Frøkensina Skrevet 20. februar 2019 #41601 Skrevet 20. februar 2019 (endret) 5 timer siden, Aldrisur skrev: I dag gikk turen til søppelkassa og tilbake igjen. Fler som har gjort noe spennende i dag? Omtrent like spennende I dag gikk jeg «tur» til søpla og utenfor her på isen fram og tilbake for noen solstråler. Møtte en nabodame (antar jeg), som lurte på om jeg hadde funnet hanskene hennes. Det rare var at hun midt i den gemyttlige samtalen lurte på om jeg hadde de i lomma etter at jeg hadde fortalt jeg ikke hadde sett noen. Jeg dro fram mine slitne vanter for å demonstrere Hun hadde også mistet nøklene sa hun plutselig, og jeg anbefalte at hun fortsatte rundt isstiene akkurat der hun hadde gått før. Litt etter var jeg på vei opp kjøreadgangen for noen flere stråler, hørte en bil gjennom musikken og den samme ivrige damen rullet ned vinduet for å fortelle meg at hun fant alt sammen Så det var da noe, bortsett fra ringing rundt til leger. Endret 20. februar 2019 av Frøkensina 3
Aldrisur Skrevet 21. februar 2019 Forfatter #41602 Skrevet 21. februar 2019 14 timer siden, Mynona skrev: Jeg har jobbet, vært på cafe og gått halve Oslo rundt i dag. Ikke veldig spennende, men veldig koselig. Høres veldig koselig ut synes jeg. Og ikke var været så verst å spasere rundt i heller. 12 timer siden, FruN skrev: Jeg ble "headhuntet" fra vaskeri til dagavdeling i dag (arbeidspraksisen min) Ikke skjønner jeg hva det betyr, men du virker jo fornøyd med det? 12 timer siden, Rumle skrev: Enig. 9 timer siden, Frøkensina skrev: 9 timer siden, Frøkensina skrev: Kan en liten gladdans være på sin plass? For Mama Aldrisur som Mama Africa (Makeba) 9 timer siden, Frøkensina skrev: De er klare, men jeg har ikke fått vite hva de fant ut. Men jeg har fått en så utrolig legesekretær på de private som ringte meg opp om jeg skulle bestille time og gå gjennom resultatene med legen, og siden jeg var engstelig så beroliget hun meg om at unilab ville ha ringt dem om det var noe akutt eller svært alvorlig. Fikk time på fredag Så befriende herlig når man møter på gode folk i hjelpeapparatet. 9 timer siden, Frøkensina skrev: Omtrent like spennende I dag gikk jeg «tur» til søpla og utenfor her på isen fram og tilbake for noen solstråler. Møtte en nabodame (antar jeg), som lurte på om jeg hadde funnet hanskene hennes. Det rare var at hun midt i den gemyttlige samtalen lurte på om jeg hadde de i lomma etter at jeg hadde fortalt jeg ikke hadde sett noen. Jeg dro fram mine slitne vanter for å demonstrere Hun hadde også mistet nøklene sa hun plutselig, og jeg anbefalte at hun fortsatte rundt isstiene akkurat der hun hadde gått før. Litt etter var jeg på vei opp kjøreadgangen for noen flere stråler, hørte en bil gjennom musikken og den samme ivrige damen rullet ned vinduet for å fortelle meg at hun fant alt sammen Så det var da noe, bortsett fra ringing rundt til leger. Oida! Høres ut som om hun opplever å miste litt av hvert i hverdagen? Og måtte le av de *slitn vantene* dine. Så det for meg - har vel hatt noen sånne i lomma i årenes løp. ------------------------------------------------- I dag MÅ jeg ut av huset og ordne en del ting. Håper dere får en fin torsdag alle sammen. 3
Rumle Skrevet 21. februar 2019 #41603 Skrevet 21. februar 2019 Fin torsdag til deg også, aldri - og alle andre ballongfarere også 2
Mynona Skrevet 21. februar 2019 #41604 Skrevet 21. februar 2019 God torsdag! I dag skal vi svømme! Og forhåpentligvis pakke litt. 2
Rumle Skrevet 21. februar 2019 #41605 Skrevet 21. februar 2019 Akkurat nå, Mynona skrev: God torsdag! I dag skal vi svømme! Og forhåpentligvis pakke litt. Så gøy, liker hun det? 2
Mynona Skrevet 21. februar 2019 #41606 Skrevet 21. februar 2019 Akkurat nå, Rumle skrev: Så gøy, liker hun det? Elsker det! Hyler av latter og spreller så jeg nesten ikke klarer å holde henne når hun ser vannet bryr seg ikke om hun får vann i ansiktet og dukke under er bare en lek. Spruting og plasking er gøyest da. 4 uker ferie med bading flere ganger om dagen var bra for badegleden. 3
Rumle Skrevet 21. februar 2019 #41607 Skrevet 21. februar 2019 9 minutter siden, Mynona skrev: Elsker det! Hyler av latter og spreller så jeg nesten ikke klarer å holde henne når hun ser vannet bryr seg ikke om hun får vann i ansiktet og dukke under er bare en lek. Spruting og plasking er gøyest da. 4 uker ferie med bading flere ganger om dagen var bra for badegleden. Så gøy! 1
Mynona Skrevet 21. februar 2019 #41608 Skrevet 21. februar 2019 (endret) 13 minutter siden, Rumle skrev: Så gøy! Veldig morsomt! Det er stor forskjell på henne og de andre på svømmingen 😛 Alltid miniMy som lager liv Endret 21. februar 2019 av Mynona 3
Rumle Skrevet 21. februar 2019 #41609 Skrevet 21. februar 2019 10 minutter siden, Mynona skrev: Veldig morsomt! Det er stor forskjell på henne og de andre på svømmingen 😛 Alltid miniMy som lager liv Haha så artig! 1
FruN Skrevet 21. februar 2019 #41610 Skrevet 21. februar 2019 1 time siden, Aldrisur skrev: Ikke skjønner jeg hva det betyr, men du virker jo fornøyd med det? Jeg har arbeidspraksis på sjukehjemmet i bygda, en dag i renhold, en dag på vaskeriet og en dag på dagavdeling Så mangler de en person på sistnevnte plass akkurat nå, så fikk spørsmål om jeg kunne bytte for en dag 2
Mynona Skrevet 21. februar 2019 #41611 Skrevet 21. februar 2019 51 minutter siden, Rumle skrev: Haha så artig! Skal prøve å holde på den badegleden, så vi må nok ofte i svømmehallen i helgene når permisjonen er over. Så hun kan være trygg i vann også når hun blir større. 3
Rumle Skrevet 21. februar 2019 #41612 Skrevet 21. februar 2019 6 minutter siden, Mynona skrev: Skal prøve å holde på den badegleden, så vi må nok ofte i svømmehallen i helgene når permisjonen er over. Så hun kan være trygg i vann også når hun blir større. Ja, det må dere virkelig gjøre 2
Frøkensina Skrevet 21. februar 2019 #41613 Skrevet 21. februar 2019 En ny badenymfe er født Tror da det er mye babysvømming for etter permisjonstid også, nevøen min holdt på med det lenge og startet med mye svømming senere. 13 minutter siden, FruN skrev: Jeg har arbeidspraksis på sjukehjemmet i bygda, en dag i renhold, en dag på vaskeriet og en dag på dagavdeling Så mangler de en person på sistnevnte plass akkurat nå, så fikk spørsmål om jeg kunne bytte for en dag Høres bra ut med variasjon, håper du trives der 2
Frøkensina Skrevet 21. februar 2019 #41614 Skrevet 21. februar 2019 2 timer siden, Aldrisur skrev: Høres veldig koselig ut synes jeg. Og ikke var været så verst å spasere rundt i heller. Ikke skjønner jeg hva det betyr, men du virker jo fornøyd med det? Enig. Så befriende herlig når man møter på gode folk i hjelpeapparatet. Oida! Høres ut som om hun opplever å miste litt av hvert i hverdagen? Og måtte le av de *slitn vantene* dine. Så det for meg - har vel hatt noen sånne i lomma i årenes løp. ------------------------------------------------- I dag MÅ jeg ut av huset og ordne en del ting. Håper dere får en fin torsdag alle sammen. Vantene har sett sine bedre dager ja med tråder hengende rundt. Men det er de eneste jeg finner som virker på iphonen. Håper du får en fin torsdag! 2
Aldrisur Skrevet 21. februar 2019 Forfatter #41615 Skrevet 21. februar 2019 8 timer siden, FruN skrev: Jeg har arbeidspraksis på sjukehjemmet i bygda, en dag i renhold, en dag på vaskeriet og en dag på dagavdeling Så mangler de en person på sistnevnte plass akkurat nå, så fikk spørsmål om jeg kunne bytte for en dag Å jaaaaa, da skjønner jeg. Det høres varierende og spennende ut. Det er så fint å de at du er i farta. 8 timer siden, Mynona skrev: Skal prøve å holde på den badegleden, så vi må nok ofte i svømmehallen i helgene når permisjonen er over. Så hun kan være trygg i vann også når hun blir større. Vann- og badeglede er virkelig gull verdt My. Hun lille her i gården har hatt så stor glede av at hun var md på babysvømming fra hun var ca. 6 mndr. I ettertid har hun svømt både over og under vann i hele sitt liv. Det å ta ungene med i svømmehallen er en investering for livet. Jeg ler når jeg tenker på lille-My som hoier og gleder seg over å se vann. 8 timer siden, Frøkensina skrev: Vantene har sett sine bedre dager ja med tråder hengende rundt. Men det er de eneste jeg finner som virker på iphonen. Håper du får en fin torsdag! Kanskje en ide til en utstilling på Astrup Fearnley -museet? *Norske damers gamle vantepar gjennom det siste århundret* ------------------------------- Jeg er så sliten i kveld at jeg er helt susete. Dagen ble mye mer slitsom enn jeg hadde trodd. Så nå er det bare go'stolen og tekopp.. eh... jeg mener som gjelder fram til leggetid. Håper alle har det bra. 3
Aldrisur Skrevet 21. februar 2019 Forfatter #41617 Skrevet 21. februar 2019 2 minutter siden, Rumle skrev: Vin og pelargonia?! I'm in! Ja, ikke saaant! 2
Rumle Skrevet 21. februar 2019 #41618 Skrevet 21. februar 2019 Jeg har hørt på podcast om han der Burås fyren (er det det han heter?) I alle dager for en vemmelig type! Men, jeg vet jo knapt hvem han er. Stemmer det at han er komiker som er gift med en kjent (?) blogger? 1
Aldrisur Skrevet 21. februar 2019 Forfatter #41619 Skrevet 21. februar 2019 1 minutt siden, Rumle skrev: Jeg har hørt på podcast om han der Burås fyren (er det det han heter?) I alle dager for en vemmelig type! Men, jeg vet jo knapt hvem han er. Stemmer det at han er komiker som er gift med en kjent (?) blogger? Han er en ganske så kjent komiker gift med en blogger som heter Marna og bloggen hennes heter *Komikerfrue* Jeg blir nesten dårlig av å lese om fyren. Og jeg kjenner dessverre til mange andre som er som han. Usj! 2
Rumle Skrevet 21. februar 2019 #41620 Skrevet 21. februar 2019 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Han er en ganske så kjent komiker gift med en blogger som heter Marna og bloggen hennes heter *Komikerfrue* Jeg blir nesten dårlig av å lese om fyren. Og jeg kjenner dessverre til mange andre som er som han. Usj! Fy søren altså så kvalm oppførsel .. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå