Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

:klemmer: Arv og miljø, er det faglitteratur? 

Nei, det er en roman av Vigdis Hjorth :jepp: Men, ja det høres litt ut som faglitteratur kanskje :ler:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, Rumle skrev:

Hah ja tenk om! :ler:

:fnise: Kanskje @Hoppetaujenta vil være søndagsskolelærerinne? 

• Liker 2
Skrevet

:ninja:  Egner meg nok ikke som det gitt... 

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Rumle skrev:

Babysang og babykino .. tidene forandrer seg! :ler: *føle seg veldig gammel*

Godt å ha litt aktiviteter så man kan være lott sosial på dagtid også :) 

1 time siden, Frøkensina skrev:

Høres ut som du koser deg 😊

Jepp! Mye mer koselig nå enn da hun var nyfødt. Da var det mest slitsomt. 

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Tenk om dere kunne ha vært like flittige med deres bibelstudier småpiker! :opplyser: 

Babysang er jo nesten bibelstudier... det er i kirken i det minste :ler: 

Ehh...ang det med babysanggrupper, så har også jeg vært der...med lite nor. :nigo: Veldig fine opplevelser,
men her sluttet de når ungen ble så stor at den kunne få noe mere ut av det. Skulle ikke vært bare for babyer
...men kanskje det er annerledes der Lille-My bor? 

Det er 0-1 år her og. Er vel fordi det ikke er så mange hjemme med barna etter de blir ca 1 år vil jeg tro. Da er det jobb og bhg. Jeg blir delvis hjemme til hun er 15-16 mnd, så jeg kommer til å dra da også :) også er vis å heldige at vi bor sentralt og har mange kirker i kort avstand fra oss, så vi kan dra på flere. 3 stk i 10-25 min trilleavstand. 

På en jeg var i for noen uker siden var det med en del 3-4 åringer for det var planleggingsdag i bhg. 

• Liker 2
Skrevet

Synger dere salmer?  :ler: 

• Liker 1
Skrevet

:opplyser: @Rumle Om du leter etter posen din så har jeg funnet den hjemme hos @Hoppetaujenta. I tilfelle du har glemt at du har glemt den igjen. 

• Liker 3
Skrevet

Synger dere salmer?  :ler: 

:ler: nei da hadde jeg ikke orket altså! Vi synger barnesanger. Noen med Gud i seg og noen uten. 

Favoritten til mini er den om Tante Monika. «Jeg har en gammel tante som heter Monika og når hun drar til byen så...» hvordan var det nå igjen?? Hvertfall bevegelser og sånn. 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

:ler: nei da hadde jeg ikke orket altså! Vi synger barnesanger. Noen med Gud i seg og noen uten. 

Favoritten til mini er den om Tante Monika. «Jeg har en gammel tante som heter Monika og når hun drar til byen så...» hvordan var det nå igjen?? Hvertfall bevegelser og sånn. 

Enda bra :ler: Den er koselig! Sikkert gøy for mini med bevegelsene og sånn :jepp: 

• Liker 2
Skrevet

Enda bra :ler: Den er koselig! Sikkert gøy for mini med bevegelsene og sånn :jepp: 

Jepp. For vi holder babyene og løfter de opp, svinger til siden, frem og tilbake, rundt i ring osv.. da hikster hun av latter! 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Mynona skrev:

Jepp. For vi holder babyene og løfter de opp, svinger til siden, frem og tilbake, rundt i ring osv.. da hikster hun av latter! 

:laugh: Så herlig da :ninuskapus: 

• Liker 2
Skrevet
18 timer siden, Monstrum skrev:

Her har det vært action siden sist jeg så innom :fnise: 
Håper dere har det fint, alle som en :blomst: 

Hei på deg også Monstrum! 

Håper du har det fint også. :hoppendeglad:Jeg oppdaget ikke før nå at du har blitt modde? Eller har det nettopp skjedd? 

9 timer siden, Rumle skrev:

Goooood fredag og helg! :hoppe:

Goood fredagskveld og helg til deg også. :klemmer:

8 timer siden, Frøkensina skrev:

:Gjesp: :kaffekopp:  Morn morn er det fredag ja? :vinke: 

Håper på å sove mer når jeg kommer hjem.

Fredag igjen ja, Tida flyr vemmelig fort synes jeg. :bond:

6 timer siden, Mynona skrev:

Morn morn!

Jeg hadde tenkt oss på babysang i dag, men plutselig var klokka nesten 12 og da rekker vi det jo ikke... Godt vi var på babysang i går da :P

Kanskje vi skal komme oss ut av pysjen da, og starte dagen skikkelig. 

Trenger ikke synge hveeeeer dag heller da. :lol:

1 time siden, Rumle skrev:

Har lest endel, men finner faktisk ikke ut hvordan jeg kan se sidetall på Kindle :vetikke: :ler:

Jeg aner ikke, ser på prosenten og kapittelet. :icon_lol:

Ehh...ang det med babysanggrupper, så har også jeg vært der...med lite nor. :nigo: Veldig fine opplevelser,
men her sluttet de når ungen ble så stor at den kunne få noe mere ut av det. Skulle ikke vært bare for babyer
...men kanskje det er annerledes der Lille-My bor? 

Enig, det skulle vært for alle barnslige og sangglade sjeler. :romeo:Så det så.

5 minutter siden, Mynona skrev:

Tante Monika! :fnise: Herlig! Ja den er det jo litt fart og bevegelse i.

---------------------------------

God helg til dere! 

Jeg måtte bare innom og gi et lite livstegn fra meg.

Driver og kokkelerer på kjøkkenet, lager biff stroganoff som ALDRI bli ferdig. :daane:

• Liker 4
Skrevet (endret)

Vi kommer når som helst i lang rekke som er sultne og synger høyt en gladsang om tante Monika. :jepp: 
Bare sier det sånn jeg, så vet du at det bare er oss vennene som kommer klare til fredagsmys!

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Vi kommer når som helst i lang rekke som er sultne og synger høyt en gladsang om tante Monika. :jepp: 
Bare sier det sånn jeg, så vet du at det bare er oss vennene som kommer klare til fredagsmys!

Ah, det hadde vært koselig det! :strix:

• Liker 3
Skrevet (endret)

:ninuskapus: Ser det for meg :ler: 

Stroganoffen blir vel bare ekstra god jo lenger tid den tar? 

Endret av Frøkensina
  • Liker 3
Skrevet

:ninuskapus: Ser det for meg :ler: 

Stroganoffen blir vel bare ekstra god jo lenger tid den tar? 

Ser det for meg jeg også. En vakker og brogete gjeng etter avatarene å dømme. :rodmer:

Ja, spesielt kjøttet - dett må være heeeelt mørt. :sikle: Men nå begynner det å bli bra, så da er det bare å sette seg til bords.

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ser det for meg jeg også. En vakker og brogete gjeng etter avatarene å dømme. :rodmer:

Ja, spesielt kjøttet - dett må være heeeelt mørt. :sikle: Men nå begynner det å bli bra, så da er det bare å sette seg til bords.

:jepp:  Lurer på hva Herr Aldri ville syntes :fnise: 

God middag! 

• Liker 2
Skrevet

Nå har jeg gjort noe jeg ikke har gjort på en lang stund, nemlig vasket opp absolutt alt i skap og skuffer...for hånd! 
Trengte det ikke, men etter all sølvkrepraten var det på tide å gjøre det igjen syns jeg...og det var så godt å stå der
med varme fingre og oppvaskskrubb i behagelig varmt vann. Alt er nå rent og pent, tørket og satt tilbake på plass.
Hver minste lille gnukk er gnikket og kjøkkenet klart til hva som helst. Skal jeg fortsette hos deg, Aldri? :nigo: 

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror at vi skal klare å underholde herr Aldri som godt kan få spille pianoet her når vi dukker opp. :fnise: 

• Liker 3
Skrevet

:ler: Jupp, ganske treffende den der! 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Mynona skrev:

Godt å ha litt aktiviteter så man kan være lott sosial på dagtid også :) 

Jepp! Mye mer koselig nå enn da hun var nyfødt. Da var det mest slitsomt. 

Babysang er jo nesten bibelstudier... det er i kirken i det minste :ler: 

Det er 0-1 år her og. Er vel fordi det ikke er så mange hjemme med barna etter de blir ca 1 år vil jeg tro. Da er det jobb og bhg. Jeg blir delvis hjemme til hun er 15-16 mnd, så jeg kommer til å dra da også :) også er vis å heldige at vi bor sentralt og har mange kirker i kort avstand fra oss, så vi kan dra på flere. 3 stk i 10-25 min trilleavstand. 

På en jeg var i for noen uker siden var det med en del 3-4 åringer for det var planleggingsdag i bhg. 

Synes synginga på åpen helsestasjon er bedre, iallefall i Strömstad. 

Lilla snigel tror jeg er favoritten til lillesøster 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...