 10. februar 2015 Etter kaffi så sent på kveld så tror jeg det er behov for en solid frokost. Egg? Hvordan er det i storbyen, Aldri? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. februar 2015 #11216 Del Skrevet 10. februar 2015 Måtte tørke meg litt i øynene for å se skikkelig, jeg trodde i et øyeblikk at det var insekter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 10. februar 2015 #11217 Del Skrevet 10. februar 2015 Måtte tørke meg litt i øynene for å se skikkelig, jeg trodde i et øyeblikk at det var insekter Men kanskje spiser Aldri innsekter til frokost? Er det ikke asiatene som spiser (nesten) alt som kryper og kravler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. februar 2015 #11218 Del Skrevet 10. februar 2015 Jeg kjøpte et sukkertøy med et dødt innsekt inni til søstera mi sist år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. februar 2015 #11219 Del Skrevet 10. februar 2015 Hun spiser vel friterte gresshopper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. februar 2015 #11220 Del Skrevet 10. februar 2015 Søstera mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå