Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

@Rumle Fikk epost, og det kan ordne seg! :hoppe: Bare synd jeg er avhengig av den vanskelige fastlegen min :unsure: Har bestilt legetime innen fristen jeg fikk. Men det er så merkelig, jeg har fått beskjed om å ta to kurs som jeg har henholdsvis fått godkjent fra andre kurs og bestått før omigjen :vetikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Frøkensina skrev:

@Rumle Fikk epost, og det kan ordne seg! :hoppe: Bare synd jeg er avhengig av den vanskelige fastlegen min :unsure: Har bestilt legetime innen fristen jeg fikk. Men det er så merkelig, jeg har fått beskjed om å ta to kurs som jeg har henholdsvis fått godkjent fra andre kurs og bestått før omigjen :vetikke:

Åh, så bra! :hoppe:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, Rumle skrev:

Åh, så bra! :hoppe:

:bolledeig: Ble skikkelig huskestue i dag! :daane: Men bra nå :ler: 

23 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Gir en støttende :klem:og blir deretter med @Rumle å :duskedame: for deg @Frøkensina

Takk! :klem: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest LightBulb

Har mange de gamle traverne forduftet? Det er vel kanskje ikke annet å forvente etter rundt 10år? :ac:

@Aldrisur @hog (Odisi), @Rofl, (Noz), @Hoppetaujenta, @Rumle, @Mynona, @FruN, m.fl.? Er dere her? Hvordan er livet? :) 

Det er selvfølgelig langt flere, men å komme på brukernavn sånn i farta var ikke så enkelt...

Endret av LightBulb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, LightBulb skrev:

Har mange de gamle traverne forduftet? Det er vel kanskje ikke annet å forvente etter rundt 10år? :ac:

@Aldrisur @hog (Odisi), @Rofl, (Noz), @Hoppetaujenta, @Rumle, @Mynona, @FruN, m.fl.? Er dere her? Hvordan er livet? :) 

Jeg er her! :hallo:

Aldri har langpause i alle fall. Hog er vel innom ca. hvert annet skuddår?  Odisi, rofl, og noz har jeg ikke sett på maaaange år :sukk:My og FruN er stadig her :jepp:

Har du det bra? :)

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb
4 minutter siden, Rumle skrev:

Jeg er her! :hallo:

Aldri har langpause i alle fall. Hog er vel innom ca. hvert annet skuddår?  Odisi, rofl, og noz har jeg ikke sett på maaaange år :sukk:My og FruN er stadig her :jepp:

Har du det bra? :)

:vinke:

jeg har det bra :jepp: hva med deg? Har du fremdeles en fikus? Ikke den samme som for 10årish siden isåfall, vel? Kan de leve så lenge? Det finnes ikke en grønn finger hos meg... Jeg klarer å ta livet av plastbuskevekster :vetikke:

Endret av LightBulb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, LightBulb skrev:

:vinke:

jeg har det bra :jepp: hva med deg? Har du fremdeles en fikus? Ikke den samme som for 10årish siden isåfall, vel? Kan de leve så lenge? Det finnes ikke en grønn finger hos meg... Jeg klarer å ta live av plastbuskevekster :vetikke:

Har ingen ficus lenger, har tatt knekken på to stk nå! Ikke særlig stolt av det :sukk:Men, men har mye annet da, det får holde 😊

Jeg er elendig på inneplanter, så forstår hvordan du har det! :ler:

Hvordan står det til med de små? Er det to du har? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest LightBulb
7 minutter siden, Rumle skrev:

Har ingen ficus lenger, har tatt knekken på to stk nå! Ikke særlig stolt av det :sukk:Men, men har mye annet da, det får holde 😊

Jeg er elendig på inneplanter, så forstår hvordan du har det! :ler:

Hvordan står det til med de små? Er det to du har? :)

Har to, ja. De har det bedre enn plantene :ler:

eldste begynner på skolen neste år allerede, det går så altfor fort! Om ikke mange månedene er jeg helt ferdig med bleiebarn... før jeg vet ordet av det har de flyttet ut, startet sin egen familie og jeg blitt bestemor :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, LightBulb skrev:

Har to, ja. De har det bedre enn plantene :ler:

eldste begynner på skolen neste år allerede, det går så altfor fort! Om ikke mange månedene er jeg helt ferdig med bleiebarn... før jeg vet ordet av det har de flyttet ut, startet sin egen familie og jeg blitt bestemor :sjokk:

Tiden flyr! :bond: Meeeen, vi får nå satse på at det tar en god stund før du blir bestemor da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb
6 minutter siden, Rumle skrev:

Tiden flyr! :bond: Meeeen, vi får nå satse på at det tar en god stund før du blir bestemor da! :ler:

:ler: minst 20år håper jeg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her, selv midt i natten, så hei og hå til deg. :)  Vi er bare mest i andre tråder nå, siden Aldrisur
har tatt seg langferie. Trivelig at du kommer tilbake. Bare finn de andre skravletrådene og sleng deg med der. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...